UR Tid reviews

UR Tid reviews

8.1

Suzette Nielsen

Hurtig levering og hurtig svar på email :-)

Super Tilfreds

Jeg har slet ikke noget dårligt at sige om Ur-tid.dk jeg var i tvivl om hvilket ur jeg skulle vælge og kontaktede da deres kundeservice for at få lidt hjælp.
jeg skrev med dem frem og tilbage i ca 30-45min og fandt frem til at det var et Casio AE-1000WD-1AVEF Collection. da jeg modtog uret ( Efter ca 3-4dage). Havde jeg lidt problemer med at indstille uret og kontaktede da igen kundeservice og blev igen mødet at rigtig god service og god hjælp med at indstille uret

Tak for rigtig god service og hjælp vil helt sikkert anbefale jer til ALLE jeg kende og ALLE der overvejder at købe hos Ur-tid.dk

Hilsen Flemming Mathiasen

Dårlig service.

Har såmænd bare bestilt en urrem. Har fået bekræftigelse pr. automatisk mail. Der reklameres med dag-til-dag levering. Har endnu ikke hverken hørt eller set noget til det bestilte efter 4 dage. Mail besvares IKKE. ELENDIG SERVICE.

Dårlig kundeservice

Jeg har bestilt et ur for snart 14dg siden. Jeg fik en autobekræftelse på mail, men har intet ur modtaget, mail besvares ikke og telefonen er ikke til at komme igennem på. Det er da dårlig kundeservice.

Det kan være bedre

Service telefon er lukket på en travl dag(7.jan), ja det er ukants danmark (kbhv) når det er bedst !

Lyn hurtig respons

mailede dem ang et diesel ur. fik svar hurtigere end jeg nåede at sende mailen.
fik lagt uret til side og kunne hente med det samme.
rigtig go betjening i butikken.. kan kun anbefales.

skal jeg have flere ure. så det her jeg handler

Professionel og serviceminded så det batter

bestilte ur og havde spørgsmål vedr. indgravering ur-tid ville gerne være behjælpelige med at oplyse dygtige gravører.
Sendte mig endvidere en mail og fortalte at de nu havde fået mit ur og jeg ville modtage det dagen efter. Ganske rigtigt og endda sammen med en lille pose vingummibamser.

Manglede led til ur

Hej
Jeg manglede nogle led til min søns ur. Kontaktede ur-tid hvor jeg har købt det og de gjorde virkelig en indsats for at skaffe nogle og det lykkedes. Sender dem næste dag uden omkostninger. Det kalder jeg super god kundeservice. Så næste gang han skal have et ur er jeg ikke i tvivl om hvor jeg skal købe det :-)

Susanne

Super god service

Jeg havde mistet "dutten" til at hold remmen på plads. Jeg kontaktede UR tid og vupti, så var der en ny på vej til mig uden omkostninger for mig.

Det kalder jeg super god service.

Kan kun anbefale denne webshop.

Christina Eggerts

Perfect online store!!!

Very fast and convinient delivery. Very professional!!!
Highly recomended website!

Dag til dag

Gode priser. Fik mit ur dagen efter jeg havde bestilt det. Ikke en finger at sætte

Det kan ikke blive bedre

Det var en positiv oplevelse at handle hos ur-tid.Bestilte nyt ur
tirsdag kl.11.04 og modtog pakken onsdag kl.07.26 (det kan bestemt ikke gøres hurtigere.
Og havde en fantastisk positiv oplevelse med kundeservice,ingen ventetid,og meget behagelig person at tale med.
Alt i alt den mest positive net handel.
Skal vi havde nye ure i familien,er der ingen tvilv om hvor det skal købes.Mange tak hilsen Jan.P

God og hurtig service, ingen problemer overhovedet

Jeg bestilte en bog til min gode ven, der interesserer sig meget for ure - og fik sendt pakken direkte til ham. Uden problemer overhovedet, og lynhurtig levering.

Langsommelig behandlig af returneringer

Jeg har forsøgt at kontakte ur-tid.dk gennem mere end 20 opkald (til hver af deres telefonnumre: 31 45 20 66 og 70 20 66 00, sendt flere mails og lagt beskeder på telefonsvarren. Intet hjælper. Jeg har sendt et ur retur pga. en garantireperation som de modtog for over en måned siden, og kan ikke få en status. Jeg har næsten opgivet alt håb om at få mit ur igen - desværre.

Edit: Er blevet kontaktet af urtid med et forslag om nedslag i prisen eller et andet ur. Problemer skyldes at producenten åbenbart ikke længere producerer ure. Ville dog meget gerne have haft denne information inden der var gået 5 uger!! Vurdering ændret fra en til to stjerner.

Professionelt og Personligt!

Servicen jeg oplevede hos ur-tid.dk var helt i top. Til at starte med bestilte jeg et ur, og fik efter en time, en opringning omkring at uret ikke var på lager før om et par måneder. Istedet for at det bare blev ved det, blev jeg tilbudt 2 andre modeller, eller jeg kunne vente på min bestilling og få 10 % rabat. Jeg valgte så et af de andre modeller, og fik en smule rabat på grund af "ubelejligheden". Perfekt butik, god service, og responstiden på mails er samme dag.

Jeg er fuldt ud tilfreds med behandlingen, og vil kraftigt anbefale butikken til alle andre der skal have et nyt ur.

Udover disse ord, så er butikken også den med de aller bedste tilbud!!

Tusind tak for en god oplevelse!

Anmeldelse

Jeg har kun roser til Ur-tid. Hurtig ekspedition, god indpakning, så varen er godt beskyttet undervejs. Fuld tilfredshed

Fin og hurtig ekspedition

Jeg købte et ur til mit barnebarn via nettet og fik en meget fin og ekstremt hurtig ekspedition

Ekspres levering :-)

Bestilte kl. 17.05 og modtog det kl 12.55 dagen efter. Jeg er imponeret. :-)

HELT IGENNEM PERFEKT!

Hvor svært kan det være? Hvis alle netbutikker var som Ur-tid.dk... Super service på et meget højt plan. Priser hvor ingen andre kan være med. Hurtig levering. Kommunikationen var enkel og hurtig. PERFEKT! Tak!

Lige efter bogen

Torsdag d. 15 dec. bestillte jeg et ur hos dem som de ikke havde på lager. De bestilte det hjem og lovede at sende det til mig med det samme. De kunne dog ikke garantere at det nåede frem inden jul. Efter at have snakkes med dem et par gange for at høre om hvordan det skred frem, så kunne de endelig d. 22 fortælle at det lige var kommet ind af døren. Det kom en dag senere end forventet, men det var postproblemer. Den kasse hvor uret var i var blevet fejlsorteret.
Så det blev sendt med det samme. Og nu d. 23 dec. er uret lige kommet. Så nu bliver fruen glad.

Ur-tid.dk Details

Hos UR-TID.dk har vi et stort udvalg af mærke ure - hurtig og sikker levering. UR-TID.dk er online leverandør af ure til de bedste priser online. Ur-Tid.dk sidder klar ved mail, chat og tlf hverdag fra kl 9-16 - så har du spørgsmål eller er i tvivl, så kontakt os gerne for en snak

Visit UR Tid

Write to: info@ur-tid.dk