Unisport.dk reviews

Unisport.dk reviews

9.5

Perfekt betjening hurtig levering og dejlige vare

Bestilte et sæt målmandstøj til min søn.
Glemte at bruge mit gavekort. Sendte en mail og en venlig medarbejder hjalp mig på vej.
Gavekortet blev brugt selv om jeg havde skrevet forkert kode og godkendt ordren med mit dankort.
Selv om det var lørdag eftermiddag hjælp medarbejderen mig.
Tøjet kom hurtig med posten og alt passede perfekt.
Udvalget er stort hos unisport og vi handler alt vores fodboldtrøje hos dem.
Kan varmt anbefales😏

Super Super god service

Bestilte det den ene dag og dagen efter lå det til afhentning i postboks.
Kommer helt klart til at handle der igen.

super service og god reklamations service

jeg havde et par fodboldstøvler som var gået stykker, dem fik jeg reklamation og de nye kom uden problemer dagen efter

SUPER SERVICE og SUPER Tøj via Unisport

Med stor fornøjelse handler jeg med Unisport nu for 3. gang og det plejer at være både hurtigt og vare af høj kvalitet til fornuftige priser .... Min private handel ligger 80% på Nettet og jeg er super tilfreds med både service og post fra Unisport.
Glæder mig til at modtage varen .. så er jeg næsten klar til Påske 2014
Keld Gydum Frederikshavn Maritim Fotograf og Livsnyder.

Til butikken

En lille oase i det centrale København. I forbindelse med den travle julehandel havde jeg bestilt nogle gaver gennem fodboldexperten.dk, som dog ikke havde leveret varen tre uger efter bestillingen. Jeg blev derfor tippet omkring Unisports butik på Vesterbrogade. Jeg ringede straks til dem, og fik fat på Christoffer, som lovede at hjælpe mig, hvis bare jeg kiggede forbi butikken. Da jeg kom ind i butikken, blev jeg taget godt imod og Unisport havde ALT, jeg skulle bruge, selvom der kun var to dage til juleaften - Julen var redet. Oven i købet trykte de originalt navn og nummer på trøjen med det samme, så min søn kunne få sin Messi-trøje juleaften. Min søn og jeg har besøgt butikken utallige gange siden, og har hver eneste gang haft en behagelig og professionel oplevelse af Christoffer og hans kolleger. Vi ses snart igen, drenge ;-)

Super levering

Super god levering. Bestilte Mandag kl. 18 og mine fodboldstøvler var hos mig tirsdag kl. 13.30.
Rigtig godt og stort udvalg men gode tilbud. Vil helt sikkert anbefale at købe hos unisport.dk :-)

Vanvittigt!

Vanvittig hurtig forsendelse.

Taler med deres kundeservice på chat en onsdag, og siger at jeg skal bruge nogle fodboldstøvler til weekenden, som siger at de har pakket dagens forsendelser.

Bestiller nogle fodboldstøvler klokken 16.30 onsdag eftermiddag og tænker at det måske er for sent.. MEN, får en SMS om at jeg kan hente dem på mit posthus klokken 10 torsdag, DAGEN EFTER.

Derudover, så er tilbuddene virkelig gode! Jeg er typen som ikke har noget imod fodbold jerseys som er 2-3 årgange for gamle.. Fx Palermo 2011/12 for 100kr? Perfekt sportsjersey!

Klart min nummer 1 :)

Lynhurtig service uden problemer!

Skulle bruge en faktura i andet format end det fremsendte i pakken. Dette fik jeg hjælp til på under 2 minutter efter at have signet ind på chatten.

Dette er i mine øjne ekstrem god service - fik mailen med faktura lige efter samtalen, hvilket lettede en del for mig. Så all in all en skide god oplevelse.

Fordelagtige priser med god kundesupport

Da jeg bestilling et par fodboldstøvler røg jeg i en lille forhindring, men Unisport.dk var hurtige til at reagere på dette og hjalp mig hurtigt videre.
Kan kun anbefale denne virksomhed, de har et bredt sortiment til meget gode priser, og dertil er deres serviceniveau helt i top. Kommer helt sikkert til, at købe alt mit sports udstyr her fra.
Dog synes jeg, at deres byttesystem lige burde tages op til eftertanke. Ellers er alt i top.

