Verde reviews

Verde reviews

6.4

Det tog godt nok lang tid!

Jeg syntes det lød så tiltalende med økologiske jeans, man kunne få over nettet, men det var ikke så let endda.
Jeg bestilte et par økologiske jeans hos Verde den 29. januar. De skulle ifølge hjemmesiden kunne leveres inden for 1-4 dage, og man skulle få besked pr. mail, hvis varen ikke var på lager.
Den 9. februar var der stadig ikke skyggen af en pakke fra Verde, så jeg rykkede. 10. februar fik jeg venlig besked om, at de havde "en smule forsinkelse fra leverandøren", men forventede levering inden for 10 dage. Den 4. marts kom pakken endelig - med økologisk chokolade og en stor undskyldning. Varen fejler heller ikke noget.
De er altså flinke og rare, men helt uprofessionelle.

Is Verde your company?

Visit Verde