Unimati reviews

Unimati reviews

8.8

Fremragende service

Kan kun rose Unimati for den flotte butik og den gode service. Vi kom langvejs fra og da vores bus brød sammen holdt Unimati åbent ekstra 4 timer på en lørdag, fantastisk service.

Exelent! intet mindre.

Altid helt ekstrem service, god tid til snak, utrolig viden om fiskene. Engagerede medarbejdere. Bestillinger (3 gange) er leveret til tiden og til fornuftig pris.
Mvh. Gert S.

Tillid

Jeg har kun haft positive oplevelser med Unimati de gange jeg har handlet der. Gode produkter, fine fisk, super service, og IRL butikken er forrygende

Den bedste service ever...

Har købt akvarium helt fra bunden herinde og har fået så super og god en service med masser af gode råd til en som aldrig havde haft fisk før.

Uanset hvad jeg har kommet med at spørgsmål har der været super søde og prof. folk til at hjælpe.

En super FLOT og INSPIRENDE butik der virkelig er et besøg værd.
Kanon flotte fisk som alle er raske og uden sygdom.
Mange anderledes arter end man ser normalt og det er mit akvarium et stort bevis på.

Kan kun ANBEFALE alle til at købe udstyr - fisk og tilbehør herinde..

super

Har købt flere ting derinde nu, fisk, planter, filter, diverse løsdele og hver eneste gang jeg har været derinde har det været en rigtig god oplevelse med meget god vejledning. Medarbejderne derinde, bla,Ole har været rigtig gode til at komme med råd og vejledning på et sprog jeg forstår. Jeg kan kun ærge mig over at jeg ikke startede mit akvarie eventyr derinde fremfor andre steder. Jeg kan kun varmt anbefale butikken. Når det så er sagt, så synes jeg deres hjemmeside kan være lidt rodet og trænger til en kærlig hånd. venlig hilsen en meget tilfreds kunde :)

Nizzle

nem og overskuelig hjemmeside, gode produkter og hurtig levering.

Har lige bestilt en del hjem til et bio filter.
- Det er nu ankommet, dagen efter jeg bestilte det

Perfekt ! :)

Anmeldelse Unimati.biz

Har rettet forespørgsler om produkter og bestilt hos Unimati.biz.

Ved forespørgsler har jeg fået hurtig og relevant respons - tydeligvis professionelle og kompetente mennesker, der står bag web-shoppen.

Priserne på deres akvarieudstyr er absolut rimelige. Og de tilbyder oven i købet fragtfri levering ved bestilling over 300 kr.

Priser, produkter og service i topklasse - Unimati.biz kan klart anbefales!

Bedste webshop

Jeg har aldrig fået bedre service, billig/gratis levering til punk og prik.

God netbutik

Hurtig levering - fin service

Super hurtige

Jeg bestilte om eftermiddagen og fik varerne den efterfølgende dag. Gode tilbud og gratis fragt. Jeg har kun gode oplevelser og kan klart anbefale at man bruger unimati.

Visit Unimati