Valutakurser reviews

Valutakurser reviews

6.9

Let og overskueligt

Har ikke så meget at sige til det, det er let over overskueligt, og tager ingen tid at regne de forskellige valtuaer ud.

Helt perfekt.

Jeg elsker Valutakurser.dk og bruger det næsten hver dag. Det eneste der kunne gøres bedere var nok at der skulle være vaæutasymbolet ud for felterne f.eks Doller $ eller Pund Sterling €

VIRKELIG irriterende reklame!

Har i MANGE år brugt brugt valutakurser.dk da jeg handler rigtig meget i udlandet, MEN nu er det da absolut sidste gang jeg gider bruge siden eftersom der lige midt i det hele er en extrem irriterende reklame, som man ikke kan klikke væk. Under AL kritik, da det går siden ubrugelig til mine formål......det er en OMMER!

Yderst anvendelig!

valutakurser.dk er hjemmesiden med verdens valutakurser. Den er nem og overskuelig og man kan hurtigt ændre basis-valuta til en anden end danske kroner ved valutaomregning.

Jeg anvender ofte denne side, både herhjemme til at holde øge med kursene, men også når jeg er i udlandet og skal bruge forskellig valutakurser når jeg krydser landegrænser i fjerne egne af verden.

total iorden

det er en dejlig side og have når man nu handler en hel masse i udlandet så man lige ken se hva prisen er DKKR.-

Hurtige kig!

Jaa når jeg nu handler på fx: amazon.co.uk (Engelsk) Så det altid ret godt vis man lige skal tage priserne i DKK. vis man nu ikke vil til regne det i hovedet :P

-5 Stjerner

Is Valutakurser your company?

Valutakurser Details

Valutakurser.dk indeholder information om valuta (euro, dollar, pund), forex, valutaomregner og valutakurs

Visit Valutakurser