Vagtshop reviews

Vagtshop reviews

9.5

Sublim kundeservice og priser

Købte et par 5.11 TDU Pants - fik svar fra Steen at farven ikke var på lager i øjeblikket, så valgte en anden. Dem modtog jeg dagen efter, men de var for store, så ville sende dem tilbage. Der skete en fejl med returneringen, og havde egentlig droppet ideen om at Vagtshop ville modtage dem. Det skete så i går, og i dag har jeg modtaget dem i en størrelse mindre uden betaling. Fantastisk kundeservice, man bliver personlig betjent, og jeg har følelsen af at de virkelig vil det bedste for deres kunder. Vil til hver en tid anbefale dem - måske en af de bedste online-købeoplevelser jeg har oplevet.
Fremragende!

Stort udvalg

Men ikke det komplette. De tager dog gerne hjem på bestilling.

Ganske engkelt ,,,,,, GODKENDT ;-)

Bestilte mine varer omkring middagstid torsdag d 27/2-2014 på nettet, havde mine varer på adressen næste dag den 28/2 med posten i Holstebro ;-) ,,,,,,,,,,,, super varer og hurtig levering Mvh .Jan

ok handel

Udemærket købsproces. Blev kontaktet ved restordre på en af mine varer.

Super god service igen igen.

Endnu engang en super god oplevelse med personalet hos vagtshop.... Jeps og så røg der lige en gratis kasket med i baglommen;o))

Altid bedst og hurtigst med leveringen

Det er super at handle der, for ikke nok med at de har alt hvad man som vagt har brug for, de levere også så du har det næste hverdag!!!

Perfekt købsoplevelse

Hurtig (og gratis) forsendelse + god kommunikation. Det forløb ganske enkelt helt perfekt :-)

VagtShop.dk holder hvad de lover

Bruger VagtShop.dk jævnligt. De har næsten altid det jeg skal bruge på lager. Og så leverer de meget hurtigt. Servicen både på nettet og i butikken er altid i top.

Yderst positivt

Jeg oprettede en konto er alene fordi jeg gerne ville dele min oplevelse. SUPER hurtig levering og effektiv behandling under hele forløbet. Dertil fik jeg den vare jeg havde bestilt ca. 20% billigere end jeg kunne finde alle andre steder. Thumbs up :)

Hurtig levering!!

Jeg er imponeret over den hurtige leveringstid, selvom det var i julen.. Varen var som ønsket, ingen problemer

Imponeret!!!

Jeg bestilte mine varer søndag inden kl. 12.00. 15 minutter efter fik jeg en bekræftelse på at min ordre var pakket. Mandag morgen stod posten med pakke i hånden.
Ingen fejl i leveringen og superhurtig ekspedition.
Ikke sidste gang jeg handler der:-)

God og hurtig service

Jeg bestilte en hue, som viste sig at være udsolgt i den ønskede farve, men jeg blev kontaktet med det samme om dette, og de ændrede og sendte min nye ordre med det samme. Rigtig søde til at svare hurtigt.

Verdensklasse

Blev endnu en gang overbevist om at vagtshoppen yder noget af det bedste service, jeg har for et år siden købt en wolf-eye lygte, efter rigtig god vejledning endnu en gang, havde så lidt problemer med mit batteri for nylig, og skrev så ind en sen eftermiddag, klokken 23:30 eller deromkring samme aften, fik jeg så en mail fra Steen om at det nok var elektronikken i batteriet som var ved at dø og at det gik under slidtage, så besluttede mig for at købe et nyt batteri, fik batteriet leveret dagen efter. Verdensklasse!
Så blev det tid til nye sko, jeg besluttede mig for at tage ind i butikken, for at prøve skoene først, og endnu engang bliver man mødt af fantastisk kundebetjening, god vejledning, en sælger som ikke bare prøver at prakke dig det dyreste og mest muligt på dig, men som faktisk lytter til dine behov, og så giver dig skoen som opfylder dem bedst.
Men det fedeste er, man kan altid få en masse råd og vejledning, uden at føle sig forpligtet til at skulle købe noget, de bruger gerne 10-15 min på at snakke om tingene, dog kunne jeg aldrig finde på det, for jeg handler kun i vagtshoppen fra nu af !

Vagtshop Kbh Ø

Mini MagLite lommelygte+ pærer til anden lommelygte.
Ordren ekspederet hurtigt og rigtigt . Bedre kan det ikke gøres.

Nemt og hurtigt!

Bestilte lørdag, og onsdag kl 11.30 hentede jeg pakken. Det synes jeg er hurtigt og effektivt!

Fantastisk kunde service

Det er en helt igennem fantastisk butik at handle i, vil klart anbefale den til andre

Vagtshop holder hvad de lover!

Efter en kedelig oplevelse med en engelsk web-shop valgte jeg at købe min vare hos Vagtshop. De var en smule dyrere, men til gengæld får man sin vare hurtigt og præcis som aftalt. Bestilte søndag aften og modtog varen med posten tirsdag.

Bravo, perfekt og hurra! Vagtshop har fået en fast kunde mere!

Super Butik

Hver gang jeg skal købe noget vagtgrej, lander jeg hos vagtshop :-)
De har en lav pris, hurtig ekspeditionen og fri fragt.
Ikke noget at klage over.

SUPER GOD KUNDESERVICE OG PROFESSIONELT

Jeg har handlet flere gange hos VAGTSHOP, og har kun rosende ord at give med på vejen. De har et meget bredt udvalg af vare, og er altid med på det nyeste som rør sig i branchen. Varerne kommer dagen efter man har bestilt, og jeg har ikke oplevet at skulle sende noget retur.
Deres vare sortiment er fra de bedste producenter i verden, og det er dejligt som forbruger at kunne læne sig op af den indstilling.
Super godt sted at handle. Får hermed mine bedste og varmeste anbefalinger.
Hilsen
Brian Ajspur
G4S Servicevagt

fint nok, men køre samme sælger trick på alle kunder, for at sælger deres egne dårlige handske.

Virksomheden er self pro nok, og alt er i god kvalitet og i orden.

Skulle købe nogen snit sikre handsker, hvor efter jeg bliver anbefalet nogen, og kan self se at de er snit sikre. jeg lader mig overtale selvom jeg ikke føler handsken sidder 100% behagligt. Da sælger siger det er nogen af de bedste handsker. Har brugt hanskerne en gang og de er elendige, for det første er der for meget plads fra tomme finger og ud til spidsen. Men jeg tænkte det nok bare mig, men så havde min kollega været forbi deres shop, og samme sælger smøre, købt de samme handsker og har samme problem. og det gik først op for mig der at der stod vagtshop dk trykt på handskerne og det self er deres egne handsker og det er derfor de er de bedste handsker. Det er 100% mit eget valgt at jeg har købt de handsker, men syns det dårlige stil at vejlede folk på den måde. Men mine 400 kr. handsker kan ligge fint på hylden.

vagtshop.dk Details

Professionelt udstyr til personlig sikkerhed - skudsikker vest - surefire - maglite - håndjern

Visit Vagtshop

Write to: info@vagtshop.dk