UPC reviews

UPC reviews

Low
3.3

Love the mediabox van UPC!

Sinds de mediabox van UPC kijk ik bijna geen reguliere televisie meer! Ik neem alles op (meerdere programma's tegelijk) en kijk ze af wanneer het mij uitkomt. Ideaal!!

Zeer klantonvriendelijk

Ongelooflijk, hoe vaak we moeten bellen om iedere keee hetzelfde te horen te krijgen en dezelfde beloftes te krijgen. Na 5x bellen zijn we nog niets opgeschoten. De monteur zou wel gratis langs kunnen komen, maar de avonden zitten tot volgende week vol. We zouden toch nu, na ruim een week wachten, wel tv en internet willen. Dan zou de monteur wel in de middag langs kunnen komen tusen 12 en 18. En dan daar 6 uur op wachten, want een kleiner tijdvoorpspelling kunnen ze niet geven. Ivm werk in onderwijs is dit absoluut geen optie. Nu maar wachten tot de chef mij terug gaat bellen, jawel binnen 24 uur! Pfff ofwel weeeeer wachten. Om GEK van te worden. Nee ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo slecht meedenkt met de klant

Klantgerichtheid 0

Het ging al fout voordat ik abonnee was. UPC kon mijn alles in 1 abonnement bij KPN niet opzeggen. Heel vreemd omdat ze daar wel mee adverteren. Met het afsluiten van het abonnement ben ik zo'n 3 uur telefonisch bezig geweest. En voor het opzeggen: dat zou KPN regelen als het porteringsverzoek van UPC bij KPN binnen was.
Na telefonisch afsluiten en bevestiging gekregen van wat ik besteld had en bevestiging van het porteringsverzoek en dat dat al meteen verstuurd was, kreeg ik 2 dagen later bericht van postnl dat ik een pakje op kon komen halen bij het postkantoor. 3 dagen later kon ik op het postkantoor terecht, heb het pakje opgehaald en heb het modem aangesloten. Aansluiten duurde 1 uur. WiFi werkte en heeft het deze avond goed gedaan. De volgende ochtend werkte WiFi niet meer. Dus gebeld met UPC. Die gaven de mededeling: "Wat heeft u dan veranderd?". Ook een manier om je klanten te beschuldigen. Ongeveer een half uur met UPC aan de lijn gehangen om erachter te komen dat de instellingen fout waren en dat 2G en 5G tegelijk het niet doen ondanks dat aangegeven is dat dat wel moet werken.. Ik moet kiezen. Doe dan maar 2G.
Vervolgens deze dag TV, radio en telefoon aangesloten. Ik kom erachter dat er een aantal kanalen zijn die niet in mijn kanaallijst staan en anderen zijn weer gecodeerd. Weer gebeld met UPC, weer een half uur of zo later met de mededeling: "het ligt aan uw tv". Tv is overigens 1 maand oud, smart tv, 40' led. UPC bevestigd dat deze tv door hun wordt ondersteund. Bellen met samsung. Samsung is heel behulpzaam en stuurt mij een USB-stick met nieuwe firmware. Na ontvangst geinstalleerd en weer controle of de kanalen er nu wel zijn: helaas, kanalen ontbreken en anderen zijn gecodeerd. Weer bellen met UPC, weer een half uur of zo verder met de mededeling: "het ligt aan uw kabel". Ik naar de winkel, nieuwe kabel gekocht met kabelkeur, staat op de handleiding dat deze kabels alleen bedoeld zijn voor verbinding naar tv vanaf een of ander speciaal upc-kastje wat ik dus niet heb, en mijn tv rechtstreeks aangesloten op de wandcontactdoos met dit kabeltje. Maar ook na aansluiten van dit kabeltje ontbreken nog steeds de kanalen en zijn anderen gecodeerd. Let wel: zenders als ned1, 2 en 3 en rtl en discovery en zo zijn goed te ontvangen en hebben goed beeld. Niks mis mee.
We zijn inmiddels 1,5 week verder en ik bel eens met UPC hoe het zit met het overnemen van mijn telnr. Mededeling: "Er staat niks van in het systeem" ........ Op dat moment meteen een klacht ingediend en dringend verzocht om de portering meteen te starten. UPC meldt mij dat dit 3 weken gaat duren. en nou ben ik behoorlijk kwaad.! Dat betekent dat ik 3 weken dubbel abonnement betaal. Ik geef aan dat ik dat niet wil. Nogmaals benadrukt dat dit als klacht genoteerd moet worden. Na deze tijd schrijf ik een uitgebreide brief aan UPC met alle gebeurtenissen en wind er zeker geen doekjes om hoe ik over UPC denk. 2dagen na mijn telefoongesprek over portering krijg ik een mail van KPN dat mijn overgezet wordt naar UPC en dat dit 2 dagen later uitgevoerd zal worden. Hoezo 3 weken?
Een week later krijg ik een mail van UPC dat ze mij hebben gebeld n.a.v. mijn brief maar dat ze mij niet kunnen bereiken en het verzoek om door tegeven wanneer ik bereikbaar ben. Ik heb nummerweergave maar zie niet dat er gebeld is. Ik beantwoord de mail met datum en tijd dat ik bereikbaar ben. Op die bewuste dag 2 uur zitten wachten, maar helaas, geen belletje. Later die dag meld ik weer een klacht via hun site. twee dagen later krijg ik bericht dat ze mijn bericht op hun eerder mail niet ontvangen hebben. Ze geven aan dat ze mij weer hebben gebeld maar dat ze iemand anders aan de lijn krijgen en of ik mijn nummer aan hun door wil geven...huh?? dat nummer hebben ze toch al? dat is geporteerd?? Toch geef ik mijn nummer door. En zoals verwacht...er wordt niet gebeld. Nu krijg ik een factuur binnen via de post. Huh??? dat gaat toch via automatische incasso?????? Voor mij is het allang pesten geworden door UPC. Overigens klopt de factuur niet. Bedragen die erop staan zijn heel hoog en komen niet overeen met mijn abonnement. Ik heb deze zaak inmiddels ook aanhangig gemaakt bij de geschillencommissie.
Deze zaak is heel vreemd en heel frustrerend en vermoeiend. Ik krijg er koppijn van. Waarom doet UPC dit?

