UPS reviews

UPS reviews

Very low
2.5

Ingen problemer indtil videre

Pakker jeg har fået leveret af UPS, er blevet leveret rettidigt og uden problemer. Er åbenbart en af de heldige.

dårligt

der er ikke så meget at sige ikke andet hold jer fra væk dette firma
hvis i vil ha pakkerne til tiden nu er det anden gang jeg ikke får
min pakke til tiden igen er der fejl jeg skulle ha min pakke i dag
onsdag den 16-4 fra Tyskland lige som anden gang men nu får jeg
den først tirsdag den 22-4 håber jeg man kun gøre det at sige til det
sted man handler på nettet at de måske skal finde et andet fragtfirma
der er for meget bøvl med ups

Bestilte varer hos Conrad mandag og nu onsdag leveret af UPS, Helt perfekt.

Rystende dårlig kundeservice!!

Hvorfor overhovedet have en kundeservice afdeling når de ansatte er så inkompetente og ugidelige. De forsøger på ingen måde at efterkomme ønsker fra kunderne eller gøre op for dårlig behandling. Deres ringe karakter herinde beviser bare deres udulighed!

Jeg kan til gengæld varmt anbefale DHL der med et smil og forståelse informerede mig om at der nu var 30 minutter til de ankom til min bopæl, så jeg kunne køre hjem fra arbejde for at modtage pakken. Jeg blev behandlet med respekt både over telefonen og ansigt til ansigt, så hvis du nogensinde er i tvivl, så vælg DHL over UPS til enhver tid!

UPS = Uduelig Pakke Service. TOTAL Anti-KUND-SERVICE!!!

Min pakke sendt med UPS hurtigste fragt har nu været ”låst” i Holland siden d. 21. marts. I dag (3. april) kontakter jeg UPS på opfordring fra afsender. Pakken har altså ligget i Holland i 13 dage UDEN at blive scannet, selvom jeg ved at de SKAL scanne den HVER DAG. De kan INTET gøre herfra (siger deres ANTI-KUNDE-SERVICE). Kun henvise til KINA IGEN. Når jeg beder deres ANTI-KUNDE-SERVICE om at bekræfte dette pr. E-mail bliver røret lagt på!. Hvis jeg kunne give MINUS Stjerner -********** ville der være MINUS 10. UPS er faktisk værre end Det danske postvæsen. Det siger ikke så lidt!!!!

Fængende lavt serviceniveau

UPS har deres globale netværk og en hurtig levering, men deres service er ufatteligt lavt. Når man køber varer online uden for europa er der (naturligvis) altid en risiko for at de bliver taget i tolden. At UPS konsekvent lader ALLE deres varer betale told er irriterende for forbrugeren. at de så desuden vælger ikke at informere om dette når de afleverer pakken men først, et par dage senere, afleverer en unoteret faktura på beløbet (et beløb som der pga. gebyrer er ufatteligt højt), med 8(!!!) dages betalingsfrist. Da jeg ringer undrende og spørger til hvad jeg dog bliver faktureret for og hvorfor jeg ikke er blevet informeret ved aflevering af pakken, så får jeg en lang opsang fra en kundeservice medarbejder om at det er mit ansvar at sætte mig ind i toldreglerne - hvilket jeg har gjort. Og jeg altid kan risikere at få regninger ind af brevsprækken så det bestemt ikke er deres ansvar at betalingsfristen er kort. Jeg synes at 8 dages betalingsfrist på en regning for en ydelse som jeg ikke er informeret om, jeg skal betale for, er uacceptabelt. Jeg bruger ALDRIG ups igen, heller ikke selvom det haster. Servicen er utrolig lav - og så er leveirngstiderne nærmest umulige (10-17).

