Upper Cut reviews

Upper Cut reviews

7.4

Fantastisk :)

Jeg kan ikke udtrykke hvor tilfreds jeg var til min bryllupsdag, da håret blev sat op af Uppercut i Herning.

Det meste af vores kommunikation blev klaret pr. mail. Professionelt og hurtigt. Jeg sendte nogle billeder af kjolen, smykker, brudebukket og fortalte omstændighederne. Dog vidste jeg ikke hvordan jeg ønskede mit hår. Det er heldigt at jeg fik uppercut anbefalet og stolede på dem, for det viste sig at blive til et perfekt resultat.

Mange tak for den gode betjening og for den fantastiske resultat. :)

Is Upper Cut your company?

Uppercut Details

Visit Upper Cut