lkj reviews

lkj reviews

8.9

Hanne

Jeg har handlet en enkelt gang på nettet. Og ALT uden undtagelse var super sevice. Tusind tak for en overskuelig hjemmeside og helt igennem fantastisk service. Bestilte ved 16 tiden og fik min tøj pakke allerede dagen efter - DET!! er super service

Som altid fin betjening, og små overraskelse med pakken..

birthe br.

Kanon service både i forretningen og i webshoppen.
Ville ønske flere forretningsindehavere havde samme holdning til det at drive forretning, nemlig ærlighed og hjælpsomhed. Jeg hørte engang en forretningsdrivende sige "Behandel kunden godt og resten kommer af sig selv", er der noget om det?

Kirsten Musaeus.

Har kun handlet engang på nettet, men det forløb bare helt perfekt.
Det var en model som passede min gamle mor , uden lynlås. Den kunne ikke skaffes i butikken, så søgte jeg via modelnavn,og fandt frem til Veebiees. Det kan kun anbefales.

God og meget hurtig service hos Veebiees på webshoppen

Da jeg besøgte Veebiees webshop blev jeg imponeret af, hvor meget lækkert tøj de forhandler i store størrelser. Jeg er især vild med, at Veebiees forhandler tøj i gode farver og med spræl i mønstrene, i de mærker de fører. Det er god service at modtage sine varer et par dage efter at have bestilt dem. Endelig er jeg imponeret af, at jeg kort efter at have handlet hos Veebiees webshop blev udtrukket som månedens vinder af kr. 500,00 til køb af tøj, fordi jeg havde valgt at registrere mig på webshoppen. TAK for god service

super hurtig ekspedition

Jeg har handlet hod Veebiees på netttet, og oplevede en fantastisk service. De har et stort udvalg af Veto, og til rigtig gode priser. Der var rigtig hurtig levering. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler hos Veebiees.

God personlig service ved henvendelser

Hos Veebiees.dk har jeg købt tunika'er, når jeg retter henvendelser vedrørende størrelser besvares de med stor venlighed og hjælpsomhed. På et tidspunkt efterlyste jeg en tunica, som ikke var i forretningens sortiment, men på trods af dette, var forretningen så venlige at tage tunica'en hjem til mig, så jeg fik min drømmetunica. Hurra for Veebiees.dk.
mvh
Hanne Pedersen

Bare i orden

Kan kun anbefale veebies.dk. De har tøj også i store størrelser, der ikke er 'storpige tøj'. Fik bestillingen hurtigt og meget delikat pakket ind. Stor fornøjelse at handle med veebies. Det er ikke sidste gang.

Hurtigere end lovet

Det særlig mærke i undertøj, som jeg plejede at købe i den lokale butik, var efterhånden sjældent på lager. Så jeg blev glad, da jeg fandt det i netbutikken hos Veebiees Fashion House. Jeg fik god vejledning og besked om leveringstiden. Ovenikøbet blev min ordre leveret hurtigere end lovet.

"Damernes Magasin" i tidens trend

Jeg har gennem flere år handlet i Veebies og hver gang har det været en dejlig oplevelse. Der bliver kælet for kunderne, Jette finder ofte tøj, som jeg ikke selv har fået øje på. Tøj som det ender med at jeg bliver så glad for. Jette er ærlig over for os som kunde og det respekterer jeg hende meget for. Her handler det ikke om at få solgt så meget som muligt, men at det er tilfredse kunder, der går herfra. Og ja jette har en god hukommelse og det er hyggeligt når hun spørger ind til noget privat. Alt i alt en butik som man føler er så hjemlig og rar at komme i, også at medarbejderne har det godt med hinanden. Og så er der selvfølgelig også MORTEN Jettes mand, han er også bare så rar

Ærlig og god service

Har snart i mange år været kunde i butikken i Hobro, og bliver imponeret hver gang. Jette har en super hukommelse. Hun kan huske hvad både min mor og jeg har købt og tidliger og rådgiver så ud fra at det passer til noget af det.... Desuden er der altid kaffe på kanden, så manden vil også gerne med :-)

Super service og godt udvalg

Nu har jeg gennem længere tid handlet flittigt i Veebiees - Hobro og jeg synes alle skal have denne oplevelse med. Uanset om man kan passe str. 42 eller man må op over str. 50, så er der smil, hjælpsomhed og frem for alt ÆRLIGHED. De tør godt tilkendegive, hvis det ikke lige er en model eller et snit der passer til din krop. Helt igennem SKØN oplevelse.

Is lkj your company?

vvg Details

Velkommen til en anderledes butik, beliggende i hjertet af Hobro. Vi har tøjet den moderne kvinde i str. 36-56

Visit lkj

We live here: Adelgade 73