Unitedshades reviews

Unitedshades reviews

8.6

Excellent service, easy ordering and fast delivery!!

I bought a pair of Emperio Armani womens sunglasses to about half the price (Danish shop prices). I ordered friday morning, and not even an hour later I recieved an Update stating that the parcel was ready to be shipped. Excellent tracking and update service. - This monday afternoon I just recieved them - I did not expect Them to arrive this soon! Ordering, service and delivery has been excellent, and this has been one of my Best experiences shopping online! Be sure, I Will spread the word and give my full recommendation! :)
Sanne - Copenhagen, Denmark.

Super!!

Bestilte et par Ray-Ban solbriller, som herhjemme står til ca. 1800 kr. Jeg fandt dem på denne side til lige knap 1200 DKK - inkl. fragt! Jeg var fuldt ud informeret om, at varen ikke var på lager, men først skulle bestilles hjem fra producenten. Efter 6 dage fik jeg besked om, at de havde modtaget varen og sendt den afsted med FedEx. Dagen efter - altså på den 7. dag - modtog jeg varen kl. 12.30, og alt var i den skønneste orden. Jeg havde derudover kunnet følge brillernes vej fra Italien til Paris og derefter til Danmark. Super god og hurtig service, kan klart anbefales!

Rigtig god service

Bestilte et par Ray Ban Aviator solbriller, og få dage senere modtog jeg varen med FedEx.

Levering efter 4 dage.

Højt service niveau og masser af info ang. levereing/status.

Skal helt sikkert handle hos UnitedShades igen.

Hurtig levering og mange infomails vedr. status på forsendelsen

Jeg købte et par solbriller gennem Unitedshades. Fik løbende mails vedr. leveringsdato, overdragelse til Fedex mv. Solbrillerne blev leveret efter ca. 10 dage. Ingen problemer med betalingen. Kan anbefales.

Snyder åbenbart kunderne (ikke alligevel)

Har idag modtaget et brev fra fedex, at jeg skal betale toldafgift af mine solbriller sendt fra unitedshades.com. Selvom der står på deres hjemmeside udtrykkeligt at det skal man ikke?!

Det var vist en fejl fra fedEx's side, unitedshades har ihvertfald taget over og håndterer sagen. Der var hurtig svar og god kundeservice. Godt selskab som forstår hvordan kunderne skal behandles!!

Super handel

Købte et par solbriller til konen i julegave til under 1/2 pris og leveret uden problemer til tiden.

At jeg så selv var en tåbe, så konen opdagede det inden jul, er jo min egen fejl.

Men super købs-oplevelse.

God pris og stort udvalg

Jeg bestilte et par solbriller en søndag og modtog dem allerede tirsdag, og det til den halve pris af hvad de koster i Dk

Is Unitedshades your company?

Unitedshades Details

The most famous and exclusive designer sunglasses and eyeglasses at discounted price. Worldwide shipping.

Visit Unitedshades