Vega reviews

Vega reviews

7.4

Jeg har altid været glad for Vega som spillested og har aldrig oplevet dårlig betjening.
Til en koncert i Lille Vega i går aftes havde jeg så brug for en stol at sidde på, til en ellers ståkoncert, grundet en nylig operation.
Jeg havde ringet i forvejen og fået at vide, at det kunne vi sagtens finde ud af. Det viste sig så, at den stol de havde tænkt sig at give mig, var uden ryglæn og derfor ikke duede - men der var overhovedet ingen irritable miner, en stol med ryglæn blev fundet et andet sted i huset og jeg blev ønsket en god koncert. Super service efter min mening, og rart at alle var så flinke når nu jeg selv syntes jeg var til besvær...

Super beliggenhed, program & lyd

I mange henseender det perfekte spillested. Flot arkitektur, høj scene (alle kan se), balkon, flere indgange og barer, mange gode bands på plakaten og absolut centralt beliggende på Vesterbro.

Blot 2 anker:
Baren: Let tilgængelig, hurtig betjening, men ... 60,- for en alm. fadøl i plastkrus? Jeg har råd til mine øl, men det er alligevel vildt (dyrt!).

Døren: Bemandet med stejle, bryske og principfaste muskelmænd. Afleverer du din frakke i garderoben og har noget på inden under - fx. en let skindjakke - som de betragter som overtøj, - ja så har du et problem. Og de står fast og kører gerne det hele op til "nu har vi en situation". Sammenspist arbejdskultur og en arbejdsidentitet, der er helt ude af proportioner med det de egentlig er ansat til at gøre - nemlig at servicere. Kan let blive ubehageligt, så vogt dig :-(

Is Vega your company?

Visit Vega