Velux reviews

Velux reviews

6.8

Fin service

Jeg købte et rullegardin til mit nyinstallerede Velux-vindue og kunne selv bestemme, hvornår det skulle leveres. Det var dejlig praktisk. Det kom som aftalt, og alt var helt i orden. Ingen klager herfra.

Vil ikke hjælpe mig som kunde til at løse et lille problem (mod betaling)

Har lige talt med en kundeservice medarbejder som sådan set var flink nok og forsøgte at løse mit problem med nogle reservedele til et rullegardin/plissegardin i et forholdsvist nyt vindue (af den dyre slags). Lovede at finde en løsning og ringede kort tid efter tilbage med besked om at plastik-beslagene i bund-skinnen godt kunne bestilles (inkl. skinnen som jeg dog ikke har brug for) hvilket var fint. Plastik-beslagene i top-skinnen kunne dog ikke bestilles som reservedele da de ikke kan skiftes ud pga. snorene. Dét undrer mig da der i beslagene sidder én alm. skrue som jeg sagtens selv kan skrue ud og snore-trækket stopper dérefter, så snorene er meget nemme lige at trække tilbage gennem hullet, skifte plastik-beslaget (hvis man da kunne købe det som reservedel), trække snorene tilbage og skrue beslaget på. Noget der ikke bør tage mere end 3-4 minutter. Skal jeg have nyt rullegardin+plissegardin løber omkostningen op i over 2.000 DKK.

Et eller andet sted kan jeg måske godt overtales til at forstå at Velux ikke ønsker at de ikke-bestilbare plastik-beslag ikke skal være reservedele, men for fa'en da... det er stort set det samme som med dém der godt kan bestilles. Og at kundeservice-medarbejderen så siger at han har talt med produktionen som siger at beslagene ikke kan skiftes ud så er der da noget helt galt. Selvfølgelig kan man da bestille de ikke-bestilbare beslag... det er vel bare et spørgsmål om at det koster "lidt mere" da der er en eller anden der skal gå ud til produktionen og få lov til at snuppe beslagene fra kasserne som produktions-medarbejderne alligevel selv bruger for at kunne samle skinnerne. At prisen så måske er lidt højere end de andre beslag er jeg sådan set ligeglad med - bare jeg kan få mine vinduer til at virke.

Velux får bund-karakter fordi de ikke kan lave en håndplukket ordre på nogle simple plastik-beslag og finde en pris for dén ulejlighed. Kundeservice-medarbejderen var sådan set fin nok, men manglede bare lige at kunne slå i bordet i sit bagland for at løse kundens (mit) problem.

Absolut dyrest på egne produkter

Købte en række gardiner til vore nyligt monterede vinduer. Ordren blev lagt, men ved lidt senere tilfædig søgning på nettet, fandt jeg samme gardiner op til 15% billigere andre steder på nettet. Tilmed sendt fra Velux egne fabrikker... Fik dem returneret og dette gik smertefrit med Velux, hvor de tog fragten, så ros for den del.

Ufleksibel kundeservice

Da vores tømrer have indkøbt et vindue i den forkerte farve
som først blev opdaget efter det gamle var afmonteret kontaktede jeg velux kundeservice om ikke det kunne blive byttet da jeg stod med et hul i vores skråtag. Det ville tage 3-4 uger at få leveret et nyt på et tidspunkt med kulde og dårligt vejr og jeg tilbød endda selv at hente det, men intet kunne lade sig gøre. P.t. har vi derfor et "forkert" vindue monteret. Flot. Tak velux ! :-(

Super produkter, samt god service

Havde en defekt fjernbetjening. En ny blev fremsendt uden diskution. Har man spørgsmål til produkterne, står de klar med telefonsupport

Top Kvalitet

Gør meget ud af deres produkter, samt kvaliteten

Næsten perfekt - levering trækker ned grundet DHL

Web-siden og det at finde produkter = * * * * * (5 stjerner)
Betaling = * * * * * (5 stjerner)
Levering = * * * * (4 stjerner), benytter DHL og de er ikke helt nemme at få varerne fra.
Selve produktet(erne) = * * * * * (5 stjerner), og fantastisk at man kan få tilbehør til sine 25 år gamle velux-vinduer

Support = ikke bedømt
Reklamation (RMA) = ikke bedømt

Is Velux your company?

VELUX Danmark A/S Details

Originale ovenlysvinduer og gardiner fra VELUX

Visit Velux

We live here: Ådalsvej 99