Unisport.dk reviews

Unisport.dk reviews

9.5

Bedste leverandør af sportsudstyr

Gennemført virksomhed med meget hurtig levering!
Stor bonus at de har gratis tur/retur ved gls!

Fantastisk og Uovertruffen God Service

Jeg bestilte et par fodboldstøvler til min søn paa Unisports’s hjemmeside. På trods af at der skulle broderes navn på støvlerne, blev de afsendt til vores adresse BARE TO TIMER efter min online bestilling.
Det er simpelthen bare uovertruffen god service. Vi er virkelig imponerede over Unisport og kan kun varmt anbefale alle andre at opleve den same gode behandling.
Tak Unisport – vi kommer tilbage snarest.

Super Service-Glade medarbejdere-Godepriser-og et super website

Har bestilt her hver gang, og aldrig har jeg haft problemer hos jer. Hvis man er i tvivl om noget kan man ringe til jeres kundeservice som glad og fint forklare. Jeres priser er rimlige og i har et overskueligt website.
Thumps Up! #Unisportlife :)

Fungere bare 100%

Snakkede med en Anders torsdag d. 13 omkring kl. 10:00 og ville høre jeg kunne nå at få leveret et par shorts til Bornholm allerede dagen efter! Dette skulle han lige høre lageret om var muligt og fik at vide det godt kunne lade sig gøre. Og som lovet, så lå de i postkassen dagen efter kl. 12:00... Kan kun varmt anbefale denne super hjemmeside, med flot udvalg og gode priser. Ser jo allerede frem til at handle hos jer igen.
Super service.
Super hurtig levering.
Holder hvad man lover sine kunder !!!!

Professionel arbejdsgang

Købet af en fodboldtrøje gik over al forventning. Bestilling var i orden, spørgsmål og svar blev klaret uden problemer via e-mails og leveringen var kort og præcis. Alt i alt et perfekt forløb uden at jeg som kunde var i tvivl på noget som helst tidspunkt.

Lækker retur system

Intet dårligt at sige, fik bukserne hurtigt efter bestilling, størrelsen passede ikke sendte den retur og fik pengene igen, lækkert retur system Unisport har.

Fint...

Jeg fandt nogle sko til en god pris, og de ankom et par dage senere. Og et stort plus at der er fri fragt og retur med GLS.

De havde desværre glemt at sende et returmærke med, så det var lidt irriterende. Derfor 4 stjerner.

FANTASTISK

FANTASTISK KUNDESERVICE OG LÆKKER SIDE MED ET GODT LOOK. (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP) (KLAP)

rigtigt god betjenging

jeg synes siden er god fordi den er nem at forstå :D

Fremragende

fik min vare på under 18 timer

Rod i deres EDB system.

Min søn på 13 år ønskede sig en fodboldtrøje fra Real Madrid 3 som han fik lov til at bestille den 27 januar på deres hjemmeside, så han kunne få den i fødselsgave den 3. febuar. Jeg lod ham selv udfylde siden med adresse og så videre og derefter kontrollere jeg at oplysningerne var rigtige. Jeg tog et print screen af siden så jeg kunne se ord.nummeret i tilfælde der var noget det skulle gå skævt da vi ville afhente den i Døgnboksen på posthuset i Vejle. Man modtager så en SMS når pakken er der.
Vi undrede os over vi ikke modtog en mail fra dem om bestillingen,
Da vi nåede den 3 febuar som er i dag, så tog jeg telefonen og ringede til dem.
Jeg snakkede med en meget forstående medarbejder, som var inde og kigge på vores bestilling, og ikke kunne forstå vi ikke havde modtaget nogen mail fra dem.
Da jeg spurgte om hvilken mail der var skrevet, viste det sig det var en mail der endte på .....@.......com.
Hvis mailadressen ikke eksistere får man da som regel en mail retur fra sin udbyder der fortæller at den ikke kan afleveres eller sendes.
Og hvordan skulle jeg så lige kunne ramme en adresse der eksisterede og jeg ikke kender noget til?
Han mente vi havde skrevet eller trykket forkert mail adresse, men efter som vores mail ender på .....@mail. tele.dk mener jeg ikke at man kan trykke så meget forkert på et tastatur.
De sender mig en mail så jeg kan følge pakken med pakkenummer så jeg kan gå ind på Post Danmarks side og finde den, som så viser sig at den allerede er ankommet til posthuset den 29 januar.
Jeg ringer til Post Danmark og venter ca. 30 min. inden jeg kommer igennem. Der er en venlig dame der beder mig om pakkenummerer, og på den måde får jeg så fat i mine 2 pin koder jeg skal bruge til deres pakkeautomat.
Da jeg spørger om hvilken telefon nummer de skulle sende en mail til, fortæller hun mig at der bare står 0000000 som nummer(også kontrolleret inden min søn sendte ordren af sted), og er det også en tastefejl fra min side?
3 dage inden jeg bestilte blusen ved Unisport, købte jeg noget ved [Ekstern reference] og der var ingen problemer med pakkeposten med sms og mail o.s.v.
Men pakken er afhente, selv om det var op ad bakke. :-) og han fik sin gave.
www.unisport.dk

Reply from www.unisport.dk

Hej Finn,

Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med dig, da jeg gerne ville have snakket med dig om din oplevelse hos os og af vore systemer. Du er meget velkommen til at ringe til mig på 3325 0803.

