Veromoda reviews

Veromoda reviews

7.5

Som alle webshops skulle være

Sitet er nemt og overskueligt og fungerer optimalt og når der er gratis fragt og det er supernemt at returnere, kan man også bestille flere størrelser og prøve på samme måde som i en fysisk butik.
Når man returnere varer får man en bekræftelse på mail og det tager ikke mange dage før pengene står på kontoen igen.
Jeg bestiller helt sikkert igen!

super god

super godt butik god til at finde rundt i og sikker med E mærke

Den dårligste service ever- Vero Moda Nykøbing F

Var inde og købe en bluse, som jeg var lidt i tvivl om på grund af størrelsen og der var ikke flere i større. Men efter snak frem og tilbage, så blev det til, at jeg tog den med og kunne komme retur. Det gjorde jeg og i mellemtiden var varen nedsat og ekspedienten ville kun give det nedsatte beløb retur. Da jeg ikke var tilfreds med det, så trådte den såkaldte butikschef til efter lang tids ventetid, da hun jo lige skulle være færdig med at tale privat i telefon og det blev det da kun værre af. Det endte med at jeg fik mine penge som aftalt, men først efter noget diskussion. Har ikke oplevet den slags nedladenhed og ubehagelighed noget andet sted og sætter aldrig mine ben der igen. For når du køber kan alt lade sig gøre og ellers ikke...!

Dårlig service - hos Vero Moda Søndergade Århus

Vi kommer ind i butikken, der er en del borde hvor der står 3 stk kr 100,- bl.a et bord med bluser og et med bukser.

Min datter finder 2 par bukser og 1 bluse, spørger en ekspedient som er ved at ordne bordene om man godt må "blande", det må man godt, og det er korrekt at alle tre dele koster kr 100,- ialt

Der prøves på, og tøjet passer, så vi går til kassen og vil betale.

Ekspedienten fortæller os så at bukserne koster kr 100,- stykket og blusen er der 70% rabat på - DVS der er ikke tale om 3 stk for kr. 100,-.

Jeg fortæller så ekspedienten at vi har talt med hendes kollega, det er hun rimelig ligeglad med , jeg får hende til at kigge på skiltningen og hun må indrømme at der står 3 for kr 100,-, men blusen den vil hun IKKE sælge os , vi må finde en anden ting.

Vi går så hen og finder et par bukser mere, stiller os igen i køen ( den er lang) da vi så kommer til kassen siger samme ekspedient, til min datter, at de sidste bukser vi har taget, ikke er omfattet af tilbuddet, da hun har taget skiltet væk, inden vi er kommet til kassen - stor er min forundring, min datter tør ikke rigtig sige noget til hende men den behandling vil jeg simpelthen ikke finde mig i hvilket jeg stille og roligt siger til hende, hun oponerer igen ( meget sur), men siger så til hende der taster i kassen " så lad dem dog få det til prisen, men IKKE blusen"

Vi kommer til i Vera Moda i Tønder, hvor vi altid får en fantastisk behandling, flinke og rare piger der ved hvad service er - aldrig er vi da blevet behandlet på den måde.

Normalt synes jeg at jeg kan "tåle" en del, men hende her var simpelthen så kundefjensk og fræk.

God oplevelse

husk altid at få nyhedsbrevet, her kan der være info om gode rabatter.
bestilte tidligt mandag og fik leveret tirsdag. Alt som forventet og med en fin rabat på det meste. Herligt.

Gode ekspedienter i Odense

Jeg tog i Rosengårdcentret for at finde nogle nye bukser, og ekspedienterne var rigtig venlige, og gav sig god tid til at hjælpe mig, selvom det nok var lidt besværligt, at jeg ikke kendte min størrelse. Dér kommer jeg igen.

Surt med minimumsbeløb !

Stort udvalg af tøj, hurtig levering. Dog synes jeg at det er irriterende at man som minimum skal handle for 199 kr, før man kan afgive ordre !

God service, nemt og billigt

Jeg bestilte en Jakke og en trøje på Vero Moda's hjemmeside om mandagen, og om onsdagen kunne jeg hente det i en GLS shop. Jakken passede perfekt, men trøjen var desværre for stor.
På den returseddel jeg fik med, stod der jeg jeg kunne gå ned i en Vero Moda butik og bytte min vare. Dette var jeg super glad for, og det gør at jeg vil bestille mere online, når det nu er super nemt at bytte hvis man skulle være uheldig med sit køb :)

Fantastisk!! LOVE IT

Fantastisk<3<