Uniggardin reviews

Uniggardin reviews

9.2

En perfekt og kanon oplevelse

Vi havde besluttet at købe nye rullegardiner i en god og lækker kvalitet. Efter lidt overvejelser, gik vi på nettet og fandt UNGIGARDIN. Rigtig god og nem hjemmeside med mange muligheder og MEGET overskuelig. Efter at have læst hvordan vi skulle opmåle, fandt vi rullegardinerne vi ville have og bestilte. Min kone ringede dagen efter for at høre omkring leveringen og fik en super god betjening.
De kom som aftalt og spændingen var stor...Passede de???? og var farven og materialet som vi forventede?....De var perfekte....Nu har vi fået nogle flotte gardiner for vores vinduer og "franske dør", der passer som bestilt. Og så kostede de IKKE spidsen af Jet.....Det kan kun anbefales.

SUPERlevering

Hej - SUPER Levering - det er bare så super med Jer - måler op - bestiller - og 1 uge efter er gardinerne her - OG DE PASSER - ligesom jeg havde bestilt - det kan ikke gøres bedre - TAK for det - har anbefalet Jer til andre ! - og gør det gerne igen.
Venlig hilsen
Tonni Falk Larsen
Roskilde.

Varm anbefaling

Kanon service - hurtig levering. Billig. Jeg er oven ud tilfreds :-).

Konkurrencedygtig pris, hurtig levering, stort udvalg!

Har fået lavet plissegardiner efter special mål og de er helt perfekte.
Hurtig levering og til en konkurrencedygtig pris
Kan helt klart anbefale Uniggardin.
Bestiller snart derfra igen!

jeg har købt 7 mørkelægnings rulle gardiner fra velux, vi fik vores ordre meget hurtigt og i hele og ikke ødelagte kasser. vi sparrede også en masse penge. vi kan roligt anbefale uniggardiner til andre mvh Pia Denise Hansen

Super god hjemmeside og hurtig levering

Vil helt klart anbefale uniggardin til andre. Overvejer at købe resten af vores gardiner hos uniggardin.

Beste pris, hurtig levering af originalartikler

Uniggardin havde absolut den bedste pris og mest gennemskuelige internet-side. Transparent pris og hurtig levering rundede den perfekte handel af.

Super fin service

Har fået lavet plissegardiner efter special mål og de er perfekte.
Hurtig levering og fin pris.
Kan helt klart anbefale Uniggardin.

god service og fin vare

super flot rullegardin , hjælpsomme ved spørgsmål og sikker indpakning alt bare i top vil helt klart anbefale hurtigt, sikker og nemt .
og skulle jeg få brug for mere handler jeg der gerne igen :-)

Nemt, hurtigt og skarp på prisen.

Bestilte og fik leveret fragtfrit til døren få dage efter. Alt i skønneste orden.

Alt i orden og som forventet

Kvalitet, pris og levering i skønneste orden. God sevice i forbindelse med spørgsmål og svar på forskellige emner. Meget tilfredsstillende handel.

God kvalitet, hurtig levering og sikker indpakning - bare SUPER!

Hej!
Fik leveret lamelgardiner efter mål i løbet af kun 4 dage efter bestilling.
Mål var absolut korrekte.
Kvalitet var OK og helt som forventet.
Hurtig levering og indpakning var forsvarlig, så ingen transportskader.
Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Har handlet hos Uniggardin før, og også denne gang var alt bare SUPER!

Flotte rullegardiner...

Fin forarbejdning, fremstillet 100% i overenstemmelse med bestilling. Hurtig levering.

perfekt handel

Købte velux mørklægning gardiner alt bare i rigtig god kvalitet og hurtig levering.

Hurtigt levering af det aftalte

Jeg bestilte et mørklægningsrullegardin med kasette og det er rigtig fin kvalitet - ganske nysseligt :D

Fik leveret mørklægning til børneværelse, og det passer og virker perfekt :)

Mørklægningsrullegardiner

Købt 3 stk. af to omgange. Opmålt efter deres vejledning og passer perfekt. Kvaliteten og funktionen er i orden. Hurtig levering uden problemer. Super godt produkt og god behandling til prisen.

Proffsigt

Snabbt , snyggt,supernöjd,så billgt , sparat åtsilliga 1000 lappar.

Uniggardin Details

Køb Rullegardiner, Nye Persienner, Mørklægningsgardiner, Lamelgardiner, Faber, Insektnet, Gardiner, Foldegardiner og plissegardiner Priser fra kr. 179,-. Hurtig levering direkte fra fabrik.

Visit Uniggardin

Write to: info@uniggardin.dk