UnoTel A/S reviews

UnoTel A/S reviews

7.4

Alt fungerer og det er billigt

Unotel er nem at overskue og har en god mobildækning

Perfekt!

Alt fungerer - intet at klage over! :D :D

En meget venlig og imødekommende betjening i kundeservice

Vedrørende 29783168: Opringninger fra en som findes i telefonbogen, viser ukendt.
Forsøg på at slette ubesvarede opkald, bliver ikke slettet, men melder intet nummer, derefter får jeg en skærm som er beregnet til at sende en sms.
Vedrørende 51863292: Opringninger fra en som findes i telefonbogen, viser ukendt.

nemt og hurtigt skift

Den tidligere leverandør have varslet en forhøjet abonnementspris, og da jeg på nettet "faldt over" UnoTel, var det hurtigt og nemt at bestille et nyt abonnement hos dem. I løbet af få minutter lå der bekræftelse i min in-mail og blot 2 dage senere modtog jeg brev med sim-kort. Installationen tog et minut eller to, og alt virkede med det samme.

Uproblematisk

Flyt til Unotel, det er nemt og billigt.

En perfekt oplevelse!

Jeg har de sidste 5 år benyttet mig af UnoTel og gør det stadigvæk.
Man føler sig hele tiden godt opdateret via. mails, Facebook mv.
Også har De uden tvivl DK´s bedste service.

5 Stjerner herfra...

Supporten har plads til forbedringer

I forbindelse med at mit simkort pludselig ikke virkede mere, har jeg haft en rigtig dårlig oplevelse af supporten. Jeg var uden mobilforbindelse i 14 dage og fik ingen svar på mine forespørgsler.
Det var rigtig ubehageligt, da jeg opholdt mig i udlandet på det tidspunkt, og først fik forbindelse igen da jeg kom hjem.

Hej Lisbeth

Vil du kontakte os i kundeservice? Vi vil meget gerne undersøge hvorfor du ikke fik løst dit problem ved 1. henvendelse.

Manglende dækning

Jeg har kontaktet kundeservice et par gange, da jeg ikke har fuld dækning på min telefon med UnoTel, og det er jeg faktisk lidt ked af. Ham jeg bor sammen med har også UnoTel og han har fuld dækning. Jeg har endnu ikke været i sommerhuset i Ho, så jeg kan ikke sige hvordan dækningen er derude, men det er grunden til at jeg skiftede til UnoTel. Jeg havde Telia før, men den dækker ikke i Ho ved Blåvand. Jeg håber jeg kan få et svar, så jeg kan finde ud af, om jeg fortsat skal være abonnement hos UnoTel.

Hej Inger Marie
Alle UnoTels kunder får den samme dækning, fra mobilmasterne. Det der kan variere er telefonens modtageforhold, der er forskel på antenne styrken i forskellige modeller. Desuden er dækning afhængig af hvor mange brugere der er på mobilmasten på det givne tidspunkt, hvor langt man har til masten og hvad der er mellem masten og ens telefon, fx mursten isolering osv.
Ovenstående er ikke en bortforklaring, men mulige ting der kan påvirke dækningen og et klart svar på at vi ikke giver forskellig dækning til vores kunder, så fra vores side er der lige meget power på jeres dækning.
Endvidere er TDC i fuld gang med at opgradere nettet i hele danmark og de forventer at være færdige i starten af 2015.
Håber det gav svar ellers ring til ks, hvis du mener der er andre ting der ikke hænger sammen med vores svar.

lidt dyrere men solid

lidt dyrere end visse konkurrenter, men det fungerer upåklageligt, og ved opkald risikerer man ikke at sidde i køsluse som nr. 17 endsige nr. 28 som hos visse andre

Fin hjemmeside men jeg mangler at modtage SIM kortet

Nu har jeg ventet 1 uge på 1 SIM-kort

Overskueligt

Unotel har fin kundeservice og tilbud der er sat overskueligt op. Kan varmt anbefales.

Mit bedste valg

Siden jeg skiftede til Unotel, har jeg ikke længere hovedpine :) Mobiltelefoni for mig skal bare fungere og det gø det!

Alt har været helt i top, som vi sage da jeg var ung, helt til ug.

Skift dit teleselskab til Unotel min ven.

Problemløs skift

Skiftede til Unotel som havde et godt tilbud. Skiftet gik uden problemer til den lovede tid.

kommunikationstele på alle plan.

Jeg synes godt om Unotel, som jeg ingen gang selv har valgt, men bare er blevet smidt over til, da y-mobile desvæære måtte stoppe.
Jeg mangle datadeling.

Er det gået galt med de ansattes måde at tænke på?

Indtil februar i år har jeg været ganske tilfreds med Unotel, men jeg flyttede endnu et tlf.nr. og det er kikset ganske gevaldigt. Da jeg undrede mig over ikke at kunne bruge nummeret og derfor ringede om hjælp, jeg spurgte: skal jeg da ikke ha' et nyt sim-kort, var svaret, nej, hvorfor skulle jeg da det (lidt næbbet tone). Jeg ringede igen dagen efter og fik at vide, at et sim-kort var afsendt. Det må også her nævnes, at jeg ringede for at fortælle ny adresse i januar og fik at vide, (også lidt næbbet) at det kunne Unotel sagtens se (et sted, I åbenbart har adgang til), men i går havde I den gamle adr.! B. Rolighed 7.3.14 (kan i dag endnu ikke bruge mit hovednr. )

Hej Tove
Det er jeg meget ked af at høre, du må endelig ringe ind til os hurtigst muligt så vi kan hjælpe dig. Jeg undskylder mange gange du har været udsat for en behandling der ikke lever op til de vi normalt forventer af os selv.
Vi sidder klar til at give et bedre forsøg.

Hurtig ekspedition

Bestilling af nyt telefonnummer var enkelt og levering af simkort skete hurtigt.

Har stadig ikke modtaget den telefon jeg bestilte. Er utilfreds.

Har et abonnement jeg ikke kan bruge, da den telefon jeg bestilte med det ikke er kommet

Hej Tim
Vi vil meget gerne undersøge sagen nærmere, vi vil bede dig sende os en mail på trustpilot@unotel.dk, så er jeg sikker på vi finder en god løsning du bliver tilfreds med.

Super god opstart

En uge er ikke lang tid til at bedømme fuldt ud. Opstarten har der været fuld tilfredshed med, dejlig jeg kan følge midt forbrug på min personlig side.

Kunde i 10 år til efteråret, men måske Unotel snart skulle overveje 4G.

Som kunde i Unotel i snart 10 år kan det undre at i ikke snart får 4G til jeres kunder ! det kan da ikke passe at man skal købe 4G dækning ved jeres konkurrenter.
Jeres ejer TDC har jo 4G - selvom den langt fra er dækkende.

UnoTel A/S Support

Om virksomheden