Ungdomsboligaarhus reviewed by

Aarhus, DK

God service, dårligt udbud

Der er MEGET lang ventetid på studieboliger og ventetiderne passer ikke altid som de er oplyst. Jeg ventede i meget lang tid på min ønskede bolig.
Det er dødirriterende at man skal genansøge hver måned, men jeg forstår godt det er det nemmeste fra kollegiekontorets side. Jeg synes kollegiekontoret burde sende eks. en SMS ud for at huske at genansøge eks: "Der er 5 dage til din ansøgning udløber". Jeg har ikke selv glemt at genansøge, men det ville været rart - Også så man ved om der har været problemer med genansøgningen.
Jeg vil derudover tilføje at mine oplevelser med personalet har været rigtig positive, de er meget søde, virkelig hjælpsomme og fleksible! 5 stjerner for medarbejdernes indsats, men desværre kun 3 for de ydre rammer (specielt pga. boligmangelen).
prisen på lejlighederne er meget standard for Århus.
Sidst vil jeg tilføje at jeg synes at det er synd at alle udlandske studerende bliver placeret på Skjoldhøjkollegiet, min kæreste boende der, når man kommer for at opleve Danmark og måske blive her er det ikke godt at blive smidt i kollektiv med 11 andre udlændinge.
Amanda Nilsson found this review useful