Vejle Gaarden reviews

Vejle Gaarden reviews

8.2

I naturen

Lækkert sted
Vi var på ophold med en oplevelses boks hvor vi fik et dejligt værelse.
Hotellet er flot, morgenmaden er suveræn og hotellets spa område er upåklageligt.

Good danish food

Good danish food at an affordable price-range. Nice environment and friendly service. Will definately be back.

TIP: Try "Stegt flæsk med persillesovs" :-)

Udmærket mad kvalitet til den prisklasse

Var der med fruen i ferien. Venlig betjening. Maden vi fik var der absolut intet at klage på. Kød af god kvalitet og rigtig frisk salat. Dog kunne betjeningen godt være lidt flinker med at tørre borde af selvom der var travlt. Man viser ikke gæster til et bord før det er ryttet af. Så 2 stjerner for denvenlige betjening og 2 stjerner for den ganske udmærkede mad. Absolut en bedre oplevelse end på andre spisesteder i den prisklasse.

Fantastisk mad-fantastisk betjening..

Var på vejlegården med god arb.kollega. Vi fik det traditionelle stegt flæsk med persillesovs. Maden var i top. Frisk og velforberedt. Personalet søde og smilende og med tid til at høre om vi manglede noget, om maden var okay osv. og det på trods af en smækfyldt restaurant og det enorme press de har på deres skuldre.. Absolut et besøg værd og kommer der helt sikkert igen...

Alletiders personale

Ved mit besøg på Vejlegaarden var restauranten helt fyldt, men alligevel havde personalet tid til at holde øje med bordet, så vi på intet tidspunkt manglede noget.
Maden var i top, stemningen på stedet er hyggelig, og det virker som om, at alle de ansatte er rigtig tilfredse - det smitter af på oplevelsen!

Med mange venlige hilsener, jeg skal spise på Vejlegaarden igen.
Sidse Pein-Lorenzen, Brovst

God mad i hyggelig atmosfære

Vejlegården er et rigtig hyggeligt sted, og maden er helt i top. Det er specielt dejligt, at sidde og spise ude ved åen.

Is Vejle Gaarden your company?

vejle-gaarden.dk Details

Visit Vejle Gaarden