Uhrskov Vine reviews

Uhrskov Vine reviews

6.5

God rådgivning

Jeg får altid en venlig og kompetent rådgivning når jeg køber vin hos Uhrskov.

Stort udvalg og super service!

Handler ofte hos Uhrskov Vine og har altid haft en rigtig god oplevelse hos dem. De har et stort udvalg og priserne er fornuftige. I butikken tilbyder de i øvrigt også smagsprøver på et stort udvalg af deres vine, så det kan anbefales at tage et kig forbi her også - kun de varmeste anbefalinger herfra!

Dårlig service

Deres internetside er ikke altid opdateret, og som tidligere har nævnt, er de ligeglade, og mener det må kunder acceptere. Heldigvis findes der masser af andre - samtidigt mere konkurrencedygtige på pris - forhandlere på nettet. Aldrig mere Uhrskov.

Forkert årgang! Det må I leve med mener Uhrskov Vine...

Betyder en vins årgang noget? De fleste vinhandlere vil vel svare ja! Men Uhrskov Vine leverer ubekymret 48 flasker af den forkerte årgang... 2010 i stedet for 2009... og modtager vores klage med svaret "vi havde ikke flere flasker fra 2009,"
Ordrebekræftelse, følgeseddel og hjemmeside (selv efter fejlleverancen) siger 2009... Med flaskernes etiket lyver ikke... 2010 står der klart og tydeligt.
Smagen? Vi synes ikke, at 2010 årgangen lever op til den 2009 årgang, vi tidligere havde smagt... som netop fik os til at bestille 48 flasker til en rund fødselsdag, hvor mad og vin bare skulle være i orden! Men det bekymrer heller ikke Uhrskov Vine.
Uhrskov Vine er (næsten) ikke til at hugge eller stikke i... efter gentagne klager går de dog med til at sende os 2 (!) flasker som et plaster på såret. Med få dage til festen og ingen tid til at finde alternativer, siger vi modstræbende og stadig dybt utilfredse ja...
Nu godt en måned senere venter vi stadig på de 2 flasker...!
Update (godt 3 måneder senere): Vi har stadig ikke set skyggen af de 2 flasker Uhrskov Vine lovede os!

Service lig nul

Købte for et par år siden en screwpuul proptrækker - topmodellen til 1500 kr. med 10 års garanti. Har fået byttet den to gange med defekt ! Nu er nummer 3 så i stykker - men tror i den kan byttes - nej - for "vi har fået ny leverndør" og han accepterer det ikke ...... - så jeg måtte gå igen. Jan undskyld for de mange tusinde kr. jeg har lagt i den butik - mon jeg skal handle der igen - tvivlsomt. De er også ret dyre - købte for uger siden en rom som jeg siden har fundet 30% billigere andet sted...................

Stort udvalg i udvalgte destillerier

Har stort udvalg i udvalgte single malt destillerier. Særlig flot udvalg af Ardbeg. Der er til gengæld også store destillerier de ikke har noget fra. Arranger smagninger så følg med på deres www.

Fik en Laphroaig 18, lidt forsinket.

Jeg bestilte fredag, og fik at vide at ordren blev sendt mandag. Pengene blev også trukket mandag.
Men efter en uge, havde jeg stadig ikke modtaget flasken, så jeg kontaktede dem pr. telefon, og fik at vide at den er i rest. De bekymrede sig ikke over at det rent faktisk ikke er tilladt at trække pengene, før man rent faktisk sender varen.

Is Uhrskov Vine your company?

Uhrskov Vine Details

Vine online Herning, vi har et stort udvalg af kvalitets-vine v/Uhrskov vinhandel. Du kan bestille vin og vingaver og få sendt dine vare lige til døren. Vine herning

Visit Uhrskov Vine