Vefafoto reviews

Vefafoto reviews

8.1

skuffende efterservice

Jeg købte sidste efterår et Canon powerShot 120, det var et spritnyt kamera og det var så godt. Sælger er flink og vi griner meget, det har han så også god grund til, for i løbet af 2013 har jeg lagt mellem 15 og 20 tusind kroner i forretningen. Mit kamera går i stykker og skal sendes ind, intet problem. I kampens hede får jeg ikke min kvittering med, men nogle andre kvitteringer, det ser jeg først langt senere da jeg vil sælge mit kamera. Køberen kommer fra Vejle, så det er en smal ting lige og smutte ind og få en ny kvittering. Det kan han ikke få!!!! Forklaring, at når man handler kontant har han ingen mulighed for at finde kvittering i kassen. Mystisk. Jeg har jo stået og haft det sjovt med sælger og er dus med ham, så jeg ringer, så skal jeg nok klare den. Næ, det skal jeg så ikke. Samme forklaring, ingen kvittering ved kontantsalg. Jeg arbejder ved en købmand og jeg tror, men ved det ikke, men jeg tror at vi har flere ekspeditioner om dagen end Vefa, men igen, jeg ved det ikke. Vi kan gå mange måneder tilbage- hvis vi gider- og finde fru Jensens bon. Hallo Vefa, det er jeg sikker på at i også kan- hvis i gider. Det er efter salget man finder ud af hvor god service man får. Jeg er skuffet, og har lagt den sidste mønt hos Vefa

Reply from Vefa Foto Video Data - Verner Farohs ApS

Hej Bakkely Kattepension. Jeg er lidt ked af, at du antager at vi ikke "gider" at hjælpe dig. Vort kassesystem kan ganske enkelt ikke genskabe kvitteringer og vi har ikke pligt til at opbevare kvitteringer. Som køber skal du selv opbevare dine kvitteringer, så du har et bevis på, at du har købt en vare. Det er ærgerligt at du har mistet din kvittering og at du betegner dette som en "skuffende efterservice", men der er desværre ikke noget, vi kan gøre ved det. Mvh Merethe Holm

God service og hurtig ekspedering af vare

Jeg har handlet hos Vefa Foto en enkelt gang, men det var en rigtig god oplevelse. Sælger hjalp mig med at finde det ønskede produkt over telefonen, og selvom produktet så viste sig at være udgået af sortiment, hjalp sælger med at finde den nyere model af produktet fra producenten, bestilte det hjem, og sendte det til mig på et par dage - og endda til en bedre pris, end jeg har kunnet finde andre steder.

Positiv oplevelse

For første gang prøvede jeg at bestille hos Vefa Foto.
En Evertech DigiMate III Billedbank m/160GB Harddisk, samt en Canon Kursus DVD Tæt på EOS.
Søndag bestilt, mandag besked om afsendelse, tirsdag leveret trods snestorm.
Perfekt pris samt en lynhurtig levering.
Dette er garanteret ikke sidste gang jeg bestiller Vefa Foto.

God service og gode priser

Min anmeldelse baserer sig på de sidste 2 ordrer jeg har lagt hos Vefa. Jeg købte i første omgang en fotovest, desværre var den solfarvet og forskellige elatikker var "mørnet". De burde måske fra butikken have bemærket det. Men jeg tog kontakt og blev fluks tilbudt et tilgodebevis på kr. 200. Jeg sagde ja tak og beholdte vesten.

Nu havde jeg jo så en grund til at handle mere, så jeg fik efter et par uger lavet en ordre mere. Den forløb helt perfekt. Man modtager en ordrebekræftelsen, men man har mulighed for at logge ind på deres side og se status på ordren og jeg fik en mail da ordren var ekspederet. Så fin information.

Eneste anke er at jeg syntes det er lidt dyrt at betale kr. 90 i forsendelse, specielt hvis man køber mindre ting under kr. 500. Det betyder at jeg ihvertfald vil tænke mig ekstra om før jeg bare lige køber en mindre ting som jeg står og skal bruge eller benytter et andet sted hvor jeg kan få portoen til halv pris eller mindre

Har handlet flere gange i deres brugt afdeling.
Hurtig svar på mails, levering ligeledes.
Ingen problemer ved returnering af varer og penge bliver hurtigt tilbageført.
Så vefafoto kan varmt anbefales

Alt i orden

Så fik jeg købt mig et Canon 6D. Aftalte det i går. Hentede det i dag. Altid godt humør hos Merethe og Verner og plads til en hyggelig sludder, så derfor kommer jeg igen (og det var jo ikke ligefrem min første handel hos Vefa) :D
Kan klart anbefales..

Har i denne uge for første gang handlet hos VefaFoto - Det gør jeg gerne igen

Fandt det jeg søgte hos Vefa og til den rigtige pris - og modtog varen rettidigt og som forventet. Så jeg kan kun anbefale denne forhandler

Måske Danmarks bedste Online fotoforretning

Jeg har stort set handlet ALT mit fotoudstyr hos VEFAFOTO siden 2008!!
Jeg har endnu aldrig oplevet nogen form for dårlig service! Der har ALTID været super go personlig service både fra Verner og fra Merete! Det er bare super lækkert at når man handler i en internet butik at man så også kan få personlig og professionel rådgivning via telefon!
Jeg kan på det kraftigste anbefale VEFAFOTO !!!!!

Superservice

Jeg har flere gange handlet hos Vefafoto og har kun haft gode oplevelser med dem.
Kan klart anbefales.

Tror det er bedste fotohandler i provinsen.