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik zit nu weken lang zonder internet. Elke keer bellen en urenlang aan de lijn hangen en dat levert maar geen resultaten op.
Elke maand wordt een bedrag van mijn bankrekening geïncasseerd maar leveren doen ze niet.

UPC liegt en bedriegd!!

Al maanden uitval van internet hier in de straat. Wat doet UPC? helemaal niks.!
Waar ze wel goed in zijn is het treiteren en zwartmaken van glasvezel bij ons in Dieren. We hebben namelijk kans om glasvezel te krijgen als 30% van de bewoners ervoor kiest. UPC loopt de campagne te verstoren, onjuiste en misleidende informatie te verstrekken. In plaats van onze problemen op te lossen steekt UPC de tijd in bovenstaande zaken

Maandelang foute facturen bij UPC

Een tijd lang had UPC een goede service maar blijkbaar zijn ze dat weer helemaal verleerd. Ontvang al bijna 2 jaar een factuur die te hoog is en elke keer als ik bel naar de klantenservice wordt beloofd dat het wordt opgelost maar de maand daarna is het weer foute boel.

Waardeloze service en dramatisch slechte communicatie met klanten

Na twee maanden en vier keer opnieuw hetzelfde abonnement te moeten afsluiten (door problemen en verwarring aan de kant van upc) hebben we nu eindelijk 1 abonnement met bijbehorende apparatuur die geactiveerd is. Na al deze ellende werd ons verzekerd dat we de volgende dag of 'met een beetje pech' de dag daarop werkend internet en tv zouden hebben. Helaas bleek deze belofte net zoals de meeste bloftes die upc doet niet te kloppen. Na drie dagen hadden we nog steeds geen werkend internet en ondertussen hadden we al minstens 3 keer met het call center aan de lijn gehangen voor hulp. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een installatiemonteur omdat ons keer op keer werd verzekerd dat het probleem bij ons lag en dat alles zou moeten werken. De monteur kon pas 1 week later komen. Inmiddels is deze monteur langs gekomen, heeft de aansluiting gemeten en geconstanteerd dat er geen signaal te meten is (dat hadden wij het call center ook al proberen duidelijk te maken). Deze monteur is onverrichte zaken weer vertrokken want zijn taak was om de boel te installeren en dat kan niet als er geen signaal is! Het probleem ligt ergens buiten ons huis waar waarschijnlijk een kabeltje is losgetrokken omdat een oud bewoner zijn abonnement niet meer betaalde. We zitten nu dus al ruim twee weken zonder internet en tv en moeten nu nog drie dagen wachten tot er een nieuwe monteur langskomt. Dit terwijl ons verzekerd was dat alles aan de kant van upc goed geregeld was en nu blijkt dit dus niet zo te zijn! Vreselijk frustrerend dit vooral omdat er van de kant van upc nooit excusses komen voor al hun fouten en we inmiddels al twee weken aan een abonnement betalen waar we geen gebruik van kunnen maken!

begrijp niet waarom ze zo laag scoren ik ben super tevreden

Ik vind service van upc (televisie) super. Je kan makkelijk alles via de telefoon regelen, kan snel en gaat altijd goed, als je iets wilt opzeggen doen ze niet moeilijk. Verhuizing is super gegaan, eigenlijk alles goed.

internet verbinding werkt BELABBERD!

