Uitzendinggemist reviews

Uitzendinggemist reviews

7.7

Ik heb geen TV nodig

Ik ben een echte liefhebber. Ik heb snel internet en een externe monitor, dus geen TV nodig. Kijken naar series en leuke programma's kan prima via uitzendinggemist, en ik kan kijken wanneer ik zelf wil!

uitermate onoverzichtelijk

Als ik hier iets terug zoek, vraag ik mij altijd af of er iemand is ingehuurd om normaal zoeken onmogelijk te maken.

Neem een voorbeeld aan RTL, da's pas simpel!
Laat ons zoeken op dag en een chronologische tijd!

slecht

heel veel programma's niet terug te vinden. Waarom is dat?

netjes

goede site, wel ff zoeken,
Maar daarna goede kwaliteit!

Fijne site

Fijne site. Het duurt soms wel wat lang voordat de uitzending start.

heel handig, maar mis nu de ondertiteling.

Leuk als je iets gemist hebt, wel jammer dat er geen ondertiteling bijkan. Was eerst wel maar nu niet meer, erg jammer, want ik ben slechthorend en dan is ondertiteling handig als je bijv. spoorloos wil na zien.

Super!

Elke avond voor het slapen gaan met mijn iPhone in bed kijk ik DWDD, P&W of iets bijzonders wat in uitelicht staat terug. Soms wel haperingen of even geen geluid/zwart beeld.. Ondanks hoede WIFi..

Beoordeling

Super programma!!! Alleen jammer dat er nog lang niet alles op terug te zien is (zoals Britse series)

supper programma

je blijft met deze programma altijd op de hoogte van de programma,s die je het gemist ,ik vind het een supper programma

fijne site

gewoon fijne indeling werkt makkelijk geen gezoek
voorheen moest je bij series erg puzzelen maar dat is ook overzichtelijker

Kijken wanneer ik dat wil

Uitzending gemist is een prettige site. Ik kijk graag televisieseries zoals Bloedverwanten wanneer ik dat wil. Ook houd ik van documentaires. Heel af en toe verloopt de verbinding niet soepel, waardoor de uitzending hapert, maar ik weet niet of dat is toe te schrijven aan de website zelf.

Geweldig

Vanwege een druk leven kan ik niet alles zien, wat ik soms wil en dan is Uitzending gemist erg fijn, om iets terug te kunne kijken.

ideale manier om favoriete programmas nog eens te bekijken

lekker onderuitgezakt op de bank gemiste programma's kijken pauzeren en verder kijken

Fijn om alles te kunnen zien

Soms vergeet ik wat te kijken, of staat de recorder ingesteld voor wat anders...hoe handig is t dan om toch je gemiste programma terug te kunnen zien. Via tv kunnen wij ook online,dus zien we t lekker op groot beeld

nieuwe programma's en betalen

Er zijn vaak voor uitzendingen nieuwe programma's nodig die ik dan eerst moet downloaden, waar ik dan voor moet betalen. Onaanvaardbaar.

GAAF!

Erg fijn dat als je een programma gemist heb, je de volgende dag of dagen alles gewoon op jou tijd terug kan zien!!

Goede site maar niet alles is te vinden

Goede beeldkwaliteit, maar soms kun je een uitzending niet goed vinden en niet alle uitzendingen staan op de site.

prettige site, goed benaderbaar

heerlijk op je iegen tijd je serie te kunnen kijken

Heerlijk

Gelukkig nog iets te kijken wat je hebt gemist omdat je niet thuis was of naar iets te kijken waar veel over wordt gepraat

Is Uitzendinggemist your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Uitzendinggemist Details

Uitzending Gemist is de videotheek van de publieke omroep op internet en biedt het totaalaanbod van beschikbare TV uitzendingen van de omroepen.

Visit Uitzendinggemist