Uniblue reviews

Uniblue reviews

3.8

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL - Unniblue er en utroværdig virksomhed

Jeg har for ca et år siden, haft en konto hos unniblue, endda flere kontoer, på flere af deres produkter.
Men min computer gik ned, da min computer ikke kunne rumme så mange af unniblues produkter på en gang.

Jeg var nødt til af få min computer renset, hvorefter jeg naturligvis afmonterede disse produkter fra Unniblue, som jeg allerede havde betalt for, via mit MasterCard.
Stor var min forbløffelse så, da jeg modtager endnu et træk, i april måned, på mit MasterCard. Jeg har ikke bestilt nogen produkter fra Unniblue i dette år og vil aldrig benytte dette firma igen ....
Man kan ikke kontakte Unniblue telefonisk .... jeg har søgt på firmaet på internettet og der er en side, hvor man angiveligt skulle kunne reklamere, men det lader sig ikke gøre, da der er store problemer med sende, den reklamation, som man lige har brugt lang tid på at skrive , på engelsk ... JEG REGNER IKKE MED AT FÅ NOGET SVAR , PÅ MIN HENVENDELSE, DA JEG IKKE KAN SE OM DEN ER GÅET IGENNEM ---- jeg vil her advare imod at benytte dette firma kaldet UNNIBLUE ..
Firmaet er efter min bedste mening --- et fupfirma .....

Dårligt

Jeg har købt kombinationsprogrammet POWERSUITE 2014 og selvom det selv påstår at have optimeret min PC kan jeg ikke mærke nogen forskel overhovedet. Tværtimod - min PC er begyndt at opføre sig ekstremt underligt siden programmet blev installeret, computeren lukker ned uventet. Det synes som om at jeg har betalt for at få spyware og virus på min PC (selvom min pc, ifølge mit antivirusprogram Bitdefender dog er virus-fri).
Jeg har prøvet flere gange at gennemføre den store scanning. Men programmen går altid istå når det når til defragmentering 2. del. Det er skide irreterende, og var faktisk en af hovedgrundende til at jegkøbte dette software.

Spild af penge.

Trækker bar penge!

Uniblue har trukket penge fra min konto efter jeg havde haft downloadet et af deres "så kaldte gratis programmer" og nu hænger man så på det. og der er intet telefon nummer man kan kontakte dem på. kun emails.
de har taget mine oplysninger uden jeg har intastet noget, nogen steder.
gad godt vide hvordan de har fået fat i mine oplysninger, uden at jeg har skrevet det i deres program eller hjemmeside.

binder køberen til produktet

Virksomheden sælger software gennem flere kanaler. Et er kendetegnet for måden nemlig at kunden ikke kan bestemme om betaling af en forlængelse af abonnementet. Jeg har selv oplevet flere rykker mail om gentegning fra Uniblue og i den anledning søgte jeg på nettet på produktets pris. Her fandt jeg et tilbud på samme produkt og version til under 50% af forlængelses prisen.

Det må være et kunde krav at man selv kan bestemme ved betaling og udskiftning af produktnøgler.

/ivan
---
Locks the buyer to the product:
The company sells software through multiple channels. One is the hallmark of the mode namely that the customer can not decide on the payment of a renewal of the subscription. I have personally experienced several reminder e-mail about redrawing from Uniblue and on this occasion I searched online on the product's price. Here I found a quote for the same product and version to less than 50% of the renewal price.

It must be a customer claims that you can decide for payment and replacement of product keys.

/ivan

Gode produkter men

Uniblue's produkter er helt i top, jeg har bla. købt mig

RegistryBooster
SpeeUpMyPC 2010

Og de har begge fungeret efter hensigten, MEN så stopper festen også, jeg havde misset at man selv skulle framelde sig den automatiske gentegnelse, men jeg nåede dog i tide at framelde denne "service".

Det burde ved lov ikke være muligt at have denne form for "service" da jeg er sikker på der er mange derude der falder i denne fælde.

Produkterne kan dog stadig anbefales da de virker super godt !

Trukket penge fra min konto uden verifikation

Dette firma har trukket penge fra min konto. Jeg har aldrig hørt om firmaet før, og heller ikke downloaded deres software. Pas På!

Uniblue Details

Official website for Uniblue, a Microsoft Gold Certified Partner delivering innovative system utilities to improve your computer's performance. RegistryBooster, SpeedUpMyPC and DriverScanner are the most popular Windows software

Visit Uniblue

Uniblue is ranked 65 out of 66 in the category