Verdo reviews

Verdo reviews

5.5

Internet OK.

Har oplevet meget lidt negativt. Lille udsving i ping alt efter tidspunkt.
Har dog ikke været i kontakt med kundeservce, så den del kan jeg ikke udtale mig om.
Konklusion: OK

Super service. Super hastighed. Super pris.

Alt er bare som det skal være. De svarer på mails indenfor 8 timer. Nettet kører bare derud af. Fakturaerne passer. Jeg kan kun anbefale verdo.

Hurtigere ekspedition og kundeservice ønskes

Vi har fået installeret fibernet. Ærgrer os overe at der skal gå næsten to måneder fra bestilling til endelig leverance. Skal lige siges at kabel var trukket ind til huset, så der var ikke brug for gravearbejde. Trods flere henvendelser hen over de to måneder var det ikke muligt at få dato for installation.
Da tilslutning langt om længe blev foretaget var det tip top og god service af medarbejderen.
Herefter konstaterer vi desværre, at der skal betales ekstra for trådløs router (19 kr. pr. md), radiokanaler indgår ikke i ip-tv, så må tilkøbe lille tv-pakke også for at få tv på alle værelser. Alternativt skal bruges en boks ved alle fjernsyn (39 kr. pr. md pr. boks). Og så er der i øvrigt ikke harddisk på den boks der er med i aftalen. Så den forventede månedlige udgift bliver langt større, når det endlige regnestykke gøres op ;0(
Dertil skal nævnes at kundeservice, ja det foregår hverdage fra kl. 9-17 (er vist reduceret til 16:30). De fleste er altså på arbejde i dette tidsrum. Så kom op på mærkerne og giv god kundeservice ved at have åbent aften/weekend !

Hej.

Tak for din henvendelse.
Normalt har vi ikke en leveringstid på 2 måneder, når man bestiller fiber og der allerede er gravet ind til huset. Desværre kan jeg ikke finde dig i vores system ud fra
din bruger herinde, så jeg kan ikke svare dig konkret på, hvorfor det i dit tilfælde har taget næsten 2 måneder.

Vi er glade for at høre, at du har fået god service, da du fik fibernettet installeret.

Vi gør meget ud af at fortælle vores kunder om de forskellige TV løsninger vi har. Nogle af vores TV løsninger (Waoo! TV) kræver ikke en TV boks, andre (Viasat) kræver TV boks pr. TV. Vi beklager meget,
hvis du ved bestilling ikke er blevet gjort opmærksom på, at din Viasat løsning kræver en TV boks pr. TV.

Vores Waoo! pakker er sammensat med bestemte produkter og prissat herefter. De sidste ting du nævner, WiFi og TV boks med harddisk, er valgfri tilvalg. Du skal således ikke betale 19 kr. pr. måned, hvis du allerede har en trådløs router du ønsker at benytte.
Den TV boks der følger med, giver dig: HD kanalerne, TV On Demand, Waoo! Bio og TV guide. Ønsker du at kunne optage, er det en anden type boks, som koster mere – derfor har vi valgt at tilbyde den billigste boks i vores Waoo! pakker, så man ikke tvinges til at betale for nogle funktioner, man måske ikke har behov for. Herefter kan man så tilvælge/opgradere til andre produkter, hvis man har et andet behov end det der tilbydes Waoo! pakken.

I forhold til vores åbningstider oplever vi ikke generelt et ønske fra vores kunder om en længere åbningstid, men vi vurdere løbende om behovet skulle ændre sig.

Vi vil gerne svare dig mere konkret i forhold til din sag, hvis du ønsker det. I så fald skal vi bruge dit navn eller din adresse, så vi kan finde dig i vores system. Ønsker du ikke at skrive det herinde, kan du kontakte os på telefon: 8911 4760, spørg efter Heidi Svane.

Verdo Tele kundeservice

VERDO KOMPLET UTROVÆRDIG

Jeg har ventet i 8 uger (aftalt 3-4 uger) skulle have installere bredbånd/tv,VERDO,fik frit valg (og nøgle) til at installere i ugerne 48-49 fint sagde VERDO det er klar når du er hjemme igen.................INTET ER SKET ENDNU

Kære Nordquist.
Vi beklager at vi ikke kunne indfri det lovede installations tidspunkt. Som vi også tidligere har svaret dig på mail, er årsagen at vi ikke kunne få kontakt til den kontaktperson, som du havde opgivet nummeret på.
Jeg kan se, at der blev installeret fiber på din adresse den 10. december, og jeg håber alt kører tilfredsstillende.

