UG reviews

UG reviews

8.8

UG - Utrolig Godt!

UG er let at bruge og fyldt med rigtig god information. 5 stjerner herfra fordi det bare spiller

Virkelig god hjemmeside

Virkelig god og nem hjemmeside. Da jeg kontaktede e-vejledningen var kvinden (Johanne) utrolig sød og venlig. Dejligt at alt er samlet ét sted :)

Genialt for studerende

Rigtig god og opdateret hjemmeside der informere meget omkring udvalget af uddannelser til både unge og voksne. Jeg har selv benyttet mig af hjemmesiden i flere år og den har fyldt meget i min beslutning omkring valget af videregående uddannelse og dermed også min fremtid! Kan kun anbefales til ALLE der overvejer at læse!

Bedste uddannelsesguide jeg har prøvet

Der er sket meget siden dengang jeg gik ud af folkeskolen :)

Hurtigt svar!

UG er en super god side - da jeg skulle vælge uddannelse, brugte jeg mange timer på den side - den er nem og overskuelig med masser af funktioner til hjælp med studievalg.

Efter jeg havde valgt uddannelse og havde gået der et år - og ville ind på en ny i stedet, brugte jeg igen UG. Deres emailkonsultation er vildt god med svar inden for 24 timer. Så selv når studievejledere på den ny uddannelse havde ferie indtil svarfristen på uddannelsestilbuddet, kunne jeg få svar herfra!

UG har hjulpet mig meget! Og anbefaler den gerne til alle!

Rigtig god hjemmeside

Rigtig god hjemmeside med alle tænkelige informationer der er relevante for hvordan man er kvalificeret, hvordan man søger, hvordan selve uddannelsen foregår, hvor i landet uddannelsen tilbydes, uddannelsens sværhedsgrad, hvad man skal lære, hvilke fremtidsmuligheder der er.

Siden har tilmed en "jobafdeling" hvor man kan se hvilket job der er mulige at få med hvilken uddannelse og hvordan lønforhold ser ud privat og offentligt. Man kan også se hvor i landet der er størst mulighed for at få lige præcis "DET" job. Det er virkelig godt :D

Super vejledning

Ug.dk er en betydelig grund til jeg fandt ud af hvilken vej jeg skulle tage.
God vejledning, overskuelig, let og ligetil..

Perfekt til studerende

UG har alt hvad man skal bruge, hvis man er i tvivl om hvilken uddannelse man skal hoppe på, eller bare er nysgerrig efter information.

Fint design, nemt og overskueligt.

UG er godt

UG er et godt sted at finde informationer om diverse uddannelser. Man kan helt sikkert finde mange informationer derinde og den er brugbar for mange studerende.

Men der er enkelte steder, hvor der mangler nyttige informationer, som man bliver nød til at finde ved søgning gennem andre sider.

Men alligevel bliver det til 4 stjerner.

Mangel på information

Der er stor mangel på information i forhold til hvad uddannelserne kan bruges til i udlandet og hvad de forskellige uddannelser hedder internationalt.
Til bacheloruddannelserne burde man kunne se hvad deres internationale rent faktisk er (Bachelor of Science, Bachelor of Art etc.) og også specialerne i de forskellige grader (Technology, Biomechanics etc).
Denne side er som man kan se, lavet til børn i folkeskolen som skal finde på en fremtid, I burde lave en der er lidt mere avanceret og har mere information på uddannelser generelt og hvad de kan bruges til.

Let at bruge

Hjemmesiden har et meget stort udvalg af information, omkring stort set alt der har med uddannelse at gøre, den er og så meget let at bruge

Is UG your company?

Visit UG