Valencia reviews

Valencia reviews

5.8

OMG skal aldrig spise der. Brug jeres penge et andet sted

Øv øv øv.
Sure tjener, der ikk kunne smile. Og da en fra mit selskab beklager sig over maden ( den skulle smage dårligt) prøver tjeneren at snakke uden om, diskuterer med hende og vil ikke høre på hvad hun Fortæller om maden. Til sidst sir han at hun kan få en anden potion.
Saucen er tynd, og smager af pulver. Desserten tammasiui ( staves) er ikk bare kold den er frossen. Spørg så tjener om det er is vi spiser hvor til han svare at denne dessert skal ligge på 0grader.
Hmm det var som at spise is. Øv
Den kom direkte fra Hørkram i Sorø ;0(
Er satme glad for jeg ikk selv skulle betale

Fint Service

Meget gode service samt velplejet personale.
Menukort har alt for enhver smag og de har en fantastisk huset vin.
Vi var alt udover tilfredses, det er ikke sidste gang vi besøger dem hos Joe & Charles når vi kommer til Sorø igen.
Det er også kun 2 min, gang fra den flotte Sorø akademi have.

Hyggeligt og dejligt mad

Har spist der et par gange og ja jeg kommer altid tilbage, god menukort og de går op i at ting er sundt selv om det nogle gange godt kan blive til pizza for mig.

Flink betjening,

Is Valencia your company?

Velkommen til Café & Ristorante Valencia Valencia's menukort indeholder flere end 117 smukt afstemte retter. Prismæssigt ligger Valencia i den fornuftige ende af skalaen og De vil blive imponeret over køkken-chefens talent og restaurantens kvalitetsniveau - hvad enten det gælder de billigste retter, eller de eksotiske tilberedelser ved flamberingsbordet. Restauranten er placeret på byens smukke torv tæt ved Klosterporten og Akademiet og har åbent for såvel frokost- som aften-gæster.

Visit Valencia