Vassagohifi reviews

Vassagohifi reviews

8.3

TOP!

Den bedste service og de fedeste produkter.

Super service!

Fik lov at låne et par højttalere for at finde ud af om de var noget for mig... sælger afleverede dem på adressen da han vær i nærheden... uden nogen form for sikkerhed (underskrift eller depositum eller lign.) prisen jeg skulle betale efter prøven perioden var endda lavere end den viste på hjemmesiden.

Gode produkter og god service

Har kun handlet igennem webshoppen. Fik her hurtigt svar på e-mail henvendelserl, også aften og lørdag/søndag.
Oplevede desværre en fejl på et Wadia produkt (som Vassago iøvrigt har nogle meget konkurrencedygtige priser på, sammenlignet med andre EU lande), som jeg naturligvis henvendte mig om. Der blev straks sendt en bytter som jeg havde dagen efter.

Absolut intet at klage over!

KANON!

der findes ikke bedre Hifi butik at købe i, ejeren er super flink, og svarer på alle spørgsmål og overholder tider.

Webshop med high-end hifi og et stort udvalg af kvalitetsprodukter. Henvendelser og forespørgsler besvares hurtigt og professionelt. Det er muligt at gøre en god handel og aftaler om priser og levering overholdes. Har selv handlet i webshoppen, uden at møde op fysisk, og jeg følte mig helt tryg i alle faser af handlen.

Is Vassagohifi your company?

Visit Vassagohifi