Som et saksespark, der sidder helt oppe i krogen.

Er meget glad for at handle her, nemt og gå til og gode priser. Og går noget galt, udsolgte varer eller forkert størrelse får man rigtig god og professionel hjælp.

Hurtig levering, meget serviceminded!

Tirsdag aften kl 18.30 bestilte jeg et par Nike. Et kvarter efter jeg havde afgivet ordren, blev jeg ringet op og fik at vide, at skoen desværre var udsolgt. Jeg valgte en anden Nike Free og dagen efter kunne jeg hente dem hos min GLS shop. Skoene var for små og der var ingen problemer med at bytte dem.
Så stor respekt for god og troværdig service!

Hvis bare éns yndlingsklub, gjorde det lige så godt.

Fantastisk nørdet virksomhed, der er super hurtig til at sende.
Meget fodbold nørdet hjemmeside og forretning, men gode priser og meget hurtig levering. Har et par gange, købt støvler dagen før en kamp, som nåede at komme.
Derudover leverer de gode anmeldelser af støvler, således man ikke bliver snydt og har priser, der udkonkurrerer almindelige sportsforretninger.
Klart det første sted jeg leder efter nye støvler og tilbehør.

Købte et par fodboldstøvler lørdag - tirsdag blev de leveret.
Fantastisk service!

Hurtig levering og venlig og pålidelig service!

Jeg har været rigtig glad for at handle hos Unisport. Jeg købte først en forkert vare (på en lørdag) og skyndte mig at skrive at jeg gerne ville annullere købet. Det skete øjeblikkeligt. Derefter købte jeg en anden vare (på en søndag) og allerede mandag var den klar til afhentning. Det bliver ikke sidste gang jeg handler ved Unisport:-)

Fuld tilfredshed.

Varen var som beskrevet. Kom allerede efter 2 dage. Fantastisk

God service med hurtig levering og opfølgning

Jeg bestilte et par sko, der desværre viste sig ikke at være den rette størrelse. Jeg modtog skoene under 2 døgn efter jeg havde bestilt dem, sendte dem retur, da de ikke passede, modtog en mail kort efter om at pengene ville blive sat tilbage på mit kort, hvilket så skete 2 dage senere. Ville ønske at de havde skoene i min størrelse, for så ville jeg helt sikkert købe dem hos Unisport.

den bedste hjemmeside og bestille sports varer på

rigtig god kunde servis, jeg bestilte et trænings sæt, og fik en mail om Mandagen at de ikke lige havde jakken hjemme men den ville være klar omkring d, 6-4-2014, men jeg kunne annullere mit køb. Det var jeg ikke interneret i så skrev til dem at jeg ventede på at de havde begge dele hjemme, og min vare var her d 8-4, de sendte også en mail til mig da de havde afsendt pakken, og pengen blev ikke trukket før efter afsendelsen helt klart et sted jeg handler igen

Fantastisk!

Jeg valgte Unisport, fordi jeg havde hørt, de havde en fantastiskservice... Og det har de!

Mest fantastiske leverance ever . . .!!! :-)

Bestiller varen onsdag kl. 18.00 og modtager den med alm. post på min matrikel torsdag formiddag.
Der er vist andre WEB butikker, der kunne lære noget af UniSport.
Og i øvrigt super stor ros til deres løbende opdateringer på mail.

Lynhurtig levering og hjælpsom betjening

Jeg bestilte i går aftes ca. kl. 17.30 et par fodboldstøvler og her i morges kl. 8.45 fik jeg en SMS om, at jeg nu kunne hente støvlerne ved nærmeste GLS afleveringssted. Det er da hurtigt. Samtidig med havde jeg forinden fået en super god betjening af Mikkel ved Unisport. Jeg har handlet flere gange ved Unisport og jeg fortsætter helt sikkert med at købe fodboldstøvlerne der. Desuden har Unisport et langt større udvalg end i butikkerne, iflg. mine fodbolddrenge.

www.unisport.dk Details

Unisport har eksisteret siden 1995, og har i dag Skandinaviens største online fodboldshop. Her finder du alt indenfor fodboldtrøjer, fodboldstøvler og fodboldudstyr.

Visit Unisport.dk

We live here: Bådehavnsgade 38