Ik betaal ruim 56 euro per maand voor UPC alles-in-1 pakket, met internet, bellen, wifi en digitale televisie. Ik raad het niemand aan. Deze maand is UPC zelfs al 6 keer langs geweest, omdat het internet niet (goed) werkt. En het probleem is nog steeds niet opgelost. De verbinding is zo slecht, dat wij vaak genoodzaakt zijn ergens in een koffietent te gaan zitten/werken, omdat het internet thuis niet werkt. UPC IS BELABBERD EN IK RAAD HET NIEMAND AAN!

Service UPC is uitstekend!

Ik lees talloze negatieve aspecten van UPC en een klein aantal positieve. Laat ik beginnen met te melden dat mijn ervaring met UPC uistekend is. Maar veel klagers, over bijvoorbeeld lage internetsnelheid, blokkerig beeld, of geen on-demand zijn daar voor zeker 80% vaak zelf de oorzaak van. Het is namelijk van groot belang dat de bekabeling binnenshuis van hoge kwaliteit (gecertificeerd) is en dat ALLE connectoren volledig van metaal zijn zodat er een maximale doorvoer en afscherming van het signaal is. Ik heb bij menig kennis gezien dat die met een oude, slechte coaxkabel met aan het einde van die stekkers met zo'n wit plastic dekseltje wel dachten probleemloos digitaal TV te kunnen gaan gebruiken. Dat werk dus niet! Je vraagt dan om storingen en onstabiel signaal. Toen ik zelf al mijn bekabeling op orde had en het signaal voor TV en internet toch niet optimaal bleek is UPC verder gaan meten en zoeken. Er bleek een beschadiging in de kabel buiten het huis te zitten. Met drie man hebben ze de kabel opgegraven en vanaf de beschadiging tot de contactdoos binnen vervangen. Ik heb nu een geweldig signaal op de TV en razendsnel internet (gem. 115MB/s) op een 120MB/s lijn. Mijn advies is dus: zorg eerst dat je zelf alles op orde en gedaan hebt voordat je gaat klagen bij UPC. Hun service is de laatse jaren met sprongen vooruit gegaan! Bedankt alle UPC-ers!

Echt slechte behandeling

Meer dan een half jaar lang wekelijks contact gehad met UPC over klachten . Ze bellen niet terug , iedere keer een ander telefonist ( e ) die hè belooft dat betreffende persoon terug belt . Gebeurt niet . Uiteindelijk schade vergoeding belooft te krijgen , vraag om nieuwe afspraak op papier toegestuurd te krijgen . Wordt beloofd , gebeurt niet . Ondertussen beloofde 3 mnd gratis wordt gewoon v je rekening afgetrokken . Weer bellen , niet terug gebeld worden . Vreemde gast belt na een tijd terug en weet nergens van , zucht ! Dag erna weer gebeld , het was ok 3 mnd gratis , zou terug gestort Woerden en bevestiging zou op gestuurd worden ! Deze maand weer gewoon geld afgeschreven terwijl afspraak staat ! Ik word er gek van ! Ik heb denk ik het laatste half jaar gemiddeld 2 keer per week met UPC ad telefoon gehangen . Als ik binnenkort glasvezel krijg ben ik van ze af , echt heel slecht UPC ! 7 jaar klant en je woedt e het bezeikt ! Geen aanrader

Meest onbetrouwbare internetverbinding ooit

Al een jaar klachten, elke keer wordt een monteur gestuurd die voor de makkelijke oplossing gaat en een nieuw modem installeert wat de problemen slechts tijdelijk oplost zonder dat hij verder zoekt naar de echte oorzaak. Klantenservice en monteursafspraken verlopen over het algemeen ook erg traag en schiet je dus niks mee op wanneer je een normale 9 tot 5 baan hebt.

Monteur niet gezien

Afspraak gemaakt dat er vandaag een monteur langs zou komen, we waren ruim te voren aanwezig in het huis!! Wordt ik om 08,05 gebeld dat de monteur alweer weg is omdat er niemand thuis was. Dat is natuurlijk onzin want we stonden buiten te praten tot 8:20 en we hebben geen UPC gezien. Monteur zegt 3x aangebeld te hebben nou dat ik ook niet waar!! Upc gebeld en ze gaven me de voordeel van de twijfel!! Moet niet gekker worden en de eerst mogelijk dag dat er weer een monteur komt is a.s. maandag. Dus kan nog steeds niet mijn huis bewonen!! Jammer dat UPC eerder zijn werknemers gelooft dat een nieuwe klant!!!

