Unikscrap reviews

Unikscrap reviews

8.8

Godt!

God og hurtig handel! Et sted der er værd at tjekke ud! :)

Super scrapbutik

Suveræn scrapbutik med kæmpe varelager. Min bestilling blev leveret med det samme til trods for udsalgstravlhed. Forinden var jeg blevet kontaktet af unikscrap, fordi enkelte varer var udsolgt. Dejligt at kunne nå at erstatte dem med nogle andre i stedet for blot at få det at vide efter leveringen af de øvrige varer. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg handler hos unikscrap! :-)

Skøn Service

Jeg skulle købe nogle penne med en speciel slags blæk, til at bruge med mine promarker-penne (jeg kunne ikke finde pennene andre steder i DK end hos unikscrap). Jeg bestilte mine 4 små penne og sukkede lidt over at skulle betale over 50 kroner i porto, men ok...
Så fik jeg en mail fra unikscrap om at de ville sende det som brev så portoen blev meget billigere.
Jeg er rigtig imponeret over den søde service (og glad for mine penne som lige er ankommet!)

Rigtig god oplevelse

Blev rigtig glad da jeg endelig fandt en dansk butik der solgte Prismacolor nr. 935, Black. og med en rigtig god service. helt sikker en net-butik jeg vil komme tilbage til når jeg skal have nyt tegne udstyr!!

Super kanon kundeservice

ELSKER - ELSKER - ELSKER den butik. Den er hyggelig med virkelig god betjening. Hun har et pænt stort udvalg og svarer gerne på spørgsmål.
Har været på workshop i farvelægning med promarkers og prismacolor hos hende, og det var kanon godt og lærerigt ... og GRATIS.
Er hun hjemme åbner hun normalt gerne, hvis man kommer uden for den normale åbningstid, hvilket jeg synes er RIGTIG skønt, når man kommer lidt langt væk fra.

En "UNIK" oplevelse

En super dejlig butik, med alt til den kræsne "scrapper".
Professionel betjening både i butikken og på web-shoppen - dejlig hurtig levering.
En butik der er værd at besøge - både fysisk og online.

Rigtig stort udvalg og god service

Unikscrap har et meget bredt udvalg og har bare sååå mange lækre sager..
Der er kanon service og ofte super gode tilbud...
Har handler der flere gange også ved messer som scrap-a-mania hvor de nærmest har hele butikken med og det bugner af tilbud man ikke kan stå for tihihi...

Jeg giver dem min varmeste anbefaling og i kan trygt handle her :)

8/1-2013
Har lige modtaget min nye Cameo og andre ting derfra, rigtig god mail samtaler undervejs ved mine tvivls spørgsmål trods tavlhed pga udsalg ..
Super godt pakket ind så det kom godt frem

Dejlig oplevelse

God service, både i telefon og via mail, dag til dag levering, og masser af information vedrørende ordren og forsendelsen, hvilket gør, at jeg føler mig tryg i hele ordre-processen.

Jeg er også tilhænger af at ønske lidt mere information om de enkelte varer på hjemmesiden, men bortset fra det, så er jeg yderst tilfreds :)

Fantastisk service

Har bestilt varer hos Unikscrap flere gange.
Stort og bredt udvalg - fin service, lynhurtig levering.
Kunne dog godt bruge lidt flere uddybende beskrivelser på varerne på hjemmesiden, men det er kun en biting for mig, som langt opvejes af den hurtige leveringstid.

altid god service

God service, hurtig kontakt ved udsolgte vare- hvilket er sjældent, hurtig levering af varene og e-mails så jeg kan følge min ordre. Hvad mere kan man forlange??

Altid klar til at hjælpe

Benedikte står altid klar til at hjælpe, uanset om du bestiller online eller besøger hende i butikken. Hvis du bestiller online er der også hurtig levering. Ved evt. udsolgte varer bliver du kontaktet :o)

Is Unikscrap your company?

Unikscrap Details

unikscrap.dk - unikhobby, scrapbooking unikhobby, scrapbooking

Visit Unikscrap