Unibet reviews

Unibet reviews

Very low
2.7

For ringe

Deres systemer er langsomme og man får ikke korrekte beskeder på deres hjemmeside, som gør, at man kan agere efter dette. Spillede her den anden dag samme kupon 2 gange og indbetalte 2 gange xxx beløb, da jeg fik at vide, at mit bet ikke var registret og jeg ikke havde indbetalt penge.

Det er sgu håbløst.

Fup og fidus, gode bonusser og penge, men ikke til dig!

Virksomheden anvender nogle meget avancerede bonus ordninger, således at man har meget svært ved at finde ud af hvilken bonus man "spiller efter". Hvilket betød at jeg mistede nogle sikre penge + ikke kunne få dem udbetalt, fordi der jo med meget småt et sted stod at en bonus sletter alle tidligere bonusser, surt, sådan er det bare.

Og så vil man gerne have sine penge, men det kan ikke lade sig gøre pga "lovgivning", jeg gad godt at se den lovgivning, der siger, at man ikke kan få sine penge tilbage.......

Hold dig væk!! Så er du advaret.

Fraud! You will have to cancel your credit cards after Unibet.

Unibet processed my card from their servers in even though I didn't sign up for an account. When they realized their mistake they refunded some of the money, but not all of it. They then told me I will have to report this to the police as fraud, even though no person, just the Unibet bots, processed my card.

I had to cancel all my cards and report it to the police. The customer service was extremely rude, but I suppose that is to be expected from the people who rob you.

Don't use them it's a con

I used them and got a free bonus .i had ten gbp left of the bonus having deposited 30gbp. Earlier in the day. The bonus is described as a risk free bet. I had 10gbp at 2/1 plus a further 8gbp win at 14/1 and further wins on slots. Yet no part of that was withdraw able. My advice is don't use them I had some nice little wins yet I'm 30gbp down. Andy

Casino

Jeg nægter at tro på at deres casino kører efter rigtige regler. Hvis alt er tilfældigt og der er en chance på 50 % for enten sort eller rød lyder det meget ulogisk, at den vælger samme farve 7 gange i træk.

Dårlig kundeservice

Opretter en konto på .com, hvilket man åbenbart ikke må, når man bor i DK.
Mine oplysninger kan ikke flyttes til .dk, men man skal oprette på ny.
Herudover kan jeg ikke få lov til at gå ind og slette min profil på .com, da de har spærret den.
Håbløst

dejlig side til sports betting

der er nogle dårlige anmeldelser herinde, men hvis man føler sig snydt skal man bare skrive til dem, så skal man nok få den gode kundeservice man fortjener
og ellers en godt hjemmeside, let og overskuelig og gode odds

Kundeservice under al kritik - kender ikke egne regler

Jeg blev medlem dér i går efter jeg havde set deres 100% velkomsttilbud i TV.

Efter min oprettelse indbetaler jeg 400kr. og får 400kr. i bonus. Jeg tænker jeg vil gemme bonussen til senere, så jeg smider blot de 400kr. jeg har indbetalt på FCK kampen i går. Efter jeg har vundet den, ser jeg mig lidt rundt på siden og må erkende at de langt fra opfylder mine krav til et ordentligt bettingsite, jeg foretrækker Bet365 og Betfair i stedet.

Efter at have læst deres regler og vilkår igennem kommer jeg frem til den forståelse at jeg kan udbetale mine penge ved at kontakte deres kundeservice og få dem til at annulerer min bonus på de 400kr. så jeg kan udbetale mine vundne samt indbetalte penge.

Det gør jeg så, kontakter deres kundeservice og beder dem om at annulere min bonus så jeg kan få udbetalt mine penge.
Det nægter de pure, jeg fortæller dem at jeg er i min gode ret og at de selvfølgelig skal annullere denne bonus. De bliver ved med at benægte, men fortæller at jeg blot skal blive ved med at oddse for til sidst efter en del bets frigøre min bonus og først derefter kan udbetale mine egne penge.