De muur van UPC is heeeeel dik!

Na negen uur bellen, van het kastje naar de muur gestuurd te zijn hebben we al 1,5 week geen telefoon....
We zouden teruggebeld worden en dat deden ze.....op onze huistelefoon.....ja, en die doet het niet !
Geen idee hoe je door deze logge organisatie heenkomt....Maar ze sturen wel vrolijk de rekening voor iets wat je niet hebt.
O ja, ook een nieuw modem en een Horizon box gehad maar dan hebben we geen telefoon en geen internet. HELP!!!!
We zijn echt geen domme nullen maar je zou maar 80 zijn en er helemaal niks van snappen.

Hele slechte service, na veel moeite redelijk opgelost. Medewerkers zeggen maar wat

Meer dan een maand problemen gehad met internet, soms werkte het langzaam en soms gewoon helemaal niet. Zo'n 6 weken continue nog geen 10% van de beloofde snelheid gehaald. Totaal 4x een monteur over de vloer gehad, probleem is iets minder maar nog steeds niet opgelost.

Totaal 2x vrij genomen voor de monteur omdat ze weigeren 's avonds of in het weekend te komen. 1x voor niets vrijgenomen omdat de monteur niet kwam opdagen, vervolgens bleek dat de monteur ruim buiten de afgesproken tijd al was geweest. Gevolg: 35 euro voorrijkosten op de factuur omdat ik niet thuis bleek. UPC durft mij dus tot twee maal toe thuis te laten wachten en vervolgens mij te laten opdraaien voor de fout van de monteur. Echt onacceptabel...

Als ik vraag om een vergoeding, ik betaal al geruime tijd voor iets wat ik niet krijg, krijg ik als antwoord dat ze dit pas doen als het probleem is opgelost. Ze kunnen het probleem niet oplossen dus ik betaal nog steeds te veel voor de diensten die ik krijg en de vergoeding kan ik zo te merken op mijn buik schrijven.

TOEVOEGING:

Zojuist ben ik na een twitterbericht naar UPC teruggebeld. De voorrijkosten zijn verrekend, compensatie zit er niet in...

TOEVOEGING 2:

Gelukkig verhuizen buiten UPC gebied. Helaas moest ik op hele korte termijn verhuizen waardoor zelfs mijn maand opzegtermijn niet meer gebruikt kon worden. Het UPC personeel vertelde mij heel vriendelijk dat als ik niet in staat was gebruik te maken van hun diensten, ik het eerder op kon zeggen. Ik kreeg een adres waar even een bewijsje heen moest dat ik eerder verhuisd ben en dus de diensten niet kan gebruiken. Keurig.. zou je zeggen. Een bekende van me moest ook op deze termijn verhuizen dus ik vertelde hem dit.

Bewijs van verhuizing verstuurd. Later werd ik gebeld dat ik nog een factuur ontvang om ook deze laatste maand nog te betalen en dat de brief die ik gestuurd heb onzin is. Het staat inderdaad in de voorwaarden blijkt nu, een bekende van me heeft hetzelfde gedaan en kreeg keurig een compensatie voor het verkeerd informeren. Ik mag gewoon alles betalen...

Bedankt UPC, zelfs als ik bij jullie wegga nog verborgen kosten, slechte communicatie en ongelijke behandeling.

Nooit meer UPC voor mij, wat een belachelijk bedrijf...

Ik ben tevreden

Tot nu toe ben ik tevreden over UPC. Ik heb nog geen problemen gehad. noot, Ook het overstappen naar een ander pakket veliep prima en soepel. Heb toch een kritisch, vind overzicht van rekening niet echt duidelijk.

nooit geen problemen mee- toppers

nooit geen rompslomp internet werkt altijd tv en telefoon ook prima
wel iets wat duurder dan de concurenten maar door de goede ervaring
blijf ik toch lekker bij upc 2,5 jaar klant

gajes bedrijf

probeert nog geld uit je zak te kloppen als je geen klant meer van ze bent.

Kan beter. De website dan, niet de producten.

Over de producten ben ik al jaren erg tevreden. Over de service ook. De website.. kan echt beter. Teveel zoeken naar je eigen informatie, te lastig zoeken als je die wil vergelijken met hun huidige aanbod. Te vaak moet je dan schermen terug of zelfs opnieuw inloggen (of juist UITloggen om wat je wil weten te vinden). Nee upc hoe tevreden ik ook ben: DAT kan en moet beter.

Gebruik ik

Best hoor tv en internet en telofoon

Is UPC your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

UPC Details

Informatie, service en online bestellen van Televisie, Internet, Telefonie en Totaalpakketten.

Visit UPC