Usol reviews

Usol reviews

6.7

Fedt grej men USOL I ER IKKE autoriseret handler af taktisk lygter!!

elsker deres fede grej, men da jeg købte en taktisk lygte til 800kr cirka,
gik glasset i stykker efter et fald under 1m, da det er taktisk lygter egnet til militær brug mm. Så gik jeg ned i butikken og sagde at jeg vil gerne få den fixet, så sagde de at de ikke kunne ikke gøre noget og grantien dækker heller ikke, efter par timer lange diskussioner, så sagde personen at de kunne sende den til tyskland (hvor de har købt den) og jeg skulle hænge på regningen som lyd minimum 400kr!
jeg var lige ved at miste forstanden der! men sagde pænt farvel
og kontaktet producenten fra Kina og forklaret dem, og jeg arbejder som MP
og hvad der skete, de så på S/N nr og sagde det var deres fejl og den dækker stadig, og sendte en hel NY!!! fik den igår efter 15 DAGE self fra kina uden told eller noget :) ps jeg faldt igen bare 2 meter uden problemer !!
U.S. Overskudslager

Reply from U.S. Overskudslager

Hej Rasmus
Tak for din anmeldelse. Jeg er nød til at rette dig i din udlægning da den ikke helt stemmer over ens med det vi talte om i butikken. Prisen på Fenix PD 35 = 699 kr og vi er Autoriseret forhandler af mange lygte mærker. Fenix lights køber vi gennem Böker GMBH i Tyskland som er Europæisk importør.
Fenix lygter er taktiske lygter men ikke egnet til militær brug.
Du indrømmede efter lidt samtale at du ikke bare havde tabt den fra under en meter men (da du nok vidste at så ville garantien ikke dække)at den var røget ud af hånden da du løb efter en. Glasset på lygten flækkede og den havde fået et ordentlig hak men lygten virkede stadig. Da der ikke var en fejl på lygten og garantien ikke dækker fald på over en meter var det vi kunne tilbyde at sende den til forhandler på din opfordring. Hvis forhandleren ikke vil tilbyde en ny eller reparation så stod vi med en regning på forsendelsen.Godt du kontaktede producenten som jeg sagde til dig og du har fået en ny.
Det skal siges at vi tager alle reklamationer meget seriøst i USOL men man skal huske være ærlig fra start af.

USOL

Fedt Overskudslager

Skal man købe noget som helst i army stil så er det her. Gode priser på alt fra fede militær bukser til seje soldater støvler.

Vildeste service, og bedste varer!!!

Elsker at komme ned i butikken, begge ekspedienter er altid i godt humør, og så er de altid klar på at snakke lidt, og så får man altid et smil og et hej når man kommer ind af døren.
Jeg har aldrig haft nogle problemer med servicen hos USOL, og jeg er altid blevet behandlet godt dernede, uanset hvor dumme mine spørgsmål har været, har jeg altid fået et svar jeg kunne bruge.
Og når det kommer til spørgsmål om grej, ved man med det samme man er kommet det rette sted hen, ekspedienter ved ekstremt meget om de forskellige mærker og hvad man skal vælge til hvilket formål. Og hvis de ikke har det, ja så skal de nok gøre alt hvad de kan for at få det hjem.
Og så har de bare mange fede ting som man ikke sådan lige kan få andre steder!
Fantastisk butik! Fantastisk service!
Jeg har intet dårligt at sige om USOL, jeg har kun super gode oplevelser derfra.

Gode produkter

Er tilfreds med alle mine køb ved usol.dk
Køber der gerne igen!

3 x K - KVALITET, KOMPETENCE og KUNDESERVICE

Jeg har efterhånden handlet i mange outdoor, militær og vagtbutikker, men ingen af dem er som US Overskudslager. Først og fremmest så er personalet altid super venlige og imødekommende, de hilser altid når du kommer ind af døren, hvilket kun får dig til at føle dig endnu mere velkommen! De yder altid ekstra service, mere end forventet. Og vigtigst af alt, de har aldrig prøvet på at prakke mig noget på jeg ikke har haft behov for, bare fordi det er dyre eller der er højere fortjeneste på, de har altid prøvet at finde den ting der ville passe mig og mit behov bedst. Og de gange jeg er kommet retur med varer, så har der aldrig været noget problem med at få pengene retur eller finde en anden vare. Og har de ikke haft den vare jeg havde brug for, så har de gjort alt for at bestille og skaffe den hjem og tit billigere end andre steder
Udover det så rådgiver de også kompetent indenfor både outdoor survival, militærudstyr og oppakning til vandretur.
Jeg er glad for at jeg flere gange har kunne rådføre mig hos dem og de vil altid være det første sted jeg tager hen hvis jeg er tvivl eller mangler noget.

5 stjerner er for lidt, de burde uden tvivl have 6!

Millitær-grej i topform

Kun gode erfaringer - millitærstøvler i ecco-kvalitet.

Hurtig levering, OK service.

Bestilte nogle MRE om tirsdagen jeg fik dem onsdag.
Havde haft skrevet med dem om hvilke varianter der var, de var hurtige til at svare, men de kunne godt have sendt en mail med at pakken var blevet sendt.

Nægter at returnere penge for returvare

Vi bestilte en sovepose hos USOL til 1700 kroner. En af knapperne var gået i stykker og vi sendte den retur, og modtog derefter en ny sovepose, men det så ud til at være den samme, bare med nogle billige knapper de havde påsat. Disse knapper var også defekte, så vi sendte den retur igen, og bad om at få pengene tilbage. Der gik flere uger uden noget svar, og vi kontaktede USOL, for at afklare hvad der foregik. USOL påstod, at de aldrig havde modtaget betaling for soveposen, så vi kontaktede vores bank for at få detajler om kontoudtoget, og banken bekræftede at vi havde betalt, og USOL havde modtaget pengene. Til den dag i dag nægter USOL at betale vores penge tilbage. Så vi står tilbage uden vores penge og uden vores sovepose.
Det var vores første og SIDSTE handel med USOL!
U.S. Overskudslager

Reply from U.S. Overskudslager

Vi sender ikke varer uden forudbetaling. Vi har naturligvis aldrig påstået at vi ikke har modtaget betaling. Kunden er refunderet hans penge, da varen blev returneret.

Ring inden du køber!

det er ikke alle ting de har på lager! så ring lige inden du køber, men ellers rigtig god behandling!!!!

U.S. Overskudslager Details

Absolut Armyware 4U - U.S.Overskudslager - salg af millitær- og frilufttøj

Visit Usol

We live here: Århusgade 25 , st.
2100 København Ø