Urtegaarden reviews

Urtegaarden reviews

8.6

Gode produkter og lynhurtig levering

Har rigtig god emballage til DIY kosmetik/skønhedsprodukter + rigtige gode råvarer. Den sidste stjerne kommer, når jeg kan købe hypenkerne olie og bentonit ler ;-)

Du ringer da bare...

Ha ha, jeg elsker det.

Du ringer bare til hovednummeret med dine mange spørgsmål, de hjælper med alt, det er utroligt hvad de har af tid til de enkelte kunder. Jeg elsker at der stadig er sådan en serviceniveau i firmaer i Danmark.

Har funder ingredienser billigere andre steder, men handler nærmest kun hos urtegaarden, trykhed betyder bare for meget for mig og min virksomhed.

Tak for et dejligt samarbejde.

RAZspa

Gode olier

Jeg har en masse olier fra denne side, især deres E-vitamin oile og ansigt serum olie er mine favoritter. Er tilfreds med handlen.

Lækkert!

Godt koncept, søde og hjælpsomme kasseassistenter og gode priser;-)

Unikt koncept!

Jeg er vild med Urtegaardens koncept.
Jeg laver mine egne økologiske cremer, og bruger næsten udelukkende Urtegaardens produkter til det.
De har den bedste vejledning, et bredt udvalg og en super hjælpsom webside og personale.
Man får ren og troværdig besked, og de gør det nemt at lave egne opskrifter med de virkemidler og ingredienser som man gerne selv vil have i sine produkter.

Urtegaardens webshop

Jeg har kun prøvet Urtegaardens webshop. Olierne er forsvarligt pakket ind i en papkasse - og yderligere pakket ind i pap indeni papkassen.

Jeg er specielt glad for at bruge A-vitamin olien, E-vitamin olien og Argan-olien til hudpleje mod uren hud og ar :)

Godt de kan selv, når forhandlerne ikke kan!!

Efter 3 forsøg hos Urtegaardens forhandlere blev resultatet, at jeg bestilte direkte, da de tre besøg var negative.

God hjemmeside og omgående ekspedition, men henvisning til forhandlere, som ikke har varer i deres forretning, er noget skidt. Så lad hellere være og tag salget selv.

Super god kundeservice!

En nem og god hjemmeside. De bestilte varer kom i løbet af et par dage... dog havde de byttet om på varene, så jeg modtog en andens bestilling! Men efter at have skrevet en mail til dem, skrev de tilbage i løbet af en dag, tog alt ansvaret på sig, og sendte med det samme de rigtige varer :-) Så det var en tip top kundeservice :-)

god webshop der holder hvad den lover

hele forløbet til tiptop... nem bestilling af varer... god beskrivelse... hurtig levering.. og varer der lever op til det forventede

God webshop

Overskuelig og brugervenlig webshop. Har ikke haft brug for at tale med medarbejder, så kan derfor ikke bedømme deres personlige service, men leveringen sker til tiden, og varerne er, som de skal være ... Der er ingen slinger i valsen.

jeg syntes de er hurtige der og ikke noget vrøvl heller ikke selv om de selv har lavet en fegl

urtegaaren har altid sendt mig hvad jeg har bestildt det kan knibe med at de kan finde ud af at trække det på dankortet og sender dermed en regning man ikke lige ser men der bliver ikke lagt noget på i ekstra betaling feglen var jo deres så fint

God webshop med stort udvalg - stor viden om råvarerne på siden

En rigtig god webshop med et stort udvalg af færdiglavede gode hud- og hårplejeprodukter. Også super god information om råvarer, hvis man selv vil prøve kræfter med at lave f.eks. cremer og andet godt til huden.

Desuden super hurtig levering. Der kan herfra kun gives 5 stjerner - det er bestemt fortjent :)

Fin internet butik med spændende varer

Hurtig levering. Godt pakket ind. Ingen problemer. Desuden kan man snildt få kastet en masse gratis prøvevarer (alt fra the til vitaminpiller og blade) med i forsendelsen.

Altid levering til tiden

Jeg har bestilt varer hos Urtegaarden flere gange og altid modtaget alle mine varer og til tiden.

Perfekt!

Bestilte noget shampoo og fik det 2 dage efter! ingen problemer eller lign.!

Rigtig godt at hjemmesiden for Urtegaarden.dk, er meget nem at bruge og finde rundt i.

Har bestilt varer til cremer ved dem en enkelt gang og oplevede kun god service, da jeg havde nogle spørgsmål om, hvilke ingredienser jeg skulle vælge.

Helt perfekt

Dejlig side der er nem at finde rundt på trods mange produkter.
Ren besked om alle ting og indholdsstoffer. Gode opskrifter. Alt kommer som lovet til tiden - og der er en god service hvis man har problemer i brug af produkter eller lignende.
Og så en ekstra stjerne fordi man ikke nødvendigvis behøver betale med Dankort.
Min favorit-shop på nettet.

Super gode produkter

og gode priser. Lige hvad jeg stod og manglede til min lille søster.

Helt perfekt

Har nu handlet et par gange hos urtegaarden, og det har været rigtig fint hver gang.
Det er fedt de har det alternativ, og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der. varene kom hurtigt, og super service over telefon.
Varme anbefalinger herfra.

Her kan man trygt handle

Jeg har handlet flere gange på urtegaarden.dk og har været tilfreds hver gang. Leveringstiden har været kort, og jeg har fået de rigtige varer uden problemer. Dog oplevede jeg en enkelt gang problemer med leveringen, da en anden havde bestilt en vare til mig som gave, som ikke kom. Det løste de dog hurtigt, da jeg ringede til dem.
Derudover har urtegaarden.dk en elitesmiley.

Is Urtegaarden your company?

Urtegaarden ApS Details

Urtegaarden forhandler rene varer til fremstilling af naturkosmetik og sundere slik, samt formidler opskrifter og udbyder kurser.

Visit Urtegaarden

We live here: Aldershvilevej 1