uniquelady.dk reviews

uniquelady.dk reviews

9.2

Sensasionelt

Aldrig har jeg fået mine varer så nemt og hurtigt. Og jeg nåede endda at få en ekstra ting med i pakken selvom den var pakket og klar til afsending.
Helt ekseptionel kvalitet....
Jeg er sikker på at jeg nok skal få mange timers fornøjelse ud af mine køb

Tak :-)

Kære Trine,

Din anmeldelse varmer rigtig meget. Jeg forsøger altid at gøre mit bedste og det gør mig glad at du har modtaget varerne hurtigt.

Tak fordi du gav dig tid til at anmelde handlen.

fantastisk service

super service

Hej John

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for, at du har været tilfreds med at handle hos mig.

Perfekt service

Perfekt service

Hej Steen

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at du har oplevet, at den service jeg har ydet, har levet op til dine forventninger.

Go service

Super go service og hurtig levering.

Hej Tommy,

Jeg er glad for at høre, at du har været tilfreds med at handle hos mig samt at pakken er dukket hurtigt op.
Mange tak for din anmeldelse.

Fantastisk godt shopping sted

Har lige købt et jenning gag. Fik det allerede dagen efter. Så fik jeg endda en lille håndskrevet hilsen på min faktura. Føles næsten at man har købt i en butik med tæt kontakt til sælger. Super. Jeg har handlet her før og kommer sikkert til at handle her igen.

Hej Palle

Jeg er glad for at høre, at du kan mærke den personlige kontakt jeg forsøger at give. Nethandel kan nogle gange blive lidt for koldt. Du er altid velkommen i shoppen igen.

Mange tak for din anmeldelse

Fantastisk!

En webshop, vi helt sikkert vil benytte igen. Promte levering. Diskret indpakning. Alle varer inkluderet, samt et par overraskelser.

Hej Ngaio

Mange tak for din flotte anmeldelse. Jeg er glad for at høre at din ordre nåede hurtigt frem.

Jeg gør meget ud af at pakke tingene diskret.

Uniquelady.dk

Hej Michelle her er min anmeldelse

Det har været en god oplevese at handle med jer på nettet. Det er føreste gang jeg prøver at købe noget . Hilsen Mads

Fremragende!

jeg har handlet hos Michelle før.

forretningen holder, hvad den lover!

Michelle forhandler nogle gode produkter.

jeg har købt produkter, der på alle måder svarer til forventningerne - dejlige at røre ved, dejlige at dufte til og smukke at se på.

Rådgivning og kvalitetsvarer

Jeg mødte Michelle i hendes stand på messen erotikmessen i Århus sidste år. Jeg var på jagt efter et godt harness, fik god rådgivning af Michelle og købte en plus lidt andre ting. Var dog lidt sent ude med at købe en Neon Wand, fik lov at købe til messepris og kom som aftalt med posten kort tid efter.
Grund nr 1 til jeg gerne handler med Uniqelady/Michelle er at hun kan stå inde for varens kvalitet, hvilket betyder meget for mig. Grund nr 2 seriøs og smilende rådgivning.

Hej Lillemor

Mange tak for din flotte anmeldelse. Det er så skønt at du bemærker de to hovedprioriteter jeg har - nemlig god kvalitet og rådgivning.
Jeg håber du får en fantastisk dag.

Michelle

God service og en enormt stor viden :)

I forbindelse med mine køb har jeg flere gange været i kontakt med Michelle, da der var nogen tvivl fra min side om hvilket produkt jeg skulle købe. De produkter jeg endte med at købe er nu blevet nogle af mine ynglings ting :D
Det er dejligt med en butik der er så service minded....
Kan kun anbefales herfra.

Kære Christian

Jeg er rigtig glad for din anmeldelse - mange tak. Det betyder meget for mig, at jeg har kunnet hjælpe dig til at vælge rigtig fra første forsøg. Rigtig god fornøjelse med tingene.

Uniquelady.dk

Startede godt men endte skidt

ALT var i tip top.. super service, kort leveringstid, som passede til mit behov, og ikke mindst lækre produkter. MEN virkeligheden var de ikke havde alle vare på lager, og efterfølgende IKKE fulgte op på sagen og jeg selv måtte rette henvendelse, lige nu mangler jeg bekræftelse på min kreditnota, samt de sidste vare ( altså minus dem der var 3-4 ugers leveringstid på ) Ikke så troværdigt trods en meget sød Michelle.

Hej JSH

Jeg skal beklage, at du har fået denne oplevelse af din handel på shoppen. I forbindelse med en sikkerhedsopdatering, har systemet været låst for redigering af produktstatusser og jeg har derfor kun kunnet give besked når ordren var lagt. Du ønskede ikke en alternativ vare i forhold til det ene produkt du havde valgt. Pengene er overført og fra en ordre annuleres, giver købeloven 14 dage til returnering af pengene.

