UngesBoligService.dk reviews

UngesBoligService.dk reviews

6.1

Super service!!

Jeg har kun haft positive oplevelser med Ungesboligservice. De er utrolig hurtige til at besvare mails og tage telefonen og altid venlige til at besvare spørgsmål. Kan klart anbefales

God oplevelse

Boede i Trekronerkollegiet i Roskilde i cirka halvandet år, og har generelt haft en god oplevelse. Jeg har fået hele mit depositum tilbage, det tog dog et godt stykke tid at få udbetalt, men var en fin lejlighed til en fair månedlig pris.

hvis jeg kunne give 0 stjerner havde de fået det.

Jeg bor i et anneks i holte, da jeg flyttede ind var den eneste isolation udtil en meget tynd træplade for vinduerne. dette tænkte jeg havde et kæmpe varmetab, og da slukker jeg mine radiatorer, dette har jeg gjort hele vinteren. alligevel får jeg en ekstra regning for varme, til trods for at jeg intet har brugt. Jeg klager, finder ud af at min visevært ikke har aflæst måleren da jeg flyttede ind men taber alligevel sagen, altså betaler jeg varme for tidligere lejer!
Nu har jeg fået nye vinduer, men de kan dog ikke åbnes, så jeg har næsten ingen muligheder for at lufte ud. (fordi kommunen ikke godkendte isoleringen af min lejlighed) oveni betaler jeg 126 kr for internet, som virker ufatteligt dårlig - jeg kan ikke melde det fra.
vaskeriregningen er aldrig korrekt.
Og hvis man klager, sætter de et gebyr på 266 kr på din regning! tak UBS det er fucking studerende i har boende...
og nå ja - betjeningen er ubehøvlet når man ringer ind!

Opkræver husleje uden lejemål

Blev opsagt fra kollegiet pga. endt studie. Selv om UngesBoligService opsagde lejemålet, og jeg forlængst er fraflyttet og har modtaget dokumentation fopr besigtigelse af lejemålet, så hæver de stadig leje på min konto.

Endvidere så fik jeg adgang til lejemålet langt inde i den første måned, da manden der stod for udlevering af nøgler skulle på roskilde festival og derefter på ferie. Men de opkrævede naturligvis stadig fuld husleje.

dårlig info

Blev ikke informeret på indflytterdagen om at værelset ikke var klar og skulle males, jeg fik dog alligevel lov at betale for hele maj - selvom jeg først kunne flytte ind den 21. Undrer mig stadig over hvordan boliggselskaberne kan blive ved med at kræve husleje både fra indflytter og fraflytter i samme måned i forbindelse med flytning.

Dårlig behandling

Jeg flyttede ind i de nybyggede lejligheder på Rampelyset i Roskilde. Fra starten var alting forsinket dvs. jorden var ikke belagt med asfalt, så man gik rundt i mudder, fælleslokalerne var ikke færdige, intet internet som lovet, ingen husnumre så det var svært at få den rigtige post osv. Jeg flyttede hurtigt fra stedet, og opsagde min lejlighed pr. 1/2-2011 med tre måneders opsigelse så jeg dermed var "ude" af lejligheden 1/5-2011. Jeg flyttede dog allerede i midten af februar hvor jeg afleverede nøglerne til viceværten og fik lovning på, at de ville prøve at genudleje min lejlighed hurtigst muligt, hvilket ikke skete. Opslaget kom ikke op på findbolig.nu som ejendomsselskabet ellers henviser til på deres hjemmeside og facebook-profil.
Jeg har nu modtaget en el-regning for a conto forbrug i perioden 1/4 - 30/6 2011, hvilket undrer mig meget da jeg i denne periode ikke har boet i lejligheden, og dermed ikke kan have brugt noget strøm. Da jeg ringer den ansvarlige person i ungesboligservice, er han meget uhøflig og lægger bare røret på, da jeg siger jeg er utilfreds.
Alt i alt, er jeg meget utilfreds med min behandling hos ungesboligservice, og helt sikkert ikke anbefale dette selskab til andre.

Dårlig service og høje priser for ingen ting.

Jeg flytter ind på sportskollegiet på Ballerup da jeg er startet med at studere.
Jeg har ikke oplevet andet end problemer og snyd fra dette firma hvilket også har gjort at jeg fraflytter inden for nogle måneder.

Jeg skal flytte ind d.1/4-10 men kan først få nøglerne d.7 på grund af påskeferie men skal stadig betale fra d.1.

Efter jeg har fået nøglerne udleveret skal jeg udfylde en blanket med fejl og mangler. Denne udfylder jeg og aflevere som aftalt. Jeg skriver også elforbrug og varmeforbrug på denne blanket da det ikke er blevet udfyldt i indflytningsrapporten. Efter at have rykket for denne flere gange har jeg ikke modtaget kopien i uderskrevet stand endnu!

Når jeg har flyttet mine møbler ind syntes jeg ikke der er så manget plads som der står i kontrakten. I kontrakten står der at der er 33kvm men ifølge grundplanen er lejligheden 5,63x3,7m indvendigt og der er en inspektionsskat på 0,6x0,7m. I følge mine udregninger bliver det til 20,4kvm altså langt fra det der står på kontrakten. Ved godt at man ikke får den plads der står i kontrakten fordi dette er incl fællesarealer men i det her tilfæde går 38,2% af mine kvm til fællesarealer.

Jeg har betaler 167kr om måneden over huslejen til noget internet. Da jeg tilslutter min computer måler jeg kun en hastighed på 0,6/0,6mbit. Altså lidt over en halv megabit. Jeg undersøger sagen og får at vide at det er et firma der hedder Danatel der udbyder internettet i bygningen. Efter at have talt med både Danatel og ungesboligservice finder jeg frem til at det er en 1/1mbit forbindelse der hverken kan opgraderes eller lukkes.
Altså studerende er tvunget til at betale 167kr om måneden for en internetforbindelse der er så langsom at man ingen gang kan bruge youtube eller store sider.
Til sidst tilslutter jeg mit tv og her er der så meget flimmer at jeg ingen gang kan se kanallogoet på nogle af kanalerne. Dette betaler jeg 119kr om måneden for. Ifølge de andre beboere skulle der være 9 kanaler incl alle dr og tv2´s kanaler. Jeg bruger dobbeltskærmet antennekabel med f-connector stik, så det er ikke mine kabler der er noget i vejen med.

Huslejen lyder på 3277kr om måneden, dette er med udsigt til motorring4 motorvejen som ligger 60meter fra mit vindue.

Visit UngesBoligService.dk