Uniwatches reviews

Uniwatches reviews

9.4

Suverænt

Levering på to dage af et ur jeg ikke har kunne finde billigere på nettet eller i butikker. Kan stærkt anbefales.

Intet mindre end perfekt.

Bestilte uret tirsdag aften omkring kl. 22, fik det leveret lørdag formiddag, det kan vidst ikke gøres hurtigere. God Info hele vejen igennem. 5 store stjerner herfra og vil til hver en tid anbefale Uniwatches til andre.

Brian

Ekstraordinær god service

Mit først bestilte ur var desværre udsolgt - men jeg blev hele vejen igennem hurtigt via mail orienteret hvad der var hændt - rådgivet til øvrige modeller - og endte med et rigtig godt og flot tilbud... Min mand fik uret i går onsdag- efter vi afsluttede ordren fredag.... super flot og hurtigt - han var målløs over gaven - det var spot on - og han blev vanvittig glad.
Tak for hjælpen - og tak for den flotte service - det ser man bestemt ikke alle steder.
Kan kun anbefale Uniwatches...

Flot ur og hurtig levering.

Rosen skal ligge på deres måde at informere omkring levering. Modtog mit ur ca 6 hverdage efter bestillig og da de havde sendt det kom der sms for hele forløbet.!!!
Det er sku i orden!!! :D

SÅ PERFEKT KAN DET GØRES!

Lynhurtig levering, kan kun gøres hurtigere hvis man selv kunne printe uret ud, men det må vist vente nogle år endnu. Masser af stjerner til Uniwatches!
MVH Tim Jensen

Super hurtig betjening og fin kommunikation

Jeg har netop købt nyt ur gennem Uniwatches.dk. Hurtig betjening, - uret var afsendt mandag efter bestilling søndag. Fine e-mail opdateringer løbende under købs- og leverance forløb. Dette sammen med at det var DK's billigste pris er simpelthen fantastisk.

Tak

Sublim service!

Kan anbefale virksomheden. Havde forudgående spørgsmål til et ur jeg havde set på deres side. Mailen blev besvaret indenfor et par timer og varen modtog jeg på 3 dage. Flot og anbefalelsesværdigt!

Vh. Peter

Super god service :)

Jeg er meget tilfreds med deres service og hurtig levering.
Jeg vil helt klart anbefale at handle med dem. :)

Fantastisk

Kan helt klart anbefale at handle med uniwatches. Super god service. De holder hvad de lover med hensyn til levering. Fulgte endda op på ordren telefonisk.
Intet mindre end et fantastisk sted at handle til super gode priser:-)

Stort udvalg, fine priser

Stort udvalg, fine priser, god levering, er alt i alt meget meget godt tilfreds!

Sublim og meget personlig service

Jeg har haft en rigtig god oplevelse med mit køb hos Uniwatches.
Desværre havde de ikke det ur på lager, som jeg efterspurgte, men jeg fik en formidabel service og stor hjælp og rådgivning til at finde det rigtige alternativ.
Stort udvalg og kort leveringstid.
Selv om vores e-mail korrespondance var omfattende, kom der indenfor ganske få minutter svar, når man skrev. Tak til Morten for en god købsoplevelse.

Super god service

Bestilte søndag et ur jeg skulle bruge som gave til min mand den kommende fredag - det skulle bestilles hjem fra leverandør. Fik med det samme en ordrebekræftelse. Da jeg onsdag ikke havde fået en mail om afsendelse, begyndte jeg at blive lidt urolig. Skrev til firmaet, fik svar med det samme - en meget sød og venlig mail som fortalte, at de helt sikkert ville nå at få det hjem, så de kunne afsende torsdag. Efter flere mails, alle søde og tålmodige med denne noget bekymrede kunde :-) skrev de torsdag at det var afsendt som planlagt. Fredag morgen modtog jeg uret.
Rigtig dejlig kundeservice.

Super Hurtigt Svar!

Stod 2-3 dages leverings tid på uret, på 5. dag skrev jeg til dem hvor det blev af, og de svarede inden for en time, at der havde været problemer med adressen, så de havde fået uret tilbage, men gensendt det og at det burde være fremme senere på dagen.

Ganske rigtigt, så kom uret senere på dagen.

Super hurtig svar, super service og så får man 5% rabat hvis man liker dem på facebook! hvad mere kan man ønske sig?

Glad for at jeg valgte denne forhandler...

Nem og smertefri bestilling (forventet).
Ordrebekræftelse samt bekræftelse på ordreafsendelse på mail (forventet).
Levering efter 3 dage (overrasket).

Håber min forlovede bliver glad for sit ur :)

SUPERGOD service!

Jeg købte et ur i som julegave til min mand. Det blev leveret dagen efter jeg havde bestilt det. Desværre var det ikke lige det min mand havde ønsket sig, så jeg måtte returnere det. Det var i midlertid ikke noget problem. Jeg afleverede uret og fik pengene tilbage - jeg er meget imponeret over hurtig og god service!

Jeg købte et Citizen Promaster JP1010-00W Dykkerur Aqualand Herreur. Men allerede efter to måneder skiftede sekundviseren til to sekunders spring, altså der skulle skiftes batteri. Uniwatches tilbød strakt pengene retur, en super service. Yderligere kan det nævnes at de svarede i weekenden. Absolut godkendt. Super betjening

god oplevelse - også i juletiden

Bestilte et ur 4 dage før jul, tilmed en fredag, og modtog det allerede mandag d 23.
Upåklagelig service, det eneste værd at bemærke er at der på hjemmesiden stod uret blev leveret i original æske, men kom i en lille gaveæske af karton!

