Ultimate Web A/S reviews

Ultimate Web A/S reviews

9.1

Meget seriøse!

Kan varmt anbefales! De har været super gode, til at vende og dreje mine ideer! Så der faktisk er kommet et bedre resultat, end jeg selv havde forventede. Hvilket viser at det de gør, det har de gjort i lang tid og har virkelig har styr på det. Udover det så yder de en super service.
Morten Kronholm

Anderledes - på den virkeligt gode måde

Ud over gode og opdaterede produkter og ydelser, som er lette at arbejde med, så har Ultimate altid et forfriskende syn på sagen. De er fulde af gode ideer - som deres egen virksomhed jo bærer præg af - men de deler gerne med andre :-)
Professionelle, nytænkende og med begge ben på jorden - sagt på jysk: det er ikke så ringe endda :-)

En god partner

Som Web ansvarlig har jeg haft fornøjelsen, at medvirke til udviklingen af foreningens ny hjemmeside og sammenkoble denne med en administration - og betalingsdel.
Ultimate Web har, som leverandør af hjemmesidedelen, været yderst professionelle ved, at lytte til vores ønsker og ideer. De har aktivt budt ind med forslag til løsninger af de udfordringer, der lå i sammenkoblingen af to systemer.
Ved brug af Ultimate Web, som leverandør til hjemmesiden, oplever jeg et firma med stor ekspertise og en service helt i top, samt en stor vilje til at se muligheder.
Der lyttes meget til ønsker og ideer, der så efterfølgende udmønter sig i forslag til løsninger.
Vi har fået en hjemmeside, der er nem at bruge og stort set opfylder de ønsker og krav vi har. Jeg kan derfor kun varmt anbefale andre at bruge Ultimate Web, da samarbejdet med dem er en positiv oplevelse.
Mvh.
Preben Andreasen
Hjallerup Idrætsforening

Top service

Bruger Ultimate web som leverandør af hjemmesider og hjemmeside med shop. Der er højt til loftet og de lytter meget til ens ønsker og ideer, og kan man ikke selv komme med nogle ideer disker de op med flere muligheder. Systemet er utrolig nemt at benytte. Jeg har igennem tiden benyttet andre systemer til hjemmesider mm. men dette er det nemmeste jeg længe har arbejdet med. Ydermere er servicen i top hvis man render ind i et lille problem eller har en udfordring. Kan kun anbefale alle dette.

vh.
Jan Hansen
Vendsyssel Håndbold

Klarer Alt

Ultimate drengene er altid klar til at hjælpe. Aldrig bange for nye ting. har stor erfaringsgrundlag hvilket betyder de altid har en løsning.
Og det bedste er de er til at betale for.

Svend Thomsens eftf.

Superservice og kort responstid

Altid flinke og behjælpelige. Er de ikke lige på pinden, ringes der hurtigt tilbage. Har kun oplevet positiv stemning og super service, og til trods for begrænset kendskab til web baserede løsninger aldrig følt at vores spørgsmål var dumme :).

Kan kun anbefale ultimate web til andre virksomheder.

Junior Webmasteren fra Hmode.dk

Gode løsninger - godt samarbejde - kanon service!

Vi har valgt Ultimate Web som leverandør af vores web-løsning - en løsning som har vist sig lønsom for os. Med Ultimize CMS sammenholdt med Ultimate Webs SEO-abonnement har vi gennem Google Analytics kunne dokumentere en besøgsfremgang på over 100%. Foruden dette har vi fået et system, som er nemt og hurtigt at administrere for vores webadministrator - og skulle der være problemer, er Ultimate Web altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk (og dette uden ekstra regninger på support og lignende, som vi fik ved vores tidligere udbyder).

To ord beskriver Ultimate Web: Kanon service!

Hilsen

Mads Pilgaard
www.erling-christensen.dk

Flere år med godt samarbejde.

Har haft flere års godt samarbejde med Ultimate Web. Deres CMS system er let at gå til - problemer hører til sjældenhederne – og skulle der mod forventning opstå småfejl er de som regel hurtigt løst. Desuden har de en positiv og lydhør tilgang til brugerne af systemet i forhold til den videre udvikling, hvilket imø er en meget positiv egenskab.

God CMS-System

Jeg har arbejdet er både det gamle og det nye cms system fra Ultimate, det gamle var fint, men det nye er blevet rigtigt godt.

Den Ultimate-ive oplevelse...

Jeg har flere gange arbejdet sammen med Ultimate Web i forskellige kundeprojektet - og det har altid været til UG.

Mit bedste råd er - prøv det selv...

god oplevelse flinke mennesker

det har været en god oplevlse at handle med ultimate-web og vi udvider vores samarbejde, det er helt nede på jorden og der bliver ikke låvet mere end der kan holdes. Det er lige før de underspiller deres kort i en branche der ellers er kendt for at låve meget. Ultimate har stået for komplet webshop og foresat optimering for www.ranlight.dk

Hilsen

Reene A Nielsen
www.ranlight.dk

Bureau med brede kompetencer

Ultimate Web er et kompetancestærkt bureau, som kan levere ydelser til både små og store virksomheder. Du får mange ydelser for den pris du betaler. Serviceniveauet er højt - her bliver du ikke snydt!

Service!

Dette reklamebureau er = god service. De sætter deres kunder højt, og levere altid det bedste. Har brugt dem flere gange og kan bare sige, god service, tillid og ærlige mennesker.

Webbureau der leverer

Efter at have handlet ved Reklamebureau Ultimate Web flere gange, har jeg endnu ikke oplevet at de ikke har leveret - Derudover yder de en kanon service

Har kun haft positive oplevelser med Ultimate-Web!

Professionelt firma med flinke folk

Firmaet er professionelt og er altid parat til at yde en god gang service. Derudover formår de at agere på både et formelt og uformelt plan, hvilket gør det dejligt naturligt at arbejde sammen med dem.

Ultimate Web A/S Details

Solidt Webbureau i Nordjylland, Aalborg. Webbureauet, Webbureau der hjælper med din reklame hjemmeside, logodesign, webdesign, uanset budgettet. Også et Webbureau for iværksættere! Som Webbureau arbejder vi med webdesign design i hele Danmark.

Visit Ultimate Web A/S

We live here: Rebslagervej 2a