Vagtuning reviews

Vagtuning reviews

9.4

Det blir ikke bedre! 5/5

Kim har netop lagt en APR chip i min Cupra - og kan kun sige, at det ikke er noget jeg nogensinde kommer til at fortryde. Hold da helt op en køreoplevelse! Det var som at sætte sig ind i en helt andet bil.
Jeg kan varmt anbefale dig/jer at bruge Vagtuning.dk, da produkterne (og ikke mindst priserne) er helt i top. Og Kim især yder en rigtig fin kontakt og er yderst imødekommende.

Tusind tak for en god chip og en god snak :-)

Hos Vagtuning.dk er kunden i centrum!

Jeg ringede til Kim efter jeg var blevet brændt af af et andet firma og stod og havde meget kort tid at løbe på, da jeg ønskede at få min TFSI'er optimeret inden et weekend Trackday.

Kim tilbød lunhurtig ekspedition og han gav mig endda en super samlet pris ved samlet køb af optimering og BSH indsugning.

Efter weekendens kørsel var der dog lidt problemer med en lysende motorlampe, men Kim tilbød at udlæse fejlkoder samme aften og vi fik indsnævret problemet til en defekt "Fuel pressure sensor" på HPFP'en - jeg fik endda lov at låne kablet med hjem hvis fejlen skulle komme tilbage - Det er god service!

Kan varmt anbefale at handle ved Vagtuning.dk

Service og vejledning i top !

Jeg kan kun anbefale Vagtuning.dk til andre, alle andre.
Super service og vejledning, der er altid plads til en sludder om tingene og der bliver lyttet til ens behov og forventning til tingene, og ud fra det så kommer der altid en super løsning.
Helt nede på jorden og dejlig reel.

Intet mindre end perfekt !

Kim er super hjælpsom og giver gerne gode råd til diverse projekter.
Delene kom ganske hurtigt og prisen er fin :-)

Jeg handler der helt bestemt fremover.

Morten.

Fantastisk service, rådgivning og kvalitet

Kim var god til at rådgive mig mht. hvilket produkt der det passede både til mit behov og min bil. Han var også utrolig flexibel hvad levering og afhæntning angik. Der er ingen tvivl om at jeg handler hos vagtuning igen!

Rigtig god service!

Kan kun anbefale vagtuning, havde bestilt nogle dele mens jeg var på ferie, og fortalte Kim hvilken dag jeg kom hjem. Delene kom ind ad døren samme dag.
Der er også altid et klogt svar at komme efter hvis man selv er lidt i tvivl om de tfsi'er :)
Der er ingen tvivl om hvor jeg handler dele næste gang.

Utrolig service

Jeg stod og manglede nogle dele til min bil og fik af vide igennem nogle andre at kim var den rette person at spørger. jeg skrev til ham på hans hjemmeside og kort tid efter fik jeg svar og at han havde lige nøjagtig de dele jeg stod og skulle bruge. det er helt sikkert ikke sidste gang jeg bruger vagtuning.dk til at købe dele til min bil !
Kan kun anbefale alle andre at tage en snak med kim eller blot kigge på hans hjemmeside.

Rigtig god service

Min bil villle ikke lave fuldt ladetryk - ringede til Kim fra VAGtuning, som var 99% sikker på at min standard BOV var defekt. Han havde en upgrade liggende, som jeg fik lov til at hente på hans privatadresse samme aften, og ganske rigtigt - den gamle var defekt, præcis som han sagde. 15min efter var bilen 100% kørende.

Fremragende service fra VAGtuning - vil helt sikkert handle med Kim en anden gang.

Jeg kan kun sige godt om vagtuning.dk, Kim gør alt for at gøre en tilfreds. og deler med glæde ud af hans kæmpe erfaring.
Helt sikkert ikke sidste gang jeg har lagt min penge der.
Kæmpe +++++ service!

Kvalitet og Super service!

Jeg har købt op til flere ting hos Vagtuning, blandt andet Forge short shifter, og et armlæn osv.. og kan kun anbefale Vagtuning, man kan virkelig sige de "nørser" om deres kunder, har altid fået svar på mine spørgsmål... Iøvrigt rigtig fornuftige priser og kvaliteten af produktet er bare super! Det ikke sidste gang jeg handler der :)

Kan kun anbefale VAGtuning. super god service og hurtig levering..

Super produkter og god service

Det er en fornøjelse at handle med VagTuning.dk Det er kvalitetsprodukter til skarpe priser og med virkelig høj service.

Kan varmt anbefales.

SUPER SERVICE....

Jeg Har købte forrør hos vagtuningen og det er bare i topkvalitet og servicen er bare i top klasse.. de er rigtig gode til at hjæpe folk folk med at finde det helt rigtige produkt til enver form for tuning.. Jeg er i hvert fald rigtig godt tilfreds... Henrik Atzen...

Super god service

har købt bsh indsugning og fik hjælp af kim til at købe en utune oppe fra landberg

Super service m.m.

Super service og lækre produkter til den rigtige pris.

Altid hjælpsom

Man er sikker på at der bliver gjort alt i hans magt for at opfylde kundens ønsker.

Kunne ikke være bedre

Som resten af danmarks butikker burde være, super service, lækre kvalitets produkter og rigtig god rådgivning.

Perfekt -)

Super Service.

Vagtuning.dk er et super sted at handle, hvis man har problemer med nogle ting er der altid et hurtigt svar tilbage. Har ingen problemer med at anbefale det til andre kunder.
TipTop service..

Super service, og kanon rådgivning

Super butik, der sælger kvalitets produktor. Jeg fik bestilt et komplet APR udstødnings sæt hjem gennem butikken, på trods får de ikke havde det på hjemmesiden. Fik yderligere hjælp til at få sættet monteret.

Kan klart anbefales!

Kvalitetsprodukter og højt serviceniveau!

Jeg har købt produkter fra APR og BSH gennem Vagtuning, og det har hver gang været en fornøjelse.
En mere hjælpsom og engageret service skal man lede længe efter. Man fornemmer tydeligt, at her er tale om en gut, der har kombineret hobby og arbejde.
Kim brænder for det her, og det nyder man som kunde rigtig godt af.
Jeg handler der helt sikkert igen, og det kan andre også roligt gøre :)

www.vagtuning.dk Details

Visit Vagtuning