Jeg kørte dertil da jeg boede i Herning. Nu kører jeg dertil fra Kolding. Super butik. Stor viden og god rådgivning. Hold øje med deres hjemmeside - de afholder nogen gode kurser / workshops.

Kaotisk

Havde bestilt varer, og rykket for levering skete intet, ringer ingen tager telefonen, sendet mail og afbestiller og bestiller et andet sted, hvorefter de ALIGEVEL leverer varerne.....

Reply from Vefa Foto Video Data - Verner Farohs ApS

Hej Kent. Jeg beklager den ringe kommunikation. Vi har ferietravlt og forsøger at nå alle telefoner og mails. Det er meget uheldigt, at vi ikke så din mail, inden vi sendte din ordre. Det beklaget jeg. Det er vores fejl. Men godt vi fik styr på det til sidst. Mvh Merethe Holm

Hurtigt nemt

Jeg bestilte en varer og kort tid efter blev det modtaget. Indpakningen var forsvarlig og alt var som det skulle være.
Men hjemmeside kunne godt bruge en overhalning med et federe design.

Kæmpe skuffelse efter store forventninger :(

Hej.
Jeg havde længde kigget efter et helt bestemt objektiv( i sort). Dette var dog ikke lige sådan, at finde rundt om på nettet. Det det var mig derfor glædeligt, at finde det hos to europæiske forhandlere hvoraf den ene tilmed var dansk. Efter en hurtig søgning på firmaet(Vefa Foto) var valget klart.
Objektivet optrådte på hjemmesiden som en nyhed og var prissat fair. Jeg foretog bestilling online, tirsdag nogle minutter over 1700. Dermed regnede jeg med at kunne have det senest fredag. Jeg rejser på ferie lørdag, hvor jeg gerne ville havde haft benyttet dette objektiv.
Dette bliver dog nu ikke tilfældet  Jeg ringede nemlig til butikken, da min ordre stod listede som ’ikke ekspederet for at følge op og høre hvornår de ville afsende varen. Her fik jeg en kvindelig ekspedient i røret, som til min store overraskelse fortalte at de slet ikke havde varen på lager. Hun kunne heller ikke fortælle mig hvornår den ville blive det, trods den stod listede i online shoppen som nyhed? På intet tidspunkt i bestillingen er jeg blevet gjort opmærksom på lagerstatus af varen.
Nu kunne jeg godt regne ud, at jeg ville få travlt hvis mit planlagte indkøb skulle nå med på ferie. Jeg bad ekspedienten om at annullere ordren som ikke var noget problem. Derefter ringede jeg hurtigt til den tyske hjemmeside som ’manglede’ en dag i at kunne garantere varen at nå frem.
Resultatet er nu at jeg ikke får dette objektiv med på ferie. Kæmpe skuffelse og amatøragtig ’internethandle’ oplevelse. Havde ellers set frem til at købe dette objektiv i en dansk speciel forretning som ellers lader til at havde et spænende udvalg af vare.
Det er en om'er!

...

Hvorfor prøve at 'slette' denne anmeldelse i stedet for at forbedre jeres hjemmeside, service, lagerlistning m.m. Intet der har med selve produktet at gøre, men i stedet kunne havde forhindret denne oplevelse. Arbejd dog på at forbedre jer i stedet for at bruge resourcer og kræfter på lukke múnden på kunder der har haft en uhelding oplevelse ved at forsøge at slette deres indlæg.

I har jo en fornemt vareudvalg!

Reply from Vefa Foto Video Data - Verner Farohs ApS

Hej Claus. Jeg beklager din skuffelse. Som der står i din ordrebekræftelse har vi ikke lagerstatus forbundet med netshoppen. Produktet du bestilte er helt nyt på markedet. Vi opretter nyheder hurtigst muligt efter de er blevet annonceret af leverandørerne. Det er helt normalt og ikke ensbetydende med at de er på lager. Du bestilte udenfor vores åbningstid og annullerede ordren ca. 2 timer efter vi var mødt på arbejde. Vi nåede derfor ikke at give dig et præcis leveringstidspunkt. I situationer, hvor du skal bruge et produkt til et bestemt tidspunkt er du altid velkommen til at ringe til os inden du bestiller. Der kan være delte meninger om en anmeldelse på 2 stjerner er fair fordi et produkt ikke er på lager, men det må vi jo leve med. Mvh Merethe Holm

fine priser og god kundeservice

Har flere gange handlet med denne fotohandler fra Vejle. Der er gode priser og mange tilbud. Leveringen er ikke specielt hurtig, men helt fin

Glimrende service! Meget tilfreds.

Meget tilfreds med mit køb, jeg kommer bestemt igen. Tak for en fornuftig handel. 5 stjerner herfra!

Perfekt service og betjening

Køb af brugt Nikon optik - intet at bemærke - den virker som om den var ny. Kan kun anbefale at kigge forbi og se butikkens brugte varer. Jeg siger ihvertfald tak for en god handel og er glad for mit nye brugte optik.

Toppen

Der er altid en super service i butikken..de bedste anbefalinger herfra.

Kommer igen, igen - også på nethandel.

Kommer igen, igen - også på nethandel
Jørn Knudsen
5600 Faaborg

Rette tid og rette pris :)

Jeg har handlet en Lowepro kamera taske, den kom hurtigt og til en rigtig fornuftig pris. Ros herfra for hurtig levering og gode priser :)

igen og igen

Jeg har flere gange med stor tilfredshed handlet med vefafoto.dk.Kundeservicen er i top, priserne i bund og forsendelsen lynhurtig. Forretningen kan i høj grad anbefales!

Vefa Foto Video Data - Verner Farohs ApS Details

Fotohandel