UnoEuro Webhosting reviews

UnoEuro Webhosting reviews

9.5

rimeligt let at arbejde med!

Rimeligt let at arbejde med!

Tålmodig og kompetent support på dansk

Der er styr på tingene og UnoEuro tager selv initiativ til at en løsning findes. Super

Overgang til et nyt system, med bange anelser, men det var ubegrundet.

Efter brug af Stones Web Writer og Surftown i flere år, er jeg meget tilfreds med den opbakning jeg indtil nu har fået. Grunden til skiftet er, at min redigering af vores hjemmeside hidtil er foregået via Windows XP som jo ikke længere kan opdateres, og at jeg så samtidig kender Kåre Högberg som har stået for etableringen af oprettelse af vores hjemmeside, kan jeg kun sige at resultatet indtil nu har været tilfredsstillende.
Ove Høi
Langsøparken.dk

Pålideligt og stabilt til billig pris

Min virksomhed har benyttet UnoEuro i ét år og vi benytter en Bronze Suite med adskillige domæner tilknyttet. Overordnet set kan vi ikke sætte fingeren på noget. Det som er vigtigt for os er at webhotellet er stabilt og at prisen er overkommelig. Begge kriterier er indfriet.

Rigtig god kundesupport!

Jeg er ny kunde, så kan endnu ikke sige noget om UnoEuro's samlede koncept, men de to gange jeg har brugt supporten har jeg fået svar på ingen tid, og løst problemet inden for et kvarter! super glad kunde hér! :)

Stabilt!

Det funker bare og man får påmindelse om fornyelse af domæne i god tid. Super enkelt og godt!

Ustabilt og langsom kundeservice

Jeg har nu været kunde hos unoeuro i 4 måneder og er overhovedet ikke imponeret. Det sker flere gange om ugen at man ikke kan komme i kontakt med sin sql server og hvis man vælger at gøre opmærksom på at man ikke kan komme i kontakt med serveren, så tager det dage for dem at svare. (Det tog over et døgn før man igen kunne logge ind) - nogen dage efter kom svaret, at det var i orden igen...

Jeg vil sige, unoeuro er til private hjemmesider som gerne må gå ned. Hvis du er erhvervsdrivende, så det altså ikke stedet jeg ville stole på.
UnoEuro Webhosting

Reply from UnoEuro Webhosting

Hej Michael

Jeg kan se du henviser til en support ticket fra november 2013, hvor du ved en fejl havde slettet din MSSQL database og vores support hjalp dig med at genoprette databasen (kunne gøres under Tilvalg i vores kontrolpanel).
Det vil jeg selvfølgelig ikke mene er decideret nedetid fra vores side. Jeg kan endvidere se der ikke har været problemer med databasen hverken før eller siden (du har heller ikke lavet tickets omkring det?), så jeg må indrømme vi er lidt uforstående og kede af din kritik. Vi mener selvfølgelig vi leverer et produkt der er mere end 2 stjerner værd. Heldigvis noget langt de fleste kunder også er enige i :)

God leverandør

UnoEuro har leveret en upåklagelig og meget hurtig service, de få gange jeg har haft spørgsmål. Oppetiden er desuden rigtig god og serverne har gode svartider.
Kan varmt anbefale dem som leverandør

Fungerer optimalt.

Jeg er rigtig godt tilfreds med Unoeuro.
Alting fungerer optimalt og hurtig.
Man får meget for pengene.

Billig men effektiv

Godt produkt til prisen som vil dække de fleste hosting behov.

Hurtig respons på support

Som altid får man hurtigt hjælp i supporten. Især dejligt når man selv laver fejlen.

God kundeservice og fair priser

De har yderst rimelig priser og giver muligheden for ASP.NET samt forskellige SQL databaser, de har mange forskellige tilpasning man kan lave og ikke mindst til nogle ganske rimelige priser.
Deres kundeservice er hurtige, effektive og flinke!

Danmarks bedste hosting

DK's billigste og bedste hosting udbyder. Det virker bare. Har brugt dem i mange år og har aldrig haft problemer.

Helt perfekt.

Jeg oprettede mig uden problemer, og var kørende meget hurtigt.

Overskueligt, hurtig support og oprettelse

Jeg har købt mit første websted hos Unoeuro og må indrømme at deres service er tip top! Hurtig opsætning og one click installation, redede min dag.
Da jeg så fik et problem med hastighed svarede deres support inden for minutter!

Har ikke oplevet problemer

UnoEuros system er nemt at finde rundt i, og der er de "normale" muligheder der skal være for at styre opsætning. Har ikke haft brug for support, så den del kan jeg ikke udtale mig om.

Det tog 5 min. og kører upåklageligt

Det fungerer som det skal.

Super Genialt og virkelig brugervenligt!

Genial hosting, nemt at gå til, alle vil kunne finde ud af det, og alt er lige til.

Hurtigt, nemt og meget billigt!

Jeg tænkte jeg ville prøve UnoEuro webhosting, fordi de er meget billige, men blev overrasket over, hvor gode de er hvis man tænker på prisen.

Nemt og gode priser

Har indtil videre kun positivt at sige. Oprettelsen var nem, kommunikationen er god og systemerne er intuitive og nemme at gå til

Om UnoEuro Webhosting

Bedst til prisen

Hos UnoEuro får du et webhotel der kan det hele, for kun 1 EUR/måned.

1-Click installation

Installer WordPress, Drupal, Joomla, Typo3 mfl. med blot ét enkelt klik! Kom nemt igang på få sekunder.

Daglig backup

Sikkerheden af dine data er vores højeste prioritet, vi sørger for fuld daglig backup af alt!

PHP5 - MySQL

Vores servere er fuldt kompatible med WordPress og andre systemer. Vi gør alt for at sikre vores kunder en problemfri hostingoplevelse.

ASP & ASP.NET

Vores servere understøtter ASP / ASP.NET og vi bruger IIS 7.5. Det betyder du uden problem kan installere eks. Umbraco eller BlogEngine.NET.

Om virksomheden

Hos UnoEuro sikrer du din hjemmeside et sikkert og stabilt sted på nettet. Til en pris hvor alle kan være med.

Se vores webhoteller

Bestil et webhotel nu