Urvaerket reviews

Urvaerket reviews

6.9

God service - ur til tiden!

Superhurtigt svar ved henvendelse pr. mail - også aften og weekender. Perfekt ur leveret helt som lovet. Urværket.dk kan absolut anbefales.

PAS PÅ, IKKE DK FIRMA

Jeg mener det grænser til bondefangeri at kalde sig urværket.dk når man entrerer med et Svensk firma som ikke helt handler på samme måde som et firma i DK. Har bestilt et ur til en god pris og kunne så ikke forstå hvad der skete og blev lidt nervøs og prøvede at annullere min ordre, men fik at vide det var skam afsendt what ? med hvem og hvornår ja det må jeg gætte mig til, har nu ikke tænkt mig at side hjemme fra nu af, så det må gå sin gang så det bliver nok en lang omgang på 6-7 uger hvis uret ryger retur, det kan man da ikke, helt ærligt hold jer væk.

Hvorfor love for meget?

Bestilte et ur torsdag aften og den havde 1-2 dages leveringstid...Da Lørdag og Søndag er Weekend er det meget at forlange at de kommer i weekenderne.

Da jeg så idag kontakter FEDEX for at spørge om hvornår jeg kan forvente at forsendelsen kommer så siger de imorgen eller overimorgen.

Der er altså tale om at leveringstiden er længere end angivet, og det er IKKE godt nok...Havde I lovet 7 dages leveringstid havde jeg overhovedet ikke brokket mig -.-'...

Det kan ikke blive bedre!

Hver evig eneste gang, at jeg skal købe mig et ur, bliver det helt klart hos Urværket! Jeg elsker deres fantastiske og imødekommende service, hvis man indsender en e-mail til dem; der er hurtig besvarelse samt uddybende beskrivelse, hvis der er spørgsmål til ordre eller levering.

Deres brede sortiment giver en et klart overblik over de forskellige ure, hvis man er på udkig efter noget nyt til samlingen.

Jeg har kun oplevet god service, tilfredsstillende levering og imødekommende supportere.

Jeg kan kun anbefale Urværket til forhandling af ure på internettet!

Oplever kun god service...

Nu har jeg købt 4 ure derfra.
Servicen er hurtig og prompte, det eneste ur jeg har haft problemer med er et Invicta Lupah som jeg bestilte d.4 men først er på vej nu. Dog skal det indskydes at når jeg har mailet til dem og forhørt hvordan og hvorledes, så er der et svar inden for en 2 timers tid, seneste var endda omkring kl.21 hvilket jeg var noget imponeret over at de havde den service så sent.
Urvaerket er nok det eneste sted jeg vil købe ure fra da jeg ikke har oplevet så god service andre steder fra.

Leveringstiden blev ikke overholdt

Bestilte et ur med 1-2 hverdages leveringstid mandag formiddag, men modtog det først fredag eftermiddag.

God pris og service

Super stærke priser og rigtig god kundeservice. Fin orientering pr. mail. Alt godt herfra.

Perfekt købsoplevelse

Bestilte uret lørdag og jeg havde det på armen om onsdagen. Jeg havde ved bestilling skrevet fejl i e-mail adresse og modtog ikke kvittering. Det rettede kundeservice allerede lørdag aften. God service!

Hertil kommer, at jeg har fået et kvalitetsur til et stykke under listeprisen og hvad andre sælger samme ur til. Helt perfekt!

Fine ure til gode priser

Ingen problemer her, nemt, enkelt, hurtigt og billigt.

Reperation

Havde købt et Dolce Gabbana herre ur på Urvaerket, ca 3/4 år efter begynder det at tabe tid og jeg sender det til Stockholm for reperation.
Jeg ventede ca 1½ måned før jeg fik mit ur tilbage og måtte rykke 2 gange for at høre status.
Da jeg endelig fik mit ur tilbage var det ikke repereret, da det med det samme tabte tid.
Nu er jeg nød til igen at sende mit ur til Stockholm med fragt omkostninger på min regning.
Gad vide hvorlænge jeg skal vente denne gang???

Kanon service og levering

nem hjemme side hurtig svar og svar på levering

Systemet fungerer!

Websitet giver et godt overblik over udbudet og er let at finde rundt på.
Information efter ordreafgivelse er helt perfekt.

Levering OK, men helt perfekt at der er mulighed for selv at afhente (hvis man er "bilende")!

MOOF: Mulighed for angivelse af to leveringsadresser hhv. for hverdag og weekend.

Fantastisk service og levering samt høj høj kvalitet i produkter

Fantastisk service og levering samt høj høj kvalitet i produkter

helt enkelt, helt nemt.

fornufting hjemmeside uden alt for mange forvirrende elementer, hurtig process med svar på forventet levering m.m. på bekræftende mail. men selve forsendelsen/fragtfirmaet - fedex, som så bruger gls i københavn.. elendig service, kunne ikke overholde tidsplan, kunne ikke regne med det de sagde og efter at de havde haft min pakke i 3 dage uden noget aktivitet... så måtte jeg selv kører 15 km for at hente den ... hvis det var mig ville jeg overveje en opstramning, da det er det sidste indtryk man som forbruger modtager. Jeg vil dog handle hos jer igen, da jeg godt kan se hvor den dårlige service ligger og at den gode service ligger hos urværket.dk

Nemt og hurtigt

Det var nemt at finde det jeg ville have, og så blev det afleveret hjemme efter nogle få dage. Skønt!

Alle ure et sted

Urværket har leveret som de lovede. Inden jeg endte med at købe et ur har jeg kontaktet dem tidligere med et spørgsmål og fik et både hurtigt og informativt svar, selv om de ikke havde det pågældende ur.

Så alt-i-alt en god oplevelse.

Alt OK!!!

Super hurtig levering til den rigtige pris!!
kanon ur i øvrigt, men det kan urværket jo ikke gøre for!!

elendigt

sendte et defekt ur og jeg havde meget døje med at få lov at sende tilbage og bruge min returret

Godt valg.

De holder hvad de lover.

Excellent og hurtig service

Helt igennem perfekt service. Flinke og fleksible.

Urvaerket Details

Køb eksklusive ure Skandinaviens største urbutik - Rolex, Breitling, Jaeger LeCoultre, IWC, Omega, Tag Heuer, Longines, Chopard mm & designer ure fra Armani & D&G.

Visit Urvaerket