UnoEuro Webhosting reviews

UnoEuro Webhosting reviews

9.5

Billigt, godt og ment. Super!

Jeg er lige startet med at lave hjemmeside. Det jeg havde brug for var et sted til hjemmesider, som jeg designer hjemme og derefter uploader. Det klarer UnoEuro rigtigt godt. UnoEuro kan absolut anbefales.

Unik service fra et lavprisselskab

Jeg var forsinket på min retur kørsel til Arlanda, og de sørgede over telefonen for at checke mig ind så jeg nåede flyveren hjem. Langt mere end man kunne forvente, og desuden var bil og alt andet OK.

Uovertruffent

Har den sidste måned oprettet og overflyttet 4 domæner til Unoeuro.
De småproblemer jeg har haft (selvforskyldte) er blevet løst lynhurtigt og professionelt
m.v.h.
Flemming

Kort, præcist og hurtigt

De få gange jeg har måttet bede om hjælp har jeg altid fået ganke korte og effektive svar, der har løst problemet.
Det er behagelig i en ordskvaldrende verden...

I love it and its cheap

Jeg Syntes at alle der skal have et domæne burde overveje dette :) super nemt og billigt :)

Let og brugervenlige, men.

Jeg er rigtig glad for mit valg af webhotel og jeg synes at det er nemt at bruge, også som ny :-) det eneste der ville være skønt, ville være at 1-click installations delen gav mulighed for flere versioner af eksempelvis joomla, hvis man ønsker at tilføje en webshop, såsom virtuemart, da den kun understøttes af joomla 2,5:-) bortset fra det er jeg fuldstændig tilfreds :-)

kanon hurtig support

Hej Jeg har oplevet det flere gange. Support hos UnoEuro er super venlig og super hurtig. det betyder altså alverden, når man sidder og fedter med sin hjemmeside, at der er støtte og god hjælp at hente - og gerne hurtigt.
Jeg er meget glad for at have skiftet til UnoEuro - og jeg har mange domæner der nu.

Ok, seriøse

De er fine, der er ikke noget bøvl, ingen extra regninger.

Fik et grundigt og professionelt svar på under 5 minutter

Ville vide lidt om man kunne lave en hjemmeside som andre kunne se uden at oprette webhotelet endnu. Fik en detaljeret svar som passede til mit program i Rapidweaver. Tak for det. Fuld pot - har aldrig mødet et så professionelt team på internettet.

Super service og support!

Det er ganske enkelt genialt! :-)

5 stjerner - perfekt!

Kan absolut kun anbefale UnoEuro. Alt virker perfekt - billigt og godt!

Unoeuro står for "kvalitet / fremragende support / Pris billig"

Unoeuro her er servicen i top, de yder en suveræn support med hurtig respons tid ville til enhver tid anbefale Unoeuro, 5 stjerner det har Unoeuro bestemt fortjent keep up the good Work..

MVH
Povl Hansen

Har indtil videre været meget tilfreds med UnoEuro. Det virker, er meget overskueligt, der er mulighed for flere domæner samlet, er billigt og der er backup.

Upåklageligt!

Unoeuro er det ubetinget bedste sted at få hostet sine domæner.. der er ALDRIG noget galt - servernedbrud, brute-force eller andet - jeg har aldrig oplevet det hos unoeuro. dette er til trods for, at jeg har at gøre med over 300 domæner som er hostet hos dem.. Perfekt!

Udmærket

Alt fungerede tilfredsstillende

Nemt

Hurtigt, nemt og billigt.

Let og billig måde at få telefonbog.info tildelt.

Hurtig og let måde at få en hjemmeside på. Prisen et tilmed helt i bund. Vi her i Minitel kan anbefale UnoEuro, der er hurtig og præcis sagsbehandling. Tak

rimeligt let at arbejde med!

Rimeligt let at arbejde med!

Tålmodig og kompetent support på dansk

Der er styr på tingene og UnoEuro tager selv initiativ til at en løsning findes. Super

Overgang til et nyt system, med bange anelser, men det var ubegrundet.

Efter brug af Stones Web Writer og Surftown i flere år, er jeg meget tilfreds med den opbakning jeg indtil nu har fået. Grunden til skiftet er, at min redigering af vores hjemmeside hidtil er foregået via Windows XP som jo ikke længere kan opdateres, og at jeg så samtidig kender Kåre Högberg som har stået for etableringen af oprettelse af vores hjemmeside, kan jeg kun sige at resultatet indtil nu har været tilfredsstillende.
Ove Høi
Langsøparken.dk

Om UnoEuro Webhosting

Bedst til prisen

Hos UnoEuro får du et webhotel der kan det hele, for kun 1 EUR/måned.

1-Click installation

Installer WordPress, Drupal, Joomla, Typo3 mfl. med blot ét enkelt klik! Kom nemt igang på få sekunder.

Daglig backup

Sikkerheden af dine data er vores højeste prioritet, vi sørger for fuld daglig backup af alt!

PHP5 - MySQL

Vores servere er fuldt kompatible med WordPress og andre systemer. Vi gør alt for at sikre vores kunder en problemfri hostingoplevelse.

ASP & ASP.NET

Vores servere understøtter ASP / ASP.NET og vi bruger IIS 7.5. Det betyder du uden problem kan installere eks. Umbraco eller BlogEngine.NET.

Om virksomheden

Hos UnoEuro sikrer du din hjemmeside et sikkert og stabilt sted på nettet. Til en pris hvor alle kan være med.

Se vores webhoteller

Bestil et webhotel nu