FULDSTÆNDIG ELENDIG SERVICE

Bestilte en pakke fra Adidas i Tyskland. Da jeg ikke var hjemme, da pakken blev leveret, har UPS medarbejderen afleveret pakken til en tilfældig person i en tilfældig bygning i bebyggelsen. HVILKET JEG PÅ INGEN MÅDE HAR GIVET ACCEPT TIL!!!
Da jeg kontaktede kundeservice fik jeg et navnet på modtageren. Så kunne jeg ellers gå på detektiv arbejde fra dør til dør i min bebyggelse, i min søgen efter denne person, samt håbe på, at vedkomende ville være så sød at give mig min pakke. Hvilket han heldigvis gjorde.

Rystende!

Bestilte en værdifuld genstand fra et udenlandsk firma og var på forhånd blevet oplyst, at pakken ville blive omdelt af Post danmark (py ha tænkte jeg).

Efter at ha rykket afsenderen for svar ved leveringstid, får jeg en bekræftelse tilsendt fra UPS om at den ER leveret. Den er modtaget 4 dage forinden.. men ikke af mig!
Modtageren har et volapyk efternavn og bestemt ikke en nabo eller nogen anden i min opgang.

Jeg ringer direkte til UPS og får ad vide at pakken er leveret til en venlig nabo (hvor skulle kundeservice vide det fra?) men at den er leveret i nr 8.. og ikke i nr 5 hvor jeg bor! Det skal siges at nr 8 er op den anden side af gaden- og længere nede af vejen! Jeg bor ikke i hus, så der er bestemt ikke tale om en nabo.

Kunderservice medarbejderen mente at jeg jo bare kunne hente min pakke i nr 8. Måtte pænt fortælle hende at jeg ikke anede hvem der boede på den anden side af vejen og at det ikke kunne være rigtigt at jeg skulle rende hele kvarteret rundt i jagten på min pakke. Hun forstod heller ikke at jeg ikke havde modtaget en blanket i min postkasse. Det tror da pokker. Havde budet været inde i min opgang havde han vel også leveret pakken til en i min egen opgang.. hvor der i øvrigt altid er folk hjemme!

Medarbejderen var ganske upåvirket og havde hele tiden an masse gode forklaringer på alle mine anklager- dog ikke nogen der gav mening.

Det endte med at hun bad mig kontakte afsenderen og bede dem efterlyse pakken.
- og at hun da nok skulle give klagen videre- SOM OM!!

Jeg er dybt rystet over den behandling!

Giver din pakke til naboen.....

Gider din pakke til naboen også uden din tilladelse.

Påstår det er afsender der har givet tilladelse til dette.

Men Sony siger at det ville de aldrig gøre.

Dette var efter første forsøg. Så surt hvis du ikke kan med din nabo :-/.

Nabo har jo også lige pludselig et ansvar han ikke har bedt om.

Brug aldrig dette firma. Eller køb noget hvor de bruger UPS!

Dårlig oplevelse.

Først og fremmest så forstår jeg ikke, hvorfor en pakke der er landet i Kolding en gang, skal en tur til Tyskland, for så 1-2 dage efter komme tilbage til Kolding, for så at leveres i Odense. Desuden er jeg meget skuffet over at pakken blev leveret ved naboen da jeg ikke var hjemme, ikke fordi vi ikke kan sammen, men jeg har intet sted selv accepteret, at den måtte leveres der, og jeg synes det virker lidt mærkeligt, at de så skal underskrive, at de har modtaget pakken for mig. Jeg tror egentligt også min nabo blev lidt overrasket. I skal dog have ros for at aflevere inden for jeres leveringstid.

UPS er bare UPS = det ligger ligesom i navnet! Yderst uacceptabelt, samt totalt dårligt service!

Dette er min her tids mest uacceptabelt oplevelse med UPS, nok den første og sidste gang. Da er ikke noget at sige til, at de har så dårligt bedømmelser herinde.

