Unicef reviews

Unicef reviews

7.6

2 ud af 2 ordre - PERFEKT

Jeg har i går modtaget min anden ordre fra UNICEF på 2 uger.
De bestilte t-shirts kommer hurtigt og præcist med Post Danmark B Post.
De elektroniske gavebevis på Gavekort, kom få minutter efter bestillingen.

Prisen er ikke noget at snakke om, det er produktet der tæller!

Med Venlig Hilsen
Rasmus Rundstrøm

Umuligt at komme ud af UNICEF...

Når man først har ladet sig overtale til at bidrage med et månedligt er det umuligt at slippe ud af deres klør igen.

Selvom det er et par år siden jeg bad om at komme ud af betalingerne, så modtager jeg stadig opkald, sms'er og breve fra Unicef.
Jeg har bedt telefonsælgeren om at slette mig i systemet, fordi jeg nok selv skal sige til når jeg har råd til at bidrage.
Alligevel bliver de ved med at sende div. girokort til mig...

Jeg er ved at få spat af Unicef og deres jagt efter mine penge !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udmærket kvalitet.

Købte en sort sweatshirt til min datter. Prisen er naturligvis høj, for at give et overskud. Forsendelse var problemfri.
Kvaliteten af sweateren er rigtig god, holder pasform og farve fint. Og Unicef logoet holder ligeledes fint.

inkompetance

Det er pinligt at en en velgørende organisation er så arogant at man ikke orker/gider at svare på kritiske mails fra sine faddere, der er rygraden i organisationen!
Den svenske afdeling er så stupide at de tror at deres faddere vil svindle dem når de blot vil give vaccine til afrika.
Den danske afdeling svarer ikke på mails og hovedorganisationen har samme indstilling ??
Jeg ophørte at være fadder af nævnte årsag og jeg fatter ikke at man kan forsvare denne børnefjendske holdning! G Johansen

umuligt at gennemskue hvad man køber

Der står undervejs i købsprocessen intet om, om man får mail når man har købt, modtager man gavekort?? Købte en gang nødhjælp til nogen i afrika, som gave til svigerfar. men måtte tage til takke med en kvittering på købet på mail.

Få dog lavet noget tidssvarende, som andre udbydere har.

Is Unicef your company?

UNICEF Danmark Details