Vaegteren reviews

Vaegteren reviews

7.4

Intet mindre end FANTASTISK

Vi har flere gange besøgt Vægteren, og hver eneste gang har været en unik oplevelse, som vi snakker om længe efter.
Vi har både været der med familie og venner og hver gang har der været en udsøgt service. Tjeneren er meget professionel og har virkelig styr på de forskellige menuer.
Maden er udsøgt, og man kan både se, smage og føle, at her bliver maden ikke bare lavet, fordi man er på arbejde. Her bliver maden lavet, fordi man elsker at lave den, og elsker at eksperimentere. Der er små sjove twists i menuen, så det er sjovt og spændende hver gang man bestiller noget. På denne restaurant skal man gøre sig selv den tjeneste at bestille noget forskelligt hver gang man kommer. Og snyd for Guds skyld ikke dig selv for desserten!!!

Stemningen i restauranten er virkelig god. Der er hyggeligt, og der er tænkt over hver en detajle.

Jeg er simpelthen så imponeret, og kunne jeg have givet flere stjerner så havde jeg gjort det!

Is Vaegteren your company?

VÆGTEREN-VINKÆLDEREN, FREDERIKSHAVN ApS Details

Restaurant Vægteren ~ Kærlighed & Kogekunst! På Restaurant Vægteren ~ Kærlighed & Kogekunst er maden og gæsterne i centrum!

Visit Vaegteren

We live here: Havnegade 8