Verdo tele kundeservice

extrem aurogant kundeservice

Som overskriften siger: extrem aurogant kundeservice....

Jeg flyttede til randers i 2011 og kom til at høre under verdo...

Så i januar 2012 finder jeg så ud af at de har flyttet mig til natur energi, Uden at jeg har indgået nogen kontrakt med natur energi ...

Jeg ber så om at blive flyttet tilbage, men det vil de ikke, de påstår at de ikke kan

Men de kan sjovt nok godt flytte mit kundeforhold til natur energi uden at se at jeg har underskrevet en kontrakt med natur energi....

Meget aurogant opførsel

Jeg har så valgt i protest at nægte at aflæse måleren når de forlanger det......

Hej Carsten
Vi er meget kede af at høre, du føler, du har fået en dårlig kundeservice.
Levrandørskiftet (flytning af kundeforhold) er lavet af Natur Energi. Rent teknisk kan det slet ikke lade sig gøre, at Verdo laver leverandørskifte til Natur Energi. Vi kan kun lave leverandørskifte til Verdo.

Natur Energi har kapret mange kunder ved at stå i indkøbscentre og gågader. Verdo er blevet kontaktet af flere kunder, og du er desværre ikke den eneste, som Natur Energi har lavet leverandørskifte på uden kundens accept og underskrift.
Den eneste service/hjælp vi kan bidrage med fra Verdo, er at skifte dig tilbage hurtigst muligt efter de gældende regler (10 hverdage), hvilket jeg håber, du er blevet oplyst om, da du henvendte dig.

Du er velkommen til at ringe på 8911 4811 og spørge efter Tove Elgaard.

Verdo

Fuld fart.........

Har været med fra starten og vi er yderst tilfredse med den service kundecenter yder. Hurtigt og godt internet som ungerne nyder godt af når de har inviteret til spilleaften, stabilt og hurtig forbindelse til alle mand. Det bliver ikke bedre.

perfekt kundebetjening

Allerede dagen efter afsendelse af skema til registrering af anmeldelse om nedsættelse af energiafgift ved overgang til elektrisk luft-til-vand varmepumpe blev jeg ringet op af en kompetent medarbejder, der sagde, at nu registreringen foretaget og alt på plads.

manglende Regninger

fik for lidt over 1 år siden fiber efter megen venten
Har desværre kæmpet en kamp siden for at modtage mine regninger :-(
vi har prøvet alt, lige fra at oprette verdo igen som epost modtager, og har også tilmeldt pbs, men stadig ingen modtaget regning, før rykker 1.
har i dag måtte kaste håndklædet i ringen og opsige mit abb. da de igen ikke har slettet rykker gebyr efter de har sagt det..
skal til slut siges, at jeg er tidligere Ansat i fiberafdelingen i verdo, og har altid snakket godt omkring verdo, og deres produkter, men desværre ikke mere :-(

Stabilt - når altså det virker

Vi har haft fiberinternet fra Verdo i to uger nu - og det er hurtigt og vi får de 30/30 vi betaler for.

Dog ryger internettet 2 til 3 gange i døgnet konsekvent!! Jeg har været i kontakt med kundeservice 50 gange som bliver ved med at påpeje at fejlen ligger på min siden.

Jeg har købt en router til 1000,- som er sat direkte på fiberboksen efter instrukser af kundeservice, hvor internettet forsvinder tilfældigt flere gange i døgnet.
Jeg får så at vide at det er min router det er galt med - og det ved jeg det ikke er, og sætter derfor min Netgear router på, som har kørt uden problemer i 3 år før jeg flyttede - og her sker akkuret det samme. Ergo må problemet ligge hos Verdo eller i deres fiberboks.

Jeg kontakter dem, og får så at vide at jeg skal betaler 550,-/timen for at en montør kommer og tester nettet.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg skal betale for at der kommer en montør jeg udskifter det udstyr de har monteret som åbenlyst ikke virker.

