Unika Outlet reviews

Unika Outlet reviews

9.1

Hurtig og præcis levering..:-)

Fik hurtigt og præcis det jeg havde bestilt til afttalt tid, pris og kvalitet.

Personlig service

Jeg havde fået bestilt varer i ferietiden (det stod på hjemmesiden), men straks "Unika Outlet" var tilbage fra ferie blev der fulgt op på bestillingen. Jeg blev kontaktet pr. telefon og email, omkring nogle spørgsmål jeg havde til ordren. Jeg havde desværre bestilt forkerte størrelser, men der var tæt kommunikation og de ønskede størrelser blev hurtigt afsendt fra Unika Outlet. Alt i alt en meget ukompliceret handel med rigtig god og personlig service.

Meget effektivt!

Jeg kan kun anbefale Unika Outlet. Jeg modtog mine bukser kun 2 dage efter bestilling. Det ene par kunne jeg ikke passe, så dem returnerede jeg, og 2 dage efter stod pengene på min konto.
Jeg har ikke andet at sige end, at andre kan lære meget af Unika Outlet!!

Super service og gode priser.

Jeg bestilte et par Replay jeans og de blev fremsendt asap. Desværre var der sket en fejl hos unika-Outlet, så jeg fik en forkert model.
Da jeg rettede hevendelse angående dette dagen efter, blev den rette model sendt med det samme, vedlagt en returlabel til de forkerte bukser - samt en undskyldning for en ekspeditionsfejl - som alle jo kan komme til at lave.

Synes det er meget professionelt at man med det samme anerkender sin fejl og fremsender de korekte jeans med det samme istedet for en lang retur proces før korrekt levering kan finde sted.

5* herfra og på gensyn.

Ufattelig meget for pengene.

Det er ikke til at forstå, så meget kvalitetstøj, til den pris?
Og oven i alt dette en venlig, hjælpsom betjening.
Havde tvivls spørgsmål om pasform vedr. jeans, de fandt hurtigt den rette model, der passede perfekt
(bedre end jeg selv kunne se)

Må indrømme at det ikke er første gang vores familie har købt her igennem, og det bliver absolut ikke sidste gang.
For vi har virkelig fået kvalitet, venlighed, og tøj til hele familien.

Rigtig god service :-)

Vi har kun ros til jer der har været så fin en service
Det er ikke sidste gang vi handler ved jer :-)))

Hurtig levering, super.

God hjemmeside med supergode tilbud på kvali tøj. Fandt et par jeans på siden som jeg havde ledt efter i lang tid.

Super hurtig betjening.

Varerne kom med det samme og de var bare helt som de skulle være. Dejligt

Unika Outlet rammer lige i plet.

Jeg har købt 2 par bukser som var rigtig gode, men d.s.v ikke

til mig så jeg måtte sende dem retur og det gik bare hurtig

i løbet af 2 dage overførte Unika Outlet pengene til min konto igen.

Jeg har fået en rigtig fin og god behandling hos U O som jeg på

det varmeste kan anbefale til andre.

Margit Pedersen

En rigtig god oplevelse !

Jeg fik desværre i første omgang fremsendt en forkert model bukser. Jeg kontaktede Unika og fik svar med det samme. Jeg kunne beholde de forkerte bukser, mens der straks blev fremsendt et rigtigt par, medsendt en label til returforsendelsen. Jeg synes jeg har fåe en super behandling og rigtig god service, så jeg kan bestemt anbefale Unika Outlet til andre.

Tilfredsstillende

Jeg bestilte 2 par bukser mandag aften, tirsdag blev jeg ringet op pga. en restordre, dette kunne så klares med en anden størrelse. Mine bukser blev leveret onsdag eftermiddag. Alt i alt en meget tilfredsstillende handel.

Fuld tilfredshed

Bestilte noget tøj, størrelsen var desværre ikke på lager alligevel, men efter personlig kontakt fra Unika Outlet fik vi arrangeret, at jeg kunne få tilsendt nummeret mindre, og skulle de ikke passe, kunne jeg returnere dem på, hvor de så ville refundere min portoudgift.

Skokøb

Jeg er meget tilfreds med de vare jeg har købt og med den behandling jeg har fået hos unika outlet. Jeg håber at de bliver ved med at sælge de flotte vare. De er pæne og de er billige, hvilket jo er godt i denne tid, med alle de afgifter vi får lagt på alle ting. Mvh. Lene Kastrup

var som det skulle være

varen kom til tiden og i ordentlig stand.

kedelig

købt kommoder, betalt og smidt ud den gammelt, min datters tøjet ligger stadig på gulvet! fik mail at mine varer leveres snart, derefter min bestilling er blevet slettet, de vil mig at betale kr.150 fragt for hver af kommoder, efter klage omkostninger skiftet til kr.135/stk - venter svar da har sendt klage til e-handelsfonden,

Kan anbefales!

Købte et par Replay jeans. Fornuftig pris. Hurtig levering med GLS. Savnede dog en mail med "nu er pakken afsendt/ordren ekspederet" Fik SMS da pakken ankom til udlevering. Nemt og hurtigt

super service

Absolut super service - unika henvendte sig uopfordret til mig, da jeg havde afgivet min ordre for at foreslå et alternativ til levering, så portoen blev billigere for mig. Derudover et helt igennem fint produkt og behagelig tone hos virksomheden. Kan kun anbefale dem!

perfekt service og hurtig espedition

alle tideres firma med fede vare

Alt var fint.

Meget hurtig insendelse.