varerum reviews

varerum reviews

9.4

hurtig levering! modtaget dagen efter

Super og hurtig service! Pakken leveret dagen efter

Super service i en fart

Bestiller,betaler,modtager sån skal det være

Super service fra superminded person

De ved alt om Thule

Hurtig levering og skarpe priser

Jeg havde i længere tid været på udkig efter en cykelholder til anhængerkrogen og Varerum.dk havde en dag det rigtige tilbud. Levering var hurtig og prisen var skarp.

Lynhurtig levering !! Perfekt.

Lynhurtig levering !! Perfekt.

Ingen problemer

Alt fungerede som forventet.

Bestilte en onsdag, og fik leveret fredag - troede jeg. Det viste sig der var lavet en pakke fejl, således at kun den del af min bestilling var sendt - i øvrigt den mindst vigtige (Taske til den bestilte Thule Cykelholder). Så leveringen var først komplet om mandagen.

At det så alligevel bliver til 4 stjerner skyldes, at det trods alt var dem selv der opdagede fejlen, og de nåede at ringe og fortælle det, før jeg selv havde opdaget det.

Kjapp og proff service

Rask og god levering

god vare, god pris, dårlig service og ULOVLIG håntering af betaling

Jeg er generelt nogenlunde tilfreds med min handel hos varerum.dk

MEN

jeg bestiller en vare som ifølge deres webshop er på lager, klar til levering. når jeg så vælger afhentning af denne vare fordi at jeg skal bruge den med det samme er den pludselig ikke på lager alligevel.
Da jeg ikke har fået en bekræftelse på at varen er klar til afhentning dagen efter ringer jeg og får at vide at den kommer dagen efter igen.

altså 2 dages leveringstid på noget webshoppen fortæller mig er klar til afhentning = på lager.

deres forklaring er så at på lager betyder ikke deres lager men leverandørens lager..

ok.. dette kan jeg så godt sætte mig ind i selvom det ikke ændre på det faktum at informationen på deres webshoppen så ikke på nogen måde kan bruges ved afhentningsvarer.

DERUDOVER er der simpelthen for dårligt OG STIK IMOD DANSK LOVGIVNING at varerum trækker pengene fra min konto samme dag som bestillingen som jo så også er 2 dage inden de selv har den på lager. hvad nu hvis jeg havde ombestemt mig og ikke hentede varen som jeg ifølge købelovens afsnit om fjernsalg er i min gode ret til at gøre. så har de alligevel fået deres penge eller hvad?

ifølge loven må de hæve pengene det øjeblik hvor vare bliver afhentet eller sendt fra dem til kunden. ikke 1 sekund før

det er ikke iorden og det er ikke professionelt

Martin
varerum.dk

Reply from varerum.dk

Hej Martin

Tak for din ordre.

Jeg er ked af, at du er taget forgæves til Lystrup for at hente dine varer. Vi skriver på vores hjemmeside i forbindelse med ordreafgivelse, at vi tager kontakt til kunden, når varerne er klar til afhentning. Alle varer, der står "på lager", er på lager hos i Lystrup eller et fjernlager, og er klar til at blive afsendt samme dag. Derfor kan det godt forekomme, at varer til afhentning skal bestilles hjem først. Vi vil kigge på at gøre denne information endnu mere tydelig i fremtiden, så det ikke bliver overset som i dette tilfælde.

Det er desværre sket en menneskelig fejl, da du har været hos os for forgæves at hente dine varer, hvor vores interne ordresedddel for din ordre fejlagtigt er lagt i "afhentet, klar til fakturering" bunken, og så ved fejl er blevet hævet. Hvis du havde gjort os opmærksom på problemet, eller hvis du havde ombestemt dig, havde vi selvfølgelig krediteret det fulde beløb øjeblikkeligt. Jeg må beklage, at det er sket og håber, at du er tilfreds med varen.

varerum.dk

meget bra

Enkel bestilling og rask frakt ++++++
Anbefales

Lynhurtig levering

Fik min bestilling dagen efter. Kun positivt at sige.

hurtigt at handle med jer og flot arbejde

hej et flot stykke arbejde i lavet og hurtig levering ok herfra

Service som forventet

Bestilt vare, kom som forventet, ikke noget at sætte en finger på.

Lige efter bogen

Vi googlede de vare vi stod og manglede og fandt de bedste priser og superlevering her.
Tingene blev pakket samme dag og sendt, så vi stod med dem dagen efter.
Helt igennem en super oplevelse.

Hurtig Leverning

Varerum.dk får du god service

God og hurtig ekspedition.

Fin service og varen leveret som aftalt.

Rigtig fin service

Godt service.

Lave priser og rask levering til Norge

Jeg kjøpte takbøyler og diverse Thule-tilbehør fra Varerum. Prisene var lavere enn tilsvarende butikker i Norge, gratis frakt og svært rask levering hjem på døren i Norge. Dansk mva trekkes fra prisen ved kjøp, mens norsk mva kommer på egen faktura sendt fra Posten i Norge. Ingen avgifter/gebyrer for fortolling.

Jeg kan anbefale kjøp på det sterkeste, utelukkende positiv erfaring!

God service, hurtig levering.

God service, hurtig levering.

Kort leveringstid, og super service

Jeg har købt et sæt tagbøjler, men kom ved en fejl til at bestille nogle forkerte. Men ingen problemer. Jeg bestilte de rigtige der kome dagen efter og returnerede de forkerte uden extra omkostninger. Vil til hver en tid anbefale dem.

varerum.dk Support

Gratis fragt og retur

Levering hvor du ønsker i hele Danmark - dit hjem, dit arbejde eller din lokale pakkeshop! Skulle du fortryde dit køb, betaler vi også fragten retur.

Dag til dag levering

Varer oplyst med leveringstid: "dag til dag" leveres dagen efter din bestilling (ved bestilling før kl. 15.00).

14 dages prisgaranti

Prisgarantien gælder både før du handler og 14 dage efter - finder du varen billigere matcher vi straks prisen. Prisundersøgelser før du handler er helt unødvendige hos os - Vi matcher enhver pris!

90 dages fuld returret

Sender du varen retur indenfor 90 dage, får du hele beløbet retur!

Ingen kortgebyr

Priserne på siden er inkl. alt - vi pålægger ingen form for gebyrer!

Betalings muligheder

Betaling med kreditkort Dankort, eDankort, Visa, Visa electron, JCB, Meastro og Mastercard. Betaling via bankoverførsel. Fakturering med 14 dages kredit til kommuner og kreditgodkendt erhverv.

Om virksomheden

Varerum.dk tilbyder et bredt udvalg af kvalitetsvarer til bolig, fritid, bil, varebil, camping og båd til ekstremt lave priser. Vi forhandler: Dometic, Waeco, Thule, Sortimo, Contigo, Römer, Britax, Origo, Smev, Mikuni, Kalori, Cramer, Mobil Office, Ampro, Beckersberg

Visit varerum

Write to: salg@varerum.dk