Vancool reviews

Vancool reviews

8.5

God butik

vancool.dk er en rimelig god butik. De har et rimeligt udvalg og rimelige priser. Leveringen er som den skal være og kvaliteten er som man forventer. Hjemmesiden er lidt gammeldags men den virker som den skal. Den kunne godt trænge til en opdatering. Jeg vil gerne handle her igen.

Service, pris og kvalitet

Har handlet hos Vancool mange gange, og vil helt sikkert fortsætte med det i fremtiden. Der har aldrig været problemer, havde en trøje som blev ''nusset'' efter første vask - den blev taget retur uden spørgsmål. Iøvrigt er folkene bag sitet ganske flinke :)

Masser af fedt tøj

Vancool har et okay bredt udvalg af tøj, men ofte matcher deres priser bare ikke smartguys.

Har dog aldrig haft problemer med dem før, og har købt masser af lækkert tøj hos dem.

kvalitet, service og megabillig

Jeg har igennem længere tid købt tøj hos Vancool, og der er intet negativt at sige. Hjemmesiden er overskuelig, og man kan blive informeret om slagtilbud eller nye varer igennem en overskuelig mailservice. Men vigtigst af alt: Det er en super fornemmelse man sidder med som forbruger efter at man har modtaget sin ordre. Den ekspederes hurtigt ... typisk har man ens varer 2 dage efter bestillingen på hjemmesiden. Og så er det jo billigt.

5 stjerner herfra ... ingen tvivl.

super sted at handle tøj

har handlet ved vancool jævnligt de sidste par år. kan kun snakke positivt om dem. levering hurtig og ingen problemer ved returvarer

Gode priser og hurtig levering

Hej
Jeg og min lillebror købte to par knickers og en t-shirt der inde. jeg har værken set nogle af knickersne eller t-shirten til en billigere pris nogen steder. plus så fik 10% rabat på hele ordren fordi jeg var en ny bruger. Tøjet kom 2 dage efter bestilling!

Priser og support i absolut top!

Har efterhånden købt en del tøj hos VanCool, og hver gang har der været dag til dag levering..

Har en enkelt gang modtaget en trøje med en fejl, men der var ingen problemer i at få den byttet, de betalte al forsendelse mv.

Modtag også et par bukser i en forkert størrelse, men da de ikke havde min størrelse på lager fik jeg helt frit valg på et par andre bukser fra samme mærke, uden at prisen skulle betyde noget..

Kan ikke sige andet end at det er super service! Gør I hvert fald at jeg aldrig frygter at bestille tøj der.. Og selvom jeg påpeger nogle fejl her, er det jo kun for at understrege servicen, for det er langt fra ofte at fejl forekommer, men når de gør, bliver de rettet med stil – Stor ros der!

Udover servicen er der også et super fedt udvalg, og konstant rigtig fornuftige tilbud!

Kan kun give VanCool mine absolutte anbefalinger!

SUPER SHOP

Jeg har nu flere gange handlet hos vancool, og det er bare gået som smurt i olie.
Deres kundeservice er i en klasse for sig. Det er en af de allerbedste kundeservicer jeg nogensinde er blevet betjent af.
Den anden dag skrev jeg til dem, at der var nogle problemer med min bestilling af et par bukser. Jeg fik så svar efter kun 5 min, også selvom det var sidst på dagen.

Denne webbutik kan helt klart anbefales.
Hvis du vælger denne butik, så kan du se frem til:
* Masser af tøjmærker at vælge mellem
* Billig priser
* Kundeservice i topklasse
* Hurtigt levering

Det er ihvertfald det som jeg har oplevet....

God butik

Det eneste der tæller ned er deres til tider hampre priser. Også ift. butikker !

MEN til gengæld er deres kundeservice formidabel. Udvalg OK og forsendelse hurtig. Keep it up !

Fortrinelig forretning

Har nu ved flere lejligheder handlet på denne netbutik, og der har aldrig været problemmer af nogen art. Deres bytte service, samt deres "penge tilbage" politik fungerer også upåklageligt. Desuden får man som oprettet bruger i deres "Cool Club" ind imellem yderligere rabatmuligheder. Vil helt klart handle her igen.

Tomlen er helt i sky.

En fornøjelse at handle hos Vancool

Fik lavet nogle røverkøb af rang os dem, og fik en masse lækkert tøj og fede skjorter til ekstrem lave priser, da de havde sat det på tilbud til uhørt lave priser.
Ser frem til at handle hos dem igen og kan varmt anbefale. !

Service, leverings tid, Priser. Er top dollar ved VanCool.dk

Virkelig den bedste butik jeg indtil videre har bestilt fra. Og jeg handler altså ved mange!

Elite Smiley herfra! :)

SUPER service!

Min oplevelse med vancool.dk kan siges med disse ord: hurtig respons fra kundeservice, supert tilbud på ny vare, pga. fejl på den bestilte vare, forsendelse samme dag, og pakken sendt med eksprespost, så den kunne være fremme til fødselsdag!
Helt klart og uden den mindste tvivl værd at anbefale!

Sådan!

Sådan skal butikker på nettet drives. Er der ting der skal byttes, gøres det lige så hurtigt som den almindelige levering. Man kan også kører forbi og bytte på stedet ved personlig henvendelse. Meget sød betjening.
Glæder mig til at udvalget bliver lidt breder.

Perfektionster

Altid hurtig levering, topklasse produkter og vanvittigt billige priser. Klart i top 3 over de bedste sites i Danmark, når det drejer sig om tøj.

5stjerner

Super levering og orden i tingene, altid styr på det man bestiller, som det skal være, klart anbefales at bestille her.

Super! Topkarakter

Jeg plejer at skifte hjemmeside hvor jeg køber tøj fra, fra gang til gang, fordi der altid er et eller andet galt, hvad enten det er prisen, leveringstiden eller reklamations vejen, men hos vancool er det anderledes. Her er både support, levering og reklamation 100% i top. Jeg har bestilt derfra 3 gange og her sidste gang havde jeg noget som skulle retur og det fungerer bare til UG! Keep up the good work!

Helt uden problemer

har bestilt to gange og alt er forløbet uden problemer. Første gang fik jeg 10 % i rabat på min bestilling fordi jeg meldte mig ind Nice!! Kan kun anbefale dem

God tøjbutik

Har købt tøj hos VanCool igennem mange år, og har aldrig oblevet noget negativt.

De har en ok webbutik, og et suverænt produktudvalg.

Købte et par bukser til min mand i sidste uge, rigtig god passform, og dejlig hurtig levering

Is Vancool your company?

Vancool Details

Cool netbutik med salg af Herretøj. Stort udvalg til fornuftige priser. Vancool.dk er en e-mærket butik, godkendt af E-handelsfonden.

Visit Vancool

Call us on: 38191219