Jeg håber du har modtaget pengene og ønsker dig alt held og lykke fremover.
Du er altid velkommen igen.

Super service :) :)

Havde i starten problemer med min forsendelse.
Men det blev hurtig klaret,. Der er enormt hurtig respons på mail, hvilket gør at man føler sig anderkendt..
Fik min pakke og et håndskrevet brev, hvilket gjorde det mere personligt..
Super service og venlig betjening...
:) :) :)

Jeg vil gerne anbefale uniqlady.dk for den gode service, og hurtig levering

Denne side har en god beskrivelse af produkterne og anvendelse. Det er nemt at bestille og der er hurtig levering af produktet. Modtog en håndskreven beskrivelse af, hvordan produktet benyttes.

Super handel, hurtig alt som det skulle være

Overskriften siger det hele.

Hej Jesper

Rigtig mange tak for din anmeldelse.
Jeg er super glad for, at du har haft en god oplevelse.

Hurtigt og nemt

Dejligt med en god vejledning i brugen af varen

Hej Henning
Mange tak for din anmeldelse - jeg er glad for du har kunnet bruge den rådgivning du har modtaget ifb. med din vare.

Hurtig og enkel service

Lige så simpelt som at købe biografbiletter

Hej Frank :)

Tak fordi du har givet dig tid til at anmelde din handel med os her på trustpilot.

Jeg er glad for at du har oplevet, at handelen er gået smertefrit.

Sød, hjælpsom og hurtig

Sitet fører gode kvalitetsvarer, har hjælpsomme beskrivelser og tager bl.a. imod PayPal betaling, hvilket er rart hvis man ønsker lidt ekstra diskretion. Har handlet here flere gange og vil gøre det igen.

Hej Ida

Rigtig mange tak for din anmeldelse. Jeg vægter højt at man selv kan vælge, hvordan man ønsker at betale - og hvor man ønsker at få leveret. Jeg er glad for at du har oplevet, at de varer jeg fører er kvalitet.

Du er altid velkommen i shoppen

God rådgivning

Helt som forventet

Hej Morten

Mange tak for din anmeldelse, den betyder meget for mig.

Michelle

God webshop, hurtig levering og ingen problemer.

Nem webshop, overskuelig og god med et udmærket udvalg. Varerne kom meget hurtigt.

Hej Kunde

Mange tak for din anmeldelse - jeg er glad for at dine varer ankom hurtigt.

Michelle

dejlig hurtig levering selv herovre i midt jylland

hurtig levering dagen efter og god chat service der prøver at forklare på de evt. spørgsmål man har. dog lidt uklart med hvilke faktura adr og lev. adresser der skulle stå når man henter pakken på posthuset anonymt :). men fik af vide det blevet bedre beskrevet i næste rettelse på deres hjemme side. og nice at der så er lidt slik med i jule tiden.

Hej Iver

Lidt slik er godt - og det er godt med små overraskelser til den, der åbner pakken. Mange tak for din flotte anmeldelse. Jeg gør alt jeg kan for at besvare evt. tvivlsspørgsmål så godt jeg kan.

Unique Play Support

Kort om Uniquelady.dk

Ærlig snak når det gælder rådgivning indenfor BDSM og eksperimenterende seksualitet. Svar og produkter du kan bruge til noget - i forhold til kvalitet, sikkerhed og fantasfifuld leg.

Jeg udvælger det, jeg kan stå indefor. Lige så bestræber jeg mig på at have 95% af mine varer på lager. Shop enten online eller i butikken i Ringsted.

Som kvinden bag Uniquelady.dk har jeg samlet en viden og erfaring igennem min gang i miljøet. Jeg har taget kurser og mentorforløb, der gør mig i stand til at inspirere, råde og vejlede dig bedst muligt.

Visit uniquelady.dk

We live here: Sjællandsgade 3
4100 Ringsted

Reklamationsret og Garanti

Kvalitet du kan stole på...

Jeg ved at det kræver kvalitet, at kunne give sig hen. At man kan stole på det legetøj man modtager lever op til det, man forventer. Jeg tager derfor reklamationssager meget seriøst.

Alle reklamationssager skal først anmeldes til emailen support@uniquelady.dk . Beskriv med nogle linjer - også gerne med billeder - hvad produktet fejler. Vedhæft kopi af faktura. Retur vil du få en email fra mig med adresse, du skal sende tingene til.

Udvidet garanti
Sinventions produkter er omfattet af en livstidsgaranti mod fabrikationsfejl. Du kan derfor kontakte mig, hvis der skulle ske noget med produkter af denne type. Jeg har dog ALDRIG oplevet det før :)

Leatherbeatens slagredskaber er ligesom sinventions læderprodukter omfattet af livstidsgaranti.

Ombytning
Skal ske indenfor 14 dage efter ordren er modtaget
Produktet må ikke tages i brug før du påberåber dig reklamationsretten, da produkterne så af hygiejnemæssige hensyn ikke kan tages retur