Vores system er egentlig "dumt" og gør kun det vi - eller du - giver det besked på. Det kan heldigvis ikke selv vende op og ned på informationerne det bliver fodret med. Ellers ville vi have meget svært ved at håndtere jer alle, selv på en grå januardag, som den I bestilte på. :)

Jeg kan se at emailen swag@gmail.com er tastet på ordren og ikke efterfølgende redigeret af os. Telefonnummeret er tastet på ordren som kontaktnummer, men ikke som SMS adviseringsnummer, så derfor har vi heller ikke kunnet sende en SMS. En mail og en sms som ellers kunne fortælle de gode nyheder, at pakken allerede var fremme dagen efter vi sendte den. :)

Vi er ikke ufejlbarlige, heldigvis, men lige når det kommer til håndteringen af informationer og data på ordrer, skal vi være det.

Jeg håber du vil ringe til mig. Samtidig at ovenstående forklaring kan give anledning til en revurdering af din samlede oplevelse hos os.

Med venlig hilsen,
Jimi Steen Petersen
Kundeservicechef, Unisport A/S

Hurtig levering, ingen problemer

Købte et par fodboldsko til en formidabel pris fredag, som ankom mandag. Blev underettet undervejs.
Kan klart anbefales

Godt udvalgt og utrolig hurtig levering!

Unisport.dk er en meget fin hjemmeside! De har et stort udvalgt og jeg fandt hurtigt det par Nike Free 5.0 jeg skulle bruge. Jeg kunne ikke finde dem i størrelsen (37,5) nogle andre steder uden prisen var vildt høj. Her var skoene og endda til en lækker pris! Jeg bestilte dem, og de kom (af hvad jeg husker) indenfor fin leveringstid. Skoene var rigtig fine, der var intet dér, men desværre var de for små. Så jeg kunne lige læse på sedlen som medfulgte, hvordan jeg bedst muligt fik dem sendt tilbage og kunne få et nyt par.
Jeg fandt ud af, at jeg havde hele 30 dage (!!!!) til at returnere. Dette er jeg virkelig stor fan af, og synes virkelig det er god service! Det medførte nemlig, at jeg bare gik ind og bestilte nummeret større så jeg kunne nå at få dem hjem også, og prøve at sammenligne skoene herhjemme. Jeg bestilte lørdag og de kom tirsdag!! Rigtig flot service! De nye passede, og jeg fik det første par sent tilbage. Senere fik jeg en mail om, at pengene ville gå ind på min konto igen. Dette venter jeg nu på, men er sikker på, at de nok skal komme.
Det eneste minus jeg vil sige var, at jeg fik leveret med GLS som gav mig et tracking pr. afsending, MEN dem kunne jeg altså ikke bruge til noget som helst. Jeg kunne overhovedet ikke finde mine pakker. Så det var lidt dårligt, men ikke nok til at gå en stjerne ned.
Vil klart anbefale jer videre!

Overraskende brugervenlig

Jeg fik kort, konkret og høflig vejledning som det skal være, jeg fik faktisk fornemmelsen af at han var interesseret i at hjælpe mig, og selvom jeg godt ved det ikke er sandt er det sådan det skal være. I modsætning til andre virksomheder. Jeg er meget tilfreds.

Super hurtig og fin betjening.

Super hurtig og fin betjening - jeg bestilet varen torsdag og havde varen i hånden fredag middag.

Fik leveret et par fodboldstøvler meget hurtigt og helt som det skal gøres. Kan klart anbefales.

Super god hjemmeside.. Dog ret dyrt

Verdens hurtigste levering.

Enorm god levering. Jeg betilte en trøje fra Unisport mandag aften og jeg endte med at få den allerede tirsdag morgen.

Dyre priser, men fantastisk service og hurtig levering (y)

Her kan man rolig bestille varer

Når man bestiller varer hos Unisport får man det hele. Hurtig levering, de rigtige varer og god service.
Har handlet der flere gange og har ALDRIG haft problemer.

5 stjerner for super behandling

Jeg har kun godt at sige om unisport . når man ringer til unisport suport får man en god, nem og rar behandling af deres medarbejder. de holder deres aftale med de 1-3 hverdage til man har varen. det er ikke sidste gang jeg handler i unisport.
kh. Betina Rønnebæk.

www.unisport.dk Details

Unisport har eksisteret siden 1995, og har i dag Skandinaviens største online fodboldshop. Her finder du alt indenfor fodboldtrøjer, fodboldstøvler og fodboldudstyr.

Visit Unisport.dk

We live here: Bådehavnsgade 38