Valutaomregneren reviews

Valutaomregneren reviews

8.1

Super god.

Elsker valutaomregneren.dk, især når jeg handler på nettet fra f.eks. amazon eller ebay.

Det er hurtigt og nemt.

Kan helt klart anbefales, også er det gratis (;

God lille side at have ved hånden

God lille side at have ved hånden :) Nemt og hurtigt

En omregner der er værd at bruge

Jeg benytter den ofte da jeg tit taler fremmed valuta med udlanske venner, der er den god til at fortælle hvad det samlignet er vær i danske kroner eller fra dansk til fremmed valuta.

Siden er super nem at finde ud af, og har altid dagens aktuelle kurs.

Så der er ikke mere at sige end at siden er gratis at benytte.
Dog skal man vide at skal du veksle penge i banken får du altid lidt mindre ud af det da de typisk tager et gebyr for det.

valutaomregneren vi lander på en 5er

God valuta omregner

Jeg bruger valutaomregneren.dk meget når jeg køber i udenlandsk valuta. Man skal bare skrive et beløb i danske kroner, og får så beløbet i dollars, engelske pund, eller anden valuta. Siden er utrolig nem at bruge, og kan kun anbefales.

Is Valutaomregneren your company?

Valutaomregneren Details

Hurtig valutaomregning, med alle de mest anvendte valutaer, en rigtig god valuta omregner til dig der skal ud og rejse. Omregn valuta smart og nemt.

Visit Valutaomregneren