Unoform reviews

Unoform reviews

8.3

Unoform - en klasse for sig selv!

Designet, kvaliteten og glæden ved at opholde sig i et unoform køkken kan ikke sammenlignes med andre mærker. Vi kiggede på multiform og Boform, men måtte bare konstatere at intet kan måles med det originale unoform-køkken!

Hvis du/ I overvejer et køkken i den dyre prisklasse, så gi' lidt ekstra og få det rigtige fra starten og nyd det hver dag!

Verdensklasse

Det spiller 100%

Lige fra første besøg i butikken, har der været styr på vore ønsker og behov.

Alt fra tegninger, tilbud og levering har været som aftalt, de småting der har været er bare blevet løst uden unødig tøven.

Kan absolut kun anbefales

Unoform's design og kvalitet stadig top luksus. Montagen var dog en blandet fornøjelse.

Endnu en gang valgte vi Unoform elementer, denne gang til en total renovering af et baderum. Konsulenten lyttede, inspirerede og skabte stilrene og gennemførlige løsninger, hvilket var til topkarakter og klart over det, som vi har mødt hos andre leverandører. For første gang valgte vi totalentreprise, hvilket gav nogle skuffelser i montagefasen, som ikke matchede Unoform's ellers meget høje kvalitetsniveau. Her bør firmaet være mere over sine håndværkere med en stram kvalitetsstyring. Slutresultatet blev dog et meget lækkert nyt baderum.

Sucesfuld udskiftning af køkken.

Vi har netop fået udskiftet vores køkken. Det var en god oplevelse, håndværkerne var dygtige behagelige mennesker. Tidsplanen for udførelsen af arbejdet holdt og vi har nu fået et lækkert nyt køkken.

Gode kvalitetsprodukter og fin service.

Produkterne blev leveret til tiden. Skader og mangler blev udbedret bl.a. med et beskadiget skuffeelement, som blev erstattet med et nyt uden ekstra omkostninger. Meget fin service fra konsulenten.

Alt for ringe service ....

Vi har et Unoform køkken i vores hjem. Da vi skulle bestille en ny låge til et af køkkenskabene (desværre der hvor affaldsstativet sidder), tog det Unorform/HTH i Lyngby ca. 6 måneder at levere & montere lågen.
Dette er under al kritik.

Meget professionelle

Unoform var dygtige til at designe og opsætte køkkenet. Håndværkerne var i top og gjorde endda opmærksom på en fejl vi havde lavet ved designet, i stedet for bare at bygge hvad der stod i deres papirer. Efterfølgende blev det opsatte køkken kontrolleret hele 2 gange af Unoform for at sikre, at alt var som det skulle være. Bedste oplevelse hidtil med et sådan firma!

Is Unoform your company?

Unoform Details

uno form - eksklusivt køkken og bad. En dansk møbelklassiker siden 1968, tegnet af Arne Munch.

Visit Unoform