Havde bestilt en pakke fra logitech i Tyskland om fredagen, og fik en e-mail med en ordrebekræftelse kort tid efter, at min pakke ville blive sendt Mandag med UPS.
Jeg vælger at få sendt denne ordre/pakke ud til min arbejdes plads. Da jeg ikke er selv hjemme i tidsrummet hvor pakken er på vej til leverering. Så UPS ikke kan køre forgæves første gang, men levere denne pakke FØRSTE gang.!

Får så et tracking nummer par e-mail, at min pakke er afsendt om Mandagen, Så super service af Logitech der, de har gjort deres. Så er der op til UPS at ligesom leverer denne varer til mig.

Min arbejderes plads er så deres konkurrent nemlig, vil ikke nævne navnet, da dette være bund pinligt, og jeg vælger at gemme denne oplevelse til, når chaufføren genleverer min forsendelse.
Jeg sidder og tracker min pakke, i løbet af dagen. Kan se den er på vej til leverering, så langt så godt, må man sige.
Det skal sige, at denne forsendelse er yderst vigtigt, at den bliver leveret om mandagen, da indholdet fra Logitech skulle bruges til et møde senere på dagen.

Sent på eftermiddagen begynder jeg lidt, at være nervøs for bliver den af? Vælgere på dette tidpunkt, at gå ind på deres hjemme side og lave en track and trace på pakken. Da opdager jeg at pakken har fået et scan lidt efter klokken 15:00, at det er en forkert adresse ? og de mangler at få nogen informationer, får at kunne leverer denne forsendelse til mig. SAY WHAT ?! OMG!!!

Adressen på pakken er 100% rigtig, samt navn & firma navn, det fik jeg os bekræftet, da jeg ringede til deres kundeservice, samt Logitech, og fik fat i en medarbejder, da havde mere travlt med, at komme hjem end at give mig en ordenligt tone at snakke i og kundeservice, det ligger ligesom i navnet ik? eller det gøre det jo ikke, det er jo UPS KENDESERVICE, ringede jo omkring fyr aftens tid jo, ''puuuhaa det beklager jeg da virkeligt altså''

Kort : Chaufføren magtede åbenbart ikke, at leverer denne forsendelse rigtigt første gang, ville da mene, at man brude ringe på det telefon nummer som står på pakken, hvis man ikke kan finde adressen. Man får hellere ikke en sms, når varen er på vej til leverering eller da sker noget undervejs, man skal finde finde ud af alt. De er langt bagefter, deres konkurrenter.

Håber dette er en '' Wake up call''

Kom nu ind i kampen, hvor er denne passion for jeres arbejde henne??!

Et stor udueligt ups

En pakke fra Amazon US skulle ankomme tirsdag 25. feb 2014 med UPS. Da jeg checkede på nettet om aftenen, fordi den ikke var dukket op endnu, kunne jeg se, at den kl 12.48 var blevet modtaget af en person med navnet Olsen!!!

Desværre havde klokken passeret 20, så jeg kunne først ringe onsdag. Det gjorde jeg mellem 8 og 9, hvor en svensktalende kvindelig medarbejder kunne oplyse, at den var afleveret til en Olsen på Falkoner Alle nummer xx men dog på Frederiksberg.
Da jeg benægtede at kende en Olsen på Falkoner Alle, lovede hun at undersøge sagen, og hun spurgte, om de kunne ringe tilbage til mig på det nummer, hun så på sin skærm. Jeg bekræftede.

Om aftenen cirka 19.06 ringede jeg igen og fik fat i en dansktalende mand, der ikke kunne se noget som helst i sagen (og jeg havde altså haft medhør på i den tidligere samtale om morgenen). Han undersøgte mulighederne, men desværre var der ingen chauffører på arbejde på dette tidspunkt, så det måtte vente til torsdag.

Torsdag ringede min fast nettelefon to omgange, men inden jeg havde nået at løfte røret, havde UPS allerede lagt på. Så jeg ringede dem op og bad dem om i det mindste at lade mig få en chance til at tage telefonen.
Cirka kl 12.19 ringede de så og oplyste, at de nu havde fået fingre i pakken men ikke noget om, hvornår jeg ville få den. Der er vel 10-15 min kørsel, da jeg også bor på Frederiksberg.

Og så - endelig kl 17.06 ringede det på døren, og jeg kunne omsider modtage min pakke og komme videre med dagens opgaver. Pakken havde været åbnet, men indholdet intakt, og pakken var helt korrekt adresseret!

Det her er simpelthen lavmålet. Man kunne da i det mindste have bragt den ud med det samme, så jeg slap for at sidde og vente! Men nu havde jeg jo betalt i dyre domme for hurtig levering.

Lige efter bogen - SUPER

Varen blev afsendt den 17. feb. og jeg har fået mine varer idag 24. feb.
Det er bare SUPER at den valgte forsendelsesmåde blev over holdt til UG.
Tak UPS :)

Nej, jeg er ikke hjemme hele dagen, og nej, jeg kan ikke bruge arbejdspladslevering til noget

Som alle andre fragtfirmaer forstår UPS ikke at de fleste folk er på arbejde til en 16-17 stykker, og derfor ikke er hjemme når man kommer med pakken.

De forstår heller ikke at man ikke ønsker pakken leveret til sin arbejdsplads, for så havde man jo nok angivet netop den adresse til at starte med.

De reklamerer med afhentning på deres hjemmeside, de glemmer bare at skrive at der kun er et afhentningssted, og det er deres hovedlager i Glostrup, hvilket både er ekstremt tidskrævende, og meningsløst når der er betalt for levering på adressen, og fuldstændigt vanvittigt da afsender i mit tilfælde er tættere på mig en UPS hovedlager i Glostrup.

Enten må UPS lærer at leverer pakker når folk er hjemme, eller som minimum få nogle droppoints i nærheden af hvor kunderne bor, indtil da vælger jeg en anden leverandør.

UPS= ELENDIG leverings SERVICE

UPS har enorm dårlige levering service i Danmark.
De siger at de kommer i løbet af dagen, men det er kan være fra tidlig morgen til sent aften. Der er på ingen måde. at man kan få et nærmere tidspunkt.
Kundeservice påstår også at de ikke ved hvilken bil pakken befinder sig, så hun kan ikke kontakte chaufføren.
Jeg vil i fremtiden bruge DHL eller andre, som har aftaler med butikker i lokal områderne, fx 7 Eleven.
Kundeservice lyder søde I telefonen, men har ingen ønske om at hjælpe kunderne.

Frankrig - Fuglebjerg under 24 timer

Bestilte en pakke der skulle sendes fra Frankrig. Betalte kr. 20.- for dag til dag levering. Kunne følge pakken via track´n trace. lige til den var ved min dør, mindre end 24 timer efter. Hjemme havde jeg havde sat (uden forudgående aftale), en seddel i døren om at pakken måtte sættes, og at sedlen kunne fungere som 1 gangsfuldmagt. Pakken stod fint lettere skjult bag en blomsterkrukke. Tak for effektiv logistik.

Ingen pakke men, men skal stadig betale deres gebyr.

Utroligt dette firma kan køre rundt, nå ja det må være deres gebyr for det er ikke deres service.

Jeg bestilte en pakke fra udlandet, ventet i flere uger uden at modtag nogen pakke, så da jeg kontaktet firmaet jeg havde bestilt ved fik jeg afvide den var afleveret (bade ikke til mig).
Jeg ringede til UPS som bekræftet den stod som leveret. Jeg skrev frem og tilbage med firmaet i udlandet og de gav mig efter et par mail´s mine penge tilbage.
Ups holdt fast i kravet om jeg stadig skulle betale 179kr for ingen ting, pludselig en dag stod der så en mand fra UPS ved min hovede dør og beklaget ang. pakken men han skulle bruge min underskrift på jeg ikke havde modtaget pakken, tænkte ikke videre over det og skrev under (det skulle jeg aldrig havde gjort). For noget tid senere fik jeg en rykker på jeg ikke havde betalt min regning hos dem, jeg ringede med det samme ind og fik en undskyldning og de ville krediter regningen, gik så yderligere en månedes tid det samme skete igen fik en rykker mere ringede igen inde og fik igen afvide den ville blive krediteret. Nu næsten et år efter få jeg et brev fra SkanKred (inkasso firma) ang. min regning til UPS. Ringede til dem, og fik afvide betal eller kom i retten. ringede så til UPS som godt kunne de NOT DELIVERYED men de siger de har min underskrift så de vil intet gøre hmm jeg min underskrift på jeg IKKE har modtaget pakken. Så nu hænger jeg på en regning hos dem, for det jeg ikke har modtager.

P.S. fik afvide af UPS medarbejderen at man skal betale 179kr også selv om pakken bliver væk.

SÅ JA ALDRIG MERE UPS...

UPS? Nej, tak!

Magen til uprofessionelt firma skal man lede længe efter. Elendig service og inkompetente medarbejdere!
Jeg var hjemme hele dagen. Kl. 16:35 fik jeg mail: "Ændret leveringsdato: 31-Januar-2014
Årsag: THE CUSTOMER WAS NOT AVAILABLE ON THE 1ST ATTEMPT. A 2ND ATTEMPT WILL BE MADE
Afklaring af fejl: PACKAGE WILL BE DELIVERED NEXT BUSINESS DAY."

Ringer med det samme til UPS og fik at vide, at chaufføren er lang væk nu, han var på adressen, men det var ikke nogen hjemme. Der var lagt en gulv sidel i postkassen. Men postkassen var tom.
De vil simpelthen ikke køre ud!
Dette var ikke første gang!

Kort sagt, skal du bruge noget vigtigt som skal leveres til tiden, så bruger du ikke UPS.

nej nej nej det bliver være og være

det er mig en gåde hvordan dettte firma har nogle kunder ... deres service er ikke til dem med arbejde slet ikke med dem med lejlighed !!

PAS PÅ!

jeg bestilte nogle var på en hjemmeside der viste sig på trods at dansk sprog at være en virksomhed i Hong Kong.
Det er ikke UPS skyld på nogen måde, men der hvor UPS er at bebrejde er at de ved udlevering ikke fortælle mig at jeg ved at acceptere pakken skal betale told(21 kr.), de 21 kr. ville jeg kunne acceptere, men at UPS pålægger et ekspeditionsgebyr på 179,- kr. og først sender regningen 14 dage efter så jeg ikke kan sende den retur er FULDSTÆNDIGT uacceptabelt.

Havde de fortalt det ved afhentning havde jeg selvfølgelig nægtet modtagelse og så havde jeg ikke været utilfreds med UPS, men fra UPS side bliver der spekuleret i at gøre sådan at man ikke kan afvise deres urimelige gebyr.

Jeg blev sendt til inkasso, klagede i hverfald 20 gange og lige lidt hjælp det.
Deres kundeservice er noget af det mest arrogante jeg har oplevet og helt uden for hvad man burde forvente.

Jeg vil advare alle mod at acceptere noget som helst leveret af UPS for det er et firma der er ude på at snyde alle kunder.

Att.: Thomas kommentar.: Kære Thomas,
Du har ret til din mening, men faktum er at god kunde service som er det Trustpilot bruges til ikke er ydet.
Havde man opkrævet de 179,- kr. ved afhentning kunne jeg ha afvist pakken og leverandøren havde været nødt til at betale for retur fragten.
UPS vælger ikke oplyse noget, men over en uge efter sende en regning.
Det er ikke god kunde service.
Hvis alle speditør gør det på samme måde mener jeg hele branchen har et problem.
Læs på trustpilot, jeg er ikke den eneste der mener det her er et problem.
MVH.
Lars