Jeg havde jo grundigt læst deres regler og vilkår igennem og citerer dette for kundeservicen:
"Indbetalte penge eller væddemål vundet med indbetalte penge kan gøres tilgængelige når som helst, ved at kontakte kundeservice og derigennem annullere bonussen."

Derefter vender den kundeservice fuldstændig, og fortæller blot at de vil diskuterer det med deres kampagne manager, og så vil jeg få svar pr. mail i løbet af senere på dagen.
2sekunder efter kan jeg se at min bonus er fjernet og jeg kan udbetale :)...

________bottomline______

Jeg syntes det er utroligt at kundeservice som burde hjælpe en, prøver at overbevise en, og presse en til at stoppe med at udbetale sine penge, men derimod fortsætte med at oddse penge på deres hjemmeside.
Måske under påskud af at man selvfølgelig ikke har læst deres regler og vilkår.

Så hvis i derude, godt kan lide at bruge Unibet, så læs for guds skyld deres regler og vilkår, får hvis du ikke har, så tager de højst sandsynligt røven på dig.

Mvh Mathias - en yderst tilfreds Bet365 og Betfair spiller :) som blot er åben for nye bettingsites.

Virkelig ringe service niveau

Hjælper ikke kunder med software problemer og nægter at det måske er noget med deres program at gøre.

Fuldstændig uacceptabelt!!!!

Siden er for det første ikke til at finde rundt på, derefter er det rigtig nemt at sætte penge ind, men når man tilmelder sig de "bonusser" som de har, så virker de ikke (i dette tilfælde, 100 kr. tilbagebetaling af tabt bet). Men hvis man har spillet på nogle kampe i serie (flere spil på ét bet), kan man se i sin historik, når man endelig finder den, hvilket hold man har spillet på, men ikke noget om, hvilke man havde rigtige eller forkerte.
Der skal man have sit bet åbent, mens man går ind i deres statistikker for at finde sportsgrenen, og hvis der går for lang tid med at tjekke sine bets, ved jeg ikke hvordan man kan se det......

Langt fra tilfredstillende!!!!

Lort

Har aldrig oplevet så dårlig service.
1. Fik ikke den lovede bonus da der var "problemer"
2. Da man så skal livechatte med dem svare de pludselig ikke og er meget ubehøvlede at snakke med.
3. Den logger en ud fra hjemmesiden hele tiden så åbenlyst software problemer.

STAY THE FUCK AWAY GOOD PEOPLE

Trustworthy

I’ve explored the most trustworthy bookmaker. I’ve been betting for quite some time now, best betting
odds I’ve came across. Highly recommend it!

könnte was will man mehr?

Ich bin eher eine gelegentliche Spieler. Ich spiele wirklich unregelmäßig und nur im Internet. Ich habe nur geändert, weil ich feststellen, dass die ersten zu hohe Gebühren verlangt hatte. Unibet ist also mein zweiter Versuch im Internet und so weit ich kann nichts Negatives berichten. Ich habe dieses Mal offenbar gilt als genauer, was die Seite so, und was sie verlangen, denn es bietet, aber wo sind die, mit denen zu arbeiten und ob das ganze auch sicher ist. Ich kann jedem raten, es einfach tun, nur weil es tummeln sich aber einige ungeraden Seiten in der Kategorie Glücksspiele im Internet. Unibet für mich die Erfüllung der grundlegenden Anforderungen. Die Informationen auf der Website enthalten sind, sind viele, und das Ganze wird deutlich gemacht. Guter Service ist die E-Mail zu einer besonders hohen Jackpots und spezielle Remis und Sieg-Benachrichtigungen. Also Spieler, könnte was will man mehr?

Brugt igennem flere år - anbefalesesværdigt

Jeg har brugt Unibet igennem flere år, og jeg husker kun et problem - da deres livebetting gik ned.
Ellers har jeg ikke haft problemer, og jeg har både brugt deres sportbets og deres poker site.