Og det ender højest sandsynligt med at der kommer en montør og tester nettet, og siger der ingen fejl er, da nettet ryger 2-3 gange i døgnet på tilfældige tidspunkter, og så ikke lige ryger når han er der.

Det er jo skruen uden ende! Så yd da den service, og send en mand ud og skifte den fiberboks så det hele bare spiller!

For at det ikke skal være løgn, har jeg et familiemedlem, OGSÅ med internet fra Verdo, og med samme Router (fik den anbefalet af ham) og han har aldrig haft problemer med sit internet. Han har også en af de mere kontroversielle fiberbokse, uden fikumdik til trådløst og hvad ved jeg.

Håber i får det bragt i orden, så jeg også kan nyde godt af jeres internet.

Hej Kristian.

Vi er meget kede af hvis ikke du oplever din forbindelse er stabil. Vi vil meget gerne i kontakt med dig, derfor vil vi meget gerne hvis du vil kontakte kundeservice på 89114760, vi har åben alle hverdage fra 9.00 til 17.00

Verdo tele kundeservice

Waoo :o)

Vi har været med fra starten og har aldrig haft problemer. Super stabilt og hurtigt internet. Lækre muligheder i tv pakker, og altid god hjælp og vejledning fra kundeservice. Kan kun sige Waoo!

Nu kører mit internet

Så kører mit internet endeligt upåklageligt i hele huset. Har flere gange haft kontakt med TDC for at løse mine dækningsproblemer i huset. Nu har jeg fået Waoo fiber og installeret en router på loftet som formår at dække hele huset. Dejligt.

Pas på hvis du har eller skal have internet hos Verdo i Randers !

Du risikerer at der kommer uønskede stigninger i både hastighed og især pris.
Jeg har selv været udsat for det.
Som flereårig kunde hos Verdo med en udmærket 10/10 Mbit internetforbindelse,
er jeg uden varsel og uden at have ønsket det blevet sat op til 20/20.
og skal så betale 600 kr. mere om året til Verdo.
Og det skal andre kunder, der har en 10/10 forbindelse også,
da Verdo skriver, med en tvivlsom begrundelse, at de har nedlagt den .

Er det en smart strategi Verdo har anlagt for at hente endnu flere penge ud af kunderne ?
Hvad bliver så det næste ?
Sætter Verdo mon efter nogen tid den påduttede 20/20 forbindelse
op, så kunderne igen skal til at betale mere mere ?
Så det kan efterhånden blive dyrt, hver gang de "nedlægger" deres laveste hastighed
med en tvivlsom begrundelse.

Verdos Kundeserviceleder Heidi Svane skriver som svar på min protest at :
"der tages udgangspunkt i Salgs- og leveringsbetingelser for Verdo Tele, stk. 8.2" :
"Verdo kan regulere priser, gebyrer og salgs- og leveringsbetingelserne
med et varsel på 1 måned før den dato, hvor reguleringen træder i kraft" .

Og det selv om der er en bindende ordre mellem kunden og Verdo.
Det skulle efter Heidi Svanes udsagn også være godkendt af Verdos advokat !

Verdo kan altså ændre på det hele, bare de giver 1 måneds varsel,
det er da betryggende.
Og nu kommer så det groteske ved deres udsagn, de holder det ikke engang selv.
Jeg fik ikke en måneds varsel, da de ændrede leveringen til mig fra 10/10 til 20/20.
Men bare et brev den 2. maj 2013 om, at nu var det sket. Intet varsel !

Så på den måde kan Verdo åbenbart bare forbigå alle indgåede aftaler
og sætte prisen på deres internet vilkårligt og nårsomhelse op som det passer dem.
Og det samme må vel så også være tilfældet for deres Waoo TV abonnement ?

Så overvej om det ikke ville være fornuftigt at finde noget andet end Verdo.
Ellers risikerer man måske, at det efterhånden bliver meget dyrt at være kunde der.

per nielsen

Kære Per

Vi er selvfølgelig meget kede af, at du oplever, at vi ikke behandler vores kunder ordentligt.

