UniSalg.dk ApS reviews

UniSalg.dk ApS reviews

9.2

Helt fantastisk service

Bestilte en cykel og en sadelstang, men blev dagen efter kontaktet af unisalg, da de to ikke passede sammen, og de ville ikke sende mig noget jeg ikke kunne bruge. Jeg kunne berolige dem med at sadelstangen var til en ældre cykel.
Fedt at de er obs. på hvad man sammensætter og også yder kundeservice efter bestilling.

De skal presses hårdt for at leve op til dansk lovgivning

De leverer hurtigt.
Men.. Vær helt sikker på at du kender til lovgivningen om netsalg - hvem betaler porto for retur, klagerettigheder osv - før du handler med dem. De kender ikke selv lovgivningen - eller de prøver at omgå den ind til man er godt insisterende - og skriver om det på Trust Pilot. SÅ er der pludseligt hul igennem.

Bemærk at alle de gode anmeldelser kommer fra folk der er opfordret til det i mails de modtager kort efter købet.

Rasmus Romsøe

Super cykel som jeg glæder mig at cykle på hver dag, og kanon hurtig levering. Vil helt sikkert bestille mere. ;-)Tak

Hurtig levering, altid god service

Endnu en gang med hurtig levering af det bestilte.

Fin og fleksibel service

Søde i imødekommende mennesker. God service og stort udvalg. Hurtig ekspedition.

God og hurtig service!

Jeg fik min ethjulet cykel 2 dage efter jeg havde bestilt den. Jeg havde også skrevet en mail, for at høre om der var flere sorte cykler, og fik svar samme dag. Det kan man kun kalde hurtig og god service.

super

forståelse for mine ønsker, og super service. fik pakken som aftalt, og de forstod mine behov ;-)

Perfekt og hurtig betjening

Ingen bemærkninger udover, at det gik stærkt og alt forløb som det skulle.
Varen kom til tiden

Nem bestilling, hurtig levering, kvalitets-produkt modtaget

Har intet at udsætte på håndtering og kvalitet af min ordre via UniSalg.dk. Produktet - en enhjulet cykel - lever helt op til forventningerne. Kan fint anbefale til andre.

Super service, hurtig ekspedition, gode varer!

Vi er super tilfredse med den ethjulede cykel vi har købt hos Unisalg, og med den hurtige levering direkte til døren.

Tillid lige til døren!

Unisalg leverer som lovet og varen der når frem er i top!

Professionelt!

Hurtig, effektiv & professionel service. Varerne ankom som lovet og er høj professionel kvalitet. Disse mennesker ved, hvad de gør.

En lille 'glich': Jeg fik besked om afsendelse med et link til postdanmark som ikke virkede. Det kan jeg leve med - varen kom jo alligevel.

Update (3 uger senere): Og så sender de mig oven i købet en email om, at jeg nu skal huske at spænde pedaler efter - virkelig super kundeservice.

Kanon

Det var kanon service, og hurtig levering.
Mange tak.

Aldrig problemer

Altid hurtig service og en nem hjemmeside. Hvis der er spørgsmål bliver man hurtig kontaktet.

Glimrende som altid!

Dette er min absolutte yndlings net-butik. Super service og viden om produkterne.

Kjempegod sykkel

Jeg kjøpte en Nimbus 29" fra Unisalg.dk. Det ble problemer i tollforsendelsen til Norge, men Unisalg ringte til posten og fikset problemet:) Kjempegod sykkel med utrolig behagelig sete/sadel.

Godt tilfreds med service og produkt

UniSalg.dk var venlige og hjælpsomme at snakke med, varen kom hurtigt og kvaliteten er god. 5 stjerner herfra.

Perfekt service og vare

Hurtig levering og varen var af en udemærket kvalitet og mere end forventet!

god og hurtig service, samt gode råd

Jeg bor i Norge, men har valgt at køpe sykler og dele via UniSalg i Danmark fordi jeg har fået gode råd, oversigtelig handel samt leverenser til tiden.

UniSalg ApS Details

Salg af ethjulede cykler. Hurtig levering til hele landet. Stort lager og altid den bedste kvalitet.

Visit UniSalg.dk ApS

Write to: info@unisalg.dk