Forkert ur tilsendt

Jeg bestilte et ur på hjemmesiden til min kone, hun havde fundet det på hjemme siden og syntes det var flot men da uret så kommer er det et andet ur der kommer, har undersøgt det lidt og finder så ud af at de har lagt et forkert billede op til det ur jeg bestilte.
Uniwatches.dk

Reply from Uniwatches.dk

Hej Jimmi

Vi skal naturligvis beklage hvis du ved en pakkefejl har modtaget et forkert ur. Vi kan se at billedet til din bestilling angiveligt var forkert, hvilket oprindeligt var en fejl fra vores leverandør, så det beklager vi naturligvis dybt, men du er velkommen til at kontakte vores kundeservice og få tilsendt en returlabel, så du holdes omkostningsfri af denne fejl.

Vi beklager nok engang og håber du trods alt vil have mod på at bestille hos os en anden god gang.

På forhånd tak for din forståelse

Uniwatches

Hurtig og fin levering - men......

Super fin webshop som holder hvad de lover! Dog kunne jeg godt tænkt mig liiiidt mere service. Skrev til dem i min bestilling at hvis det var muligt for dem at tilpasse mit ur til mit håndled (angav omkreds) ville jeg blive meget glad! Dette skete dog ikke! Ved at andre webshops yder denne service!

Re. Svar: tak for det! Har allerede været dernede - og de gjorde det uden beregning :-) men igen - tak for tilbuddet og god jul til jer også!
Uniwatches.dk

Reply from Uniwatches.dk

Hej Morten

Tak for din fine anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.

Jeg vil ikke afvise at den lige er blevet misset i farten pga. julen, da det normalt er noget vi også efterkommer uden beregning, men vi kan lave den løsning at du går til din lokale urmager og får afkortet lænke og efterfølgende scanner kvitteringen til os, så kan vi tilbageføre dig for beløbet som en ekstra service. Husk lige at påføre dit ordrenummer i mailen, så finder vi ud af det indenfor 24 timer.

På forhånd tak og glædelig jul

Uniwatches

Kan ikke få svar fra Uniwatch/PROBLEM LØST!

Hej, har købt ur hos firmaet, som leverede vældig hurtigt. Men jeg har ikke modtaget hverken ordrenummer eller faktura i forbindelse med handlen, og da det er en julegave, der måske ender med at skulle byttes eller pengene-tilbage, vil jeg meget gerne have styr på den del af handlen. Jeg har skrevet flere gange på deres kontakt-side, samt sendt alm. mails, uden at høre en lyd. Jeg håber virkelig, de reagerer snart.
Opdatering: Det viste sig, at problemet lå hos Hotmail, og ikke hos Uniwatches. Så stor tilfredshed også herfra, samt plusser til deres tlf-support, der var meget hjælpsomme.
Mvh Carsten

Uniwatches.dk Support

GRATIS FRAGT

Hos Uniwatches.dk har vi altid fri fragt på samtlige bestillinger, hvilket betyder at den pris du ser på siden er den pris du betaler.

E-MÆRKET WEBSHOP

Uniwatches.dk er en E-mærket webshop, så du handler således efter dansk lov og på de bedst mulige betingelser.

KÆMPE UDVALG AF URE

Uniwatches har et af Skandinaviens største udvalg af originale ure, så du vil altid kunne finde et bredt udvalg af både kendte og mindre kendte mærker.

EFFEKTIV SUPPORT

Hos Uniwatches får du ligeledes effektivt og hurtigt svar på support spørgsmål. Kontakt os endelig ved spørgsmål og vi svarer hurtigst muligt.

LAVE PRISER

Hos Uniwatches vil du som oftest finde prisen lavere end alle andre webshops og butikker i Danmark, så sammen med vores fri fragt kan der være mange penge at spare.

Om virksomheden

Uniwatches er en specialiseret, internet baseret virksomhed, som kun sælger originale kvalitetsure fra nogle af de største ur-mærker på markedet.

Uniwatches kan ydermere præsentere nogle af de bedste og billigste priser på grund af vores store netværk af forskellige leverandører er mulighederne for at skaffe originale ure til lave priser ganske enkelt bedre, så med andre ord kan der altså spares mange penge for dig som forbruger. Vi har naturligvis et massivt udvalg af både herreure og dameure, så der skulle være noget for enhver smag når du handler online hos os. Hvis du derfor ikke lige kan finde dit ønskede ur på vores side, så kontakt os endelig, da det er tænkeligt vi kan skaffe det via vores netværk.

Vi vil til enhver tid gøre alt hvad vi kan for at servicere på højeste niveau og altid arbejde på at gøre diverse procedurer bedre dag for dag med henblik på igen at blive bedst i branchen. Det kan betyde at nogle ting er under udarbejdelse, som kan betyde en længere behandlingstid end normalt, hvortil vi naturligvis håber på din forståelse for den enkelte situation.

Vi takker for din interesse i Uniwatches og ser frem til at betjene dig ved først kommende lejlighed.

Visit Uniwatches

Call us on: Uniwatches