Du skriver, at du har været kunde hos os i flere år, og derfor ved du sikkert også, at der ingen ændringer eller prisstigninger har været på produktet i flere år. Det er ganske naturligt, at der sker en tilpasning af produktporteføljen til markedskravene. For dig har det så haft den betydning, at 10/10 Mbit forbindelsen nu er udgået af sortimentet, og at du nu betaler kr. 199,- for en 20/20 Mbit/s forbindelse mod tidligere kr. 149,- for en noget langsommere 10/10 Mbit/s forbindelse.

En 20/20 Mbit/s til kr. 199,- er markedets bedste pris, og det er faktisk ikke kun noget, vi selv mener. Kunderne har igen i år kåret vores internet som bedst i test, heriblandt også på mest værdi for pengene.
Det er vigtigt for os at understrege, at vi ikke forsøger at snyde vores kunder, vi vil bare gerne give vores kunder det bedste produkt til markedets bedste pris.

Du kan læse mere om testen her:

Verdo har en ELENDIG kundeservice

Jeg har flere gange modtaget en rykker på mit internet, uden at have modtaget en forudgående regning...! Det synes jeg er meget utilfredsstillende! Via rykkeren er det endvidere ikke muligt at tilmelde sig PBS, så lignende fejl med deraf følgende rykkergebyr undgås - det er virkelig ringe. Jeg ringede så til Verdos kundeservice. Efter at være blevet smidt af telefonen 5 gange, lykkedes det mig at komme i konkakt med en medarbejder, der ikke kunne høre hvad jeg sagde! En helt igennem elendig og fejlfyldt kundeservice. Jeg kan kun anbefale at UNDGÅ VERDO - der findes mange langt bedre alternativer...

Kære Bladkiosken

Tak for din mail. Vi beklager din oplevelse, da vi bestræber os på altid at yde vores kunder en god service. Kontakt os gerne på Tlf. 89114760 – tast 1 for kundeservice og 2 for afregning.

Vi henviser også til vores hjemmeside på www.verdotele.dk/faktura, hvor du vil kunne finde svar på mange af dine spørgsmål.

Ny kunde

Så fik jeg mit internet 60/60 og tv op og køre. HOLD nu op hvor er det lækkert. Kan slet ikke forstå de dårlige anmeldelser Verdo har fået. Har også fået tv oppe på to værelser - der skulle vi have en tekniker lige til at få det til at virke deroppe. Yders top service. Kom - gav et tilbud - vi sagde ja og han lavede det. Det er service.!!!!

Kunde service oppe hos Verdo kan jeg også kun give top stjerner til. Alt i alt : Lækkert, HURTIGT og en service som er gennemført lækker!!!!

Hurtig og kompetent service!

Jeg skulle have forwarded nogle porte i min Verdo-boks, og kundeservice svarede hurtigt og fiksede det med det samme. Jeg har haft Verdo en del år, og jeg har altid været tilfreds. Fiberen er klippestabil, og man har klart indtryk af at det er kompetente ansatte.

Fusk med regningen - igen

Endnu engang fejl i regningen. Jeg er så træt af de konstante fejl og de ubehøvlede medarbejdere i kundeservice. Desværre har de det bedste produkt, hvor jeg bor. Men kommer der nogen andre med et tilsvarende skifter jeg med det samme.

Hurtig og God opgradering af Bredbånd

Fik opgraderet min forbindelse på bredbånd hurtigt efter min henvendelse. En no-nonsense oplevelse. Perfekt.

/MiB

Uprofessionelle armatører

Jeg har nu kæmpet med Verdo Tele i over 1 år - for blot at få EPG info på TV kanaler,
Hvad jeg synes er ganske rimeligt krav hvis man skal have bare et lille overblik over de mange TV kanaler
Og det ville da også være rart med TV kanaler uden pixeleringer.

Det vil bare ikke lykkes for Verdo. Faktisk lykkes det så slemt at det gennem det sidste år kun er blevet værre.

For en måned siden valgte Verdo tele så at de hellere måtte rette måden man ser TV fra DVB-T til DVB-C .... og så ville alle kanalerne virke med EPG. Helt sikkert

Det skulle ske mandag d. 7 januar og være i drift inden kl 06:00 ... det lykkedes ikke helt - men i løbet af dagen blev kanalerne da endelig ændret. Og der var da også noget EPG på nogle kanaler efter nogle dage.

EPG virkede i 3 dage sammenhængende i tiden fra 7/1 til d.d 5/2 ... men Verdo siger at nu skulle det komme til at virke i uge 6 (denne uge). Indtil videre virker EPG ikke på nogen kanaler.
Men i sidste uge sagde de jo også at de ville få det til at virke uge 5

Internet virker fint, og ændringen fra DVB-T til DVB-C har hjulpet på pixeleringer på TV .... men det er fand*e surt at betale en stor TV pakke og måtte finde iPad eller tlf. frem for at finde en TV oversigt.

Min tålmodighed er slut.
Om 1 uge (Verdo siger jo at nu skulle det virke i denne uge) ryger en klage afsted til ankenævn hvis det ikke virker næste uge.
Verdo må sætte prisen efter hvad der virker.

AMATØRER - Få nu en projektledelse og få det fix'et

Hej A. Larsson.

Vi vil gerne starte med at beklage de problemer du oplever. Vi er enige – det er på ingen måder et tilfredsstillende forløb, du oplever.
Vi kan se, at vi undervejs i forløbet har været i dialog med dig og vi vil gerne, hvis du vil kontakte os igen på telefon: 8911 4760.
Spørg efter Heidi Svane.

Verdo Tele/Kundeserviceleder Heidi Svane

Elendigt, Elendigt og atter ELENDIGT

Flabet kundeservice (rettere, Kundefornærmelse afd.)
Bestilte i April 2012, April gik, det samme gjorde Maj, Juni juli AUGUST. indtil da har jeg haft ringet 1 million gange, enten er man heldig at komme igennem og få at vide at de vil lige undersøge hvad der sker i sagen uden at der er nogen der vender tilbage. 9 ud af 10 gange venter jeg dog 10 min for så at blive smidt ud af telefonkøen.

Hjemme igen fra ferie i September skal jeg så til at bruge det, men hov man skal bruge en kode, (hvilken kode) tjaah det ved de heller ikke selv hos Verdo Tele, men det vender da lige tilbage med et svar - NOT der går helt til november med at ringe og vente, ringe og vente.

20 november kommer der en regning (nettet virker stadig ikke) Jeg ringer ind og får efter 5 forsøg fat i en kundeservice mand som siger at det vil han lige undersøge og vende tilbage men ak og suk, han vendte aldrig tilbage.

4 december. får jeg en rykker og de lover med bål og brand over at jeg da sjovt nok ikke har betalt for noget jeg endnu ikke har kunnet tage i brug.

12/12 får jeg fat i en der har lyst til at agere bare en lille bitte smule får at vide at jeg nu er spærret og at problemet ligger i Routeren montøren har glemt at udlevere en kode og der er åbenbart en anden kode man kan bruge på kassen, som han så tog med sig da han gik, SUPER... Jeg kan så få lov til SELV at møde op på et montør værksted/hal for at få dem til at lave en ny kode mellem 8-15. endda uden beregning - hvor fint NOT!

Jeg vælger herefter at betale min regning på godt 600 for ja ingenting for at vise at jeg gerne vil have det her til at fungere.

14/12 får jeg en ny regning der dækker ind i Januar til betaling 2/1-13 - Den venter vi vidst lige lidt med at betale.

21/12 Får jeg et brev om at jeg er blevet opsagt pga. jeg er dårlig betaler og så lige en ekstra bong på 900 oveni hatten.

27/12 - Får jeg mere eller mindre at vide det er mit eget problem når der er gået så lang tid !!!!!!!!! - Hvad skal man gøre ? jeg har ringet 1 gang om ugen i snit (á 5-6 gange fordi man bliver smidt af efter 10 min)

OG JEG HAR STADIG IKKE NOGET INTERNET!!!!! AMATØRER HELE VEJEN IGENNEM !!!!!!

Fullrate, det ved man hvad er - måske man bare skulle leve med lidt lavere hastighed

Flabet

Det er det mest flabet personale jeg har mødt

verdo.dk Details

Vi vil være det grønneste energiselskab i Danmark. Vi producerer grøn energi i form af el, vand og varme.Derudover sælger vi telefoni, internet (WAOO!), solceller, varmepumper og meget mere.

Visit Verdo

Call us on: +45 89114811