Vacansoleil reviews

Vacansoleil reviews

6.4

Rigtig god service

Tak for rigtig god, professionel og meget personlig service i forbindelse med booking af vores rejse til côte d'azur. Vi og ikke mindst børnene glæder os til ferien i juli!!

Tro ikke på billederne i kataloget.

Lejede mobilhome. Bemærk at der ikke er nok køkkenredskaber til at lave mad. En kniv og små gryder til 5 personers mobilhome.

Stol IKKE på billederne. Ifølge beskrivelsen var der cykler og billederne viste fine cykler. Dette var IKKE korrekt. Men de øvrige billeder var korrekte. Min forudsætning for leje på denne plads var, at der var cykler. Der var ikke hjælp fra guiden, da jeg påpegede manglen.

Aldrig igen !

Vi var denne sommer i Italien og havde booket gennem Vacansoleil.
Da vi ankom til vores såkaldte Luksustelt, var det møgbeskidt. Selve campingpladsen virkede også noget nedslidt og usoigeret i det hele taget.
Vi tog selvfølgelig straks kontakt til deres personale på stedet (Det reklamerede de jo med), men det var et ældre hollandsk par, der absolut ikke kunne se noget galt og iøvrigt kun snakkede gebrokkent engelsk.
Vi boede jo i naturen som manden sagde....Så det betyder altså jordslåede telte fyldt med døde insekter og gammel snavs overalt. Klamt !
Man kunne heller ikke forvente at der var gjort rent under senge og lignende,- det gjorde man heller ikke på hoteller, fortalte han. Der måtte vi så korrekse ham...min kone er selv i hotelbranchen og jeg rejser 25-30 dage om året på varierende hoteller. Vi kunne godt opgive at få vores penge tilbage, for de havde ingen. Det skulle vi tage med Vacansoleil direkte. Ok så.
Min kone ringede derefter direkte til Vacansoleil i Dk og kom i fin dialog med kontoret. De var selvfølgelig kede af at høre om dette og spurgte om vi ville omplaceres. Jotak, det ville vi jo gerne og accepterede selvfølgelig den ekstra udgift for en bedre campingplads få kilometer derfra.
Men kort efter ringer Vacansoleil igen og nu lyder beskeden pludselig at vi skal betale fuld pris for at flytte til en anden plads. Dvs de 9 tusinde vi allerede har betalt, er bare tabt og vi skal betale 11 tusind for den anden plads ?! WHAAT ?
Ne jtak !
Jamen sådan var det bare, vi kunne jo nok forstå at de ellers ville tabe penge...
Fik iøvrigt en kuriositet at vide; Hvis vi var kommet derned og pladsen havde været overbooket,- så ville vi kun få refunderet 50% af vores beløb ! Smart...betal halv pris for en vare, og få den ikke. Det er dælme godt købmandsskab.
Nå, men efterfølgende var det hollandske værtspar ret sure på os. Dejligt når vi skulle være der i næsten 2 uger. Da vi checker ud og skal have vores depositum retur, vil den hollandske dame slet ikke sige farvel. Hun vender blot ryggen til os og marcherer afsted, selvom jeg forsøger med et: Thanks, goodbye,- have a nice day. Ret uproffesionel synes vi. Vi er sikre på at de nok har snakket med personalet i Dk og derefter blevet møgsure på os.
Så overvejer du at besøge Camping Tiglio i Sirmione gennem Vacansoleil,- så tænk dig godt om inden. Vi gentager ihvertfald aldrig denne fejltagelse.
En 4 stjernet campingplads ?....HA ! Det overstående fortæller kun om Vacansoleil, ikke om selve campingpladsen som sådan. Men den kunne der også skrives lange anmeldelser om !
Man er meget velkommen til at kontakte mig for uddybelser og evt. billede materiale fra campingpladsen.

Udemærkede

Har kun godt at sige om vacansoleil

God og hurtig service, gode priser og fleksibilitet

Vi havde kommet til at booke en dag for meget på vores rejse. Vi skulle rejse 2 hold så vi havde en dag mere end det andet hold vi rejste med.
De kunne have valgt at sige det var vores eget problem og tjene deres penge, men de ændrede vores bestilling.
Den var ændret i løbet af 5 minutter og vi skulle ikke betale ekstra for vores ændring.
Priserne var lidt billigere end hvis vi selv skulle bestille rejsen direkte på campingpladsen og så får man rejsepapirer med gode tips osv.

Hævede penge fra mit kort, og påstod efterfølgende der ingen penge var hævet.

Jeg bestilte min første kør-selv-ferie i januar måned.
Jeg bestiller over nettet, og den slår fejl.
Jeg ringer til dem , og de forsikrer mig om, at der ikke er hævet på mit kort. Så jeg kan sagtens bestille igen. Denne gang bestiller jeg på girokort, da jeg synes det hele virker lidt underligt i forhold til betaling-
Jeg ser tilfældig på mit kontoudtog at da har trukket det penge, som jeg blev lovet ikke ville blive trukket.
Jeg ringer til dem igen, men det kan ikke finde beløbet, og påstår det de nok ikke er trukket, på trods af jeg fortæller det står på mit kontoudtog.
Langt om længe finder de dem, og jeg beder om at få det på skrift, da det hele virker underligt.
I mailen står der, at jeg vil få et girokort i slutningen af april.
1 maj må jeg igen have fat i dem, da de igen ikke har overholdt deres aftale.
jeg har nu afbestilt rejsen, da jeg ikke ønsker at rejse med noget så useriøst.
De vil dog ikke afbestille rejse, men bliver ved med at sende mails om at jeg skal bekræfte afbestillingen, hvilket jeg har gjort 4 gange nu!
Hvis i bestiller hos vacansolei, så hold godt øje med kontoudtog.

Helt ok

Har et par gange bestilt mobilhome i både Italien og Frankrig. Det har kun været positivt og uden problemer. Den ene gang i Frankrig havde vi fået en rigtig god plads. Skal derned igen til sommeren igennem dem.

ufattelig dårlig oplevelse

Har nu rejst til samme campingplads i italien 6 gange. Vi mødes så med 3 andre par og deres unger. Det er et cirkus at få til at gå op med ferie, delebærn osv. Derfor bestiller vi altid vores sommerferie i august året før. Da vi ville prøve at rejse med vacainsoleil i 2011 (fordi vi havde set deres hytter dernede) bestlller vi som sagt i slutningen af august 2011. Alle pengene er betalt i januar 2012, og så er det bare at glæde sig.....men nej. En måned før vi skal afsted, ringer vacansoleil og siger at de desværre har overbooket og dermed har annulleret vores bestilling. Alt er nu udsolgt på campingpladsen, og alle andre i samme område. Træls når vi ved, at alt er udsolgt i juni måned. OG VI BESTILTE FØR KATALOG!!!!! Måtte til pressen, og så dukkede der mirakuløst pludselig en ledig hytte op. Dette kostede os imidlertid tapt depositum hos andet rejseselskab, da vi i panik bestilte for ikke at skuffe vores unger.

Fin tur til Holland

Bestilte en ferie p campingplads i Holland sommeren 2011. Alt uden problemerog som forventet.

Der er dog to ting der trækker ned
1. Søg på hjemmesiden er ikke brugervenlig. Jeg måtte slavisk søge på samtlige campingpladser i Holland en for en. Man kunne ikke søge på tværs, med vores behov.
2. De havde ikke oplyst at vi skulle betale turistskat i Holland. Blev derfor noget overrasket når jeg tjekkede ind og skulle betale 80 euro ekstra.

Har rejst med dem før og nu igen til sommer

og har altid fået en super service. Første gang gik alt goet og vi var meget tilfredse med ferie påp Union Lido. I år går turen igen til Italien og de har altid svaret hurtigt på vores spørgsmål

Is Vacansoleil your company?

Vacansoleil Danmark ApS Details

Vacansoleil Camping Holidays , markedsledende i Europa med top campingpladser i 16 europæiske lande - Vacansoleil Danmark

Visit Vacansoleil

We live here: Dystedvej 47