Det tangere fup

Så historien for hvorfor i ikke skal handle med Unibet går sådan her:

Ved VM i 2010 ville jeg spille for 400dkk får 200 dkk i bonus, det da meget cool...
Jeg spiller 600 dkk op på diverse væddemål, vinder ca, 300-400 kroner igen

disse penge er så alle bonus penge nu, fordi de væddemål jeg vandt på var jo for bonuspengene, og de væddemår jeg tabte på var mine rigtige penge. Sådan reelt indbetalte jeg 400 kr for at få 600 pis penge. jeg ikke kan få ud igen

Sagaen ender så ved at jeg nu vil spille for de 150 jeg har tilbage, men de penge er væk, fordi bonus-penge ikke kan overføres til Danmark... Så min varmeste anbefaling BRUG IKKE UNIBET, og hvis du vil bruge dem så BRUG IKKE BONUS.

Jeg fik en ( øv) hat på

Det hele var nemt, og lige til.
Men man skal ikke oddse, før man har læse bettingelser og regler, fra punkt til prikke. Reglerne for udbetaling og bonus penge, virkede uoverskuelig. Tror det er spild af penge.

Uitstekende site. Gemakkelijk en alles verloopt veilig en snel.

Geld storten om te beginnen was erg makkelijk, kon via iDeal, maar ook vele andere manieren. Het live wedsysteem is interessant, en werkt goed.

De site is erg overzichtelijk en het is niet moeilijk om de goede wedstrijden te vinden om je geld op te zetten.
Zeker een van de betere sites.

Svindel og vildledende

Jeg så en reklame på ekstrabladet, om man kunne se tenneis fra wimbledon live. Samt noget startbonus.
Jeg gik ind for at se Caroline Wozniaki, men det kunne jeg kun hvis jeg havde spillet inden fir et døgn, dette fik mig til at spille kr. 100 på tøsen hvor jeg blev videresendt til betaling som jeg gjorde med creditcard, da det var overstået stod der forhøj din indsats, hvilket jeg safde nej til.
Da hun havde vundet påstod de at jeg ikke havde spillet. Havde jeg ikke det havde jeg ikke kunnet se kampen. Nu har jeg besluttet at jeg ville have mine penge tilbage og droppe unubet, men det kan jeg ikke for beløbet er for lille. så je kan sætte nogle flere ind og så se om jeg kan få mine penge , der er jo gebyr til dem på hver indbetaling. Jeg glæder mig til at komme ud af kløerne på det fupfirma.

Dårlig service

Fik desværre oprettet no. 2 konto unden at jeg hvar vidende til det. Denne konto blev selvfølgelig lukket. Problemet er at der står penge på denne konto, et beløb jeg har indbetalt og jeg har et pending væddemål, og disse penge kan unibet ikke bare tilbageføre til der hvor de kommer fra. Prøvede at finde ud af min gamle konto, men selvom jeg brugte den rigtige email adresse til dette fik jeg aldrig tilsendt mit bruger navn som de skriver på deres hjemmeside. har flere gange oplevet at siden links ikke virker.
Nu står jeg i den situation at jeg skal prøve at få mine penge fra en konto som end ikke eksistere, det virker ikke som om at Unibet har service i sit ordforråd.

Dårlig service!

Jeg oprettede en konto hos unibet, og ifølge den skulle jeg få et gavekort til unisport i løbet af 7-21 hverdage. Det endte med at der gik knapt 2 måneder, før jeg fik mit gavekort, og det var først efter flere henvendelser jeg fik det. Derudover er deres Live Chat aldrig åben, selvom de skriver at de bestræber sig på at holde den åben hele tiden. Deres svartider er også helt uacceptable, hvis man skriver en mail til dem under deres åbningstid, er det end ikke sikkert at de svarer før efter et par dage.

Is Unibet your company?

Unibet Details

Unibet offers sports betting odds, Online Casino and Poker, plus a lot of exciting games on its site.

Visit Unibet