Vcore reviews

Vcore reviews

7.2

Hurtig levering på trods af super belastning!

De sidste dage inden de gik konkurs og lukkede butikken helt var der 50% rabat på ALT.

De havde advaret om lange fragt tider pga. de ekstra mange ordre. Men på trods af det fik jeg mit kabinet og alle mine småting efter bare 3 hverdage!

Ikke den bedste oplevelse

Ventede længe på mine varer.
Da de kom manglede der nogle fittings og jeg havde fået en pumpe istedet. Valgte at betale (halv pris) for pumpen for at undgå bøvlet med at sende retur.

Ventede igen på mine fittings, efter nogle dage skrev jeg til sælger som svarede, at jeg burde modtage dem samme dag. Da de ankom var de poststemplet dagen efter jeg fik dette svar :-(

Gode produkter og priser

Har handlet hos vcore.dk problemfrit to gange, produkterne kom som lovet.

VCore tilbageholdte min hardware

Jeg indgik en aftale med VCORE, som accepterede at vandkøle min arbejdsstation med deres komponenter. De beskadigede min hardware og krævede fuld betaling for reservedele og arbejdsløn, inden jeg kunne se om maskinen var i stand til at starte. Jeg nægtede betaling før maskinen var demonstreret. Jonas Berg hos VCORE har nu beslaglagt min maskine.

Super service.

Aner intet om vandkøling, men de yder en super support.
De holder hvad de lover (bestiller noget en fredag, de lover seneste onsdag, er der mandag).
Har nu købt flere gange hos dem, og må sige at jeg er virkelig positivt overrasket over deres support. Har kun haft kontakt via mails.
Alt har været pakket godt ind, og været i perfekt stand.

Ingen retur ret

Har købt en køler til min pc fordi den gamle larmede for meget, det viste sig at den nykøbte pumpe larmede mere, men nu vil firmaet ikke tage køleren retur, og påstår at de aldrig har nævnt at anbefalede føler skulle larme mindre, hvilket var årsagen til overhovedet at kontakte vcore.dk.
Bondefangeri

Fin varer

Fin varer og hurtig lev. Alt ok

Super!

Bestilte Søndag fik det tirsdag. De havde lagt noget forkert i, fik lov til at beholde det + den rigtige ting bliver sendt! 5/5 Perfekt nethandel.

Jeg har handlet der et par gange og første gang skrev jeg en mail til deres support vedr. vejledning til mit køb. Ikke kun kom der en kanon god vejledning, men der kom også en lang række forbedringer og tips til mit køb.

Det eneste minus er at de ikke altid er de hurtigste til at leverer varen.

Venlighed og akkuratesse.

Venlig betjening og grundig og hurtig information om varene, samt hurtig ekspedition

Super service altid, er min erfaring og god respons fra support.

Der gik 3 dage fra jeg havde bestilt varene til jeg havde dem, det skal siges at en af delene var i restordre. Så kan KUN anbefale at handle hos vcore.dk :)

Super produkter og er der det mindste problem, bliver det hurtigt udbedret.

Fem stjerner herfra. :)

hurtig behandling

effektiv, hurtig levering og godt pakket ind

Kanon service og hurtig forsendelse

Jeg har godt nok kun handlet der et par gange nu, men min oplevelse med Vcore er rigtig god, god service og hurtig forsendelse. Det er absolut ikke sidste gang jeg handler der :-)

Super service samt god rådgivning

Har kun gode erfaringer med Vcore. Har benyttet rådgivning, returret og ombytning af defekte varer. Hele vejen rundt fin service.

Den manglende stjerne er for den til tider lidt langsomme levering (over 2 dage), ikke altid fra dag til dag.

Way to do it :)

Altid god service...

Har handlet hos Vcore.dk en del gange.. Og der har altid været superservice på, og tingene er altid blevet leveret til tiden.. Kan kun anbefalde Vcore til alle som gerne vil have vand eller high-end luft i deres PC..

Kanon surport !

Virkelig god hjælp jeg fik, de tog sig god tid til at sætte sig ind i hvad jeg gerne ville have osv. Rigtig godt køb jeg fik gjort ved dem

Vcore = 100 % kvalitet!!

Vcore har den bedste supoort hidtil, og priserne er i bund, og så kan jeg godt lide at de har tilbud.

God service, gode produkter, Kanon butik

Jeg har gennem årene handlet en del hos Vcore.dk, og noget der har været gældende i al den tid, er gode produkter, leveret til tiden, med en service der er helt i top.

Fed side!

Elsker denne side. De har et spændende udvalg af vare, hurtig levering og god support. Jeg har kún godt at sige om Vcore!

super butik

Har købt flere ting hos dem og deres lagerliste er opdateret, svarer hurtigt på forespørgelser og rimelig priser.
Deres support er også i top.
Max karakter herfra

Vcore Details

Vcore.dk - specialist i vandkøling og støjdæmpning

Visit Vcore