Uniwatches reviews

Uniwatches reviews

9.4

Alt i orden

Bestilte for nylig et ur hos Uniwatches, der var kommet på tilbud. Bestilte ved 11:30-tiden og allerede næste dag kunne jeg afhente uret - så det er pakket og sendt på rekordtid - i øvrigt i en sikker og robust lille kasse. Kun positivt at sige herfra :)

Hurtigt og seriøst

Altid hurtig ekspedition, og god kundeservice når man har en forespørgsel.

Det kunne vist ikke have været gjort meget bedre!

Bestilte mit nye ur om fredagen, havde det med posten om mandagen!!!
En handel der faktisk levede op til det forventede.
Jeg foretager mange indkøb via nettet og jeg må ærligt tilstå at det er 1. gang jeg ikke har stødt på komplikationer af nogen som helst art!
Som mennesker er vi krævende og vil i mange tilfælde altid kunne finde noget at brokke sig over... Men jeg kan ikke komme på negativ kritik i dette tilfælde.
Kan klart anbefale Uniwatches...

Lang leveringstid

Bestilte et Armani ur til min mand og blev lovet det kunne være der til hans fødselsdag. Dette holdt ikke stik og han måtte vente 5 dage ekstra på gaven.
Øv når det var derfor man havde bestilt uret her.
Uniwatches.dk

Reply from Uniwatches.dk

Hej Charlotte

Vi er naturligvis kede af at modtage denne anmeldelse fra dig. Vi kan se at din bestilling er blevet afsendt dagen efter du bestilte og kan således ikke afsendes hurtigere end dette. Det er således Post Danmark som tilsyneladende ikke har kunnet levere indenfor det normale, hvilket vi naturligvis skal beklage. Normalt fungerer det uden problemer med Post Danmark, men denne pakker er som nævnt formentlig blevet forsinket af den ene eller anden grund.

Vi håber du måske vil genoverveje de stjerner du har givet os i denne sammenhæng og skulle du overveje et andet ur på nuværende tidspunkt, så kontakt kundeservice på mail og vi kan formentlig give dig en ekstra rabat på baggrund af denne lidt uheldige forsinkelse med Post Danmark.

På forhånd tak for din forståelse.

Uniwatches

God Service

Super god service. Hurtig leverance. Kan klart anbefales.

Nemt og smertefrit... og meget billigt. Sådan skal det gøres. :)

Jeg bestilte et fedt Seiko ur søndag aften og har modtaget det idag torsdag morgen med posten. Absolut anbefalelsesværdigt. Jeg handler der gerne igen. :)

Anbefalelsesværdigt

En leveringstid på 3 dage på et ur jeg har ledt længe efter og ikke kunne finde er super fint. Kunne følge pakken hele vejen. Respekt !!

kan anbefales

Tip top. Nemt at bestille og hurtig levering. Jeg vender tilbage.

Godt og hurtigt

Selv for en gammel mand som mig kørte det som smurt.

Tak.

Med venlig hilsen Thomas.

Hurtig kundeservice

Kære læsere.

Jeg har haft fornøjelsen af at skrive til, og handle med, uniwatches. Alt er forløbet gnidningsfrit og de er hurtige til at sende ud og det er kvalitets ure de sælger. Det er der ingen tvivl om.

5 stjerner og gode anbefalinger herfra.

Vh Heidi
Købehnavn Ø

Fornem kundeservice

Bestilte et ur om mandagen, og skulle bruge det til om torsdagen.
Efter sendt mail, reagerede deres kunderservice lynhurtigt og meldte tilbage efter 4min, om hvordan og hvorledes de kunne hjælpe mig.

Utrolig flink og behagelig korrespondence. Ville helt sikkert handle der igen!

Skøn oplevelse

Fik hastet en ordre igennem på kort tid til en gave. Hurtig service og hurtig svar på email. Jeg kommer helt sikkert igen!

- Henrik.

Perfekt leveringstid og vare

Bestilte et herreur online på uniwatches.dk torsdag aften og har her til aften (mandag) modtaget det med UPS.

Det er godt nok hurtigt og alt er i skønneste orden.

VH
Anette

Ur til tiden !

Bestil, betal, modtag afsendelse ordre , i postkasse 2 dage efter BUM!
Det duer !

Super handel

Jeg har på 3 dage fået et verdensklasse ur til en fantastisk pris. Tak Uniwatches, er super glad for at have fundet jer!
Det er ikke sidste gange jeg kigger forbi jeres side.

Simon

God respons fra bestilling til levering med info om hvor langt forsendelsen er. Uret modtaget på 2 dage og er vildt flot. Kan varmt anbefales.

KA

Nemt, billigt og hurtigt!

Kan kun varmt anbefale Uniwatches, leveringstiden er kort og kvalitet i top! priserne er samtidigt en smule lavere end de fleste andre steder.

Reklamationer blev behandlet til UG

Jeg har forsøgt 2 gange med kontakt via mail (som eneste kontakt-mulighed) og jeg hører ingenting fra dem. Ví fandt ud af at mine mails aldrig var modtaget af virksomheden og derefter har de kun været hjælpsomme med returnering af ure.

Tak for jeres gode service og forståelse - dog er I LIIIIIDT for opsatte på man ændrer sin karakter her på trustpilot, og det bliver til sidst et irritationsmoment at der i hver eneste mail står om man ikke gerne vil genoverveje sin karakter.
Uniwatches.dk

Reply from Uniwatches.dk

Hej Anja

Som forklaret dig tidligere, så har vi ingen mail modtaget fra dig. Vi modtager henvendelser hele tiden fra kunder, så det undrer os at vi intet har modtaget fra dig og som nævnt kunne det tænkes at du ikke har fået færdiggjort kontaktformularen.

Uret som du sendte retur til os var ikke en reklamation men blot en returnering vi fik fra dig hvor du ikke havde oplyst noget til os om hvad der skulle ske med uret eller hvad der evt. var galt med uret. Denne anmeldelse du skriver laver du selvsamme dag som vi modtager det retur, så vi har end ikke haft mulighed for at kontakte dig med henblik på sagen.

Til sidst har du fået dine bestillinger leveret indenfor 2 dage. Ydermere har du fået svar på mail indenfor 1 time, så det kan dårligt gå hurtigere hvorfor vi samlet set synes at 2 stjerner er noget urimeligt, så vi håber du vil genoverveje disse.

På forhånd tak

Uniwatches

Hurtig kundeservice, klare svar, hurtig levering

Bestilte et ur torsdag morgen og har i dag mandag modtaget det med UPS. Hurtig svar på mail på et spørgsmål omkring uret. Helt klart et sted jeg vil kigge først næste gang jeg skal have et ur.

SS

Super priser, super leveringstid!

Ja overskriften siger det hele. Fik mig et ur som var billigere end andre steder jeg havde set det. Derudover fik jeg uret kort tid efter jeg havde bestilt det.

Anbefales med glæde!

Uniwatches.dk Support

GRATIS FRAGT

Hos Uniwatches.dk har vi altid fri fragt på samtlige bestillinger, hvilket betyder at den pris du ser på siden er den pris du betaler.

E-MÆRKET WEBSHOP

Uniwatches.dk er en E-mærket webshop, så du handler således efter dansk lov og på de bedst mulige betingelser.

KÆMPE UDVALG AF URE

Uniwatches har et af Skandinaviens største udvalg af originale ure, så du vil altid kunne finde et bredt udvalg af både kendte og mindre kendte mærker.

EFFEKTIV SUPPORT

Hos Uniwatches får du ligeledes effektivt og hurtigt svar på support spørgsmål. Kontakt os endelig ved spørgsmål og vi svarer hurtigst muligt.

LAVE PRISER

Hos Uniwatches vil du som oftest finde prisen lavere end alle andre webshops og butikker i Danmark, så sammen med vores fri fragt kan der være mange penge at spare.

Om virksomheden

Uniwatches er en specialiseret, internet baseret virksomhed, som kun sælger originale kvalitetsure fra nogle af de største ur-mærker på markedet.

Uniwatches kan ydermere præsentere nogle af de bedste og billigste priser på grund af vores store netværk af forskellige leverandører er mulighederne for at skaffe originale ure til lave priser ganske enkelt bedre, så med andre ord kan der altså spares mange penge for dig som forbruger. Vi har naturligvis et massivt udvalg af både herreure og dameure, så der skulle være noget for enhver smag når du handler online hos os. Hvis du derfor ikke lige kan finde dit ønskede ur på vores side, så kontakt os endelig, da det er tænkeligt vi kan skaffe det via vores netværk.

Vi vil til enhver tid gøre alt hvad vi kan for at servicere på højeste niveau og altid arbejde på at gøre diverse procedurer bedre dag for dag med henblik på igen at blive bedst i branchen. Det kan betyde at nogle ting er under udarbejdelse, som kan betyde en længere behandlingstid end normalt, hvortil vi naturligvis håber på din forståelse for den enkelte situation.

Vi takker for din interesse i Uniwatches og ser frem til at betjene dig ved først kommende lejlighed.

Visit Uniwatches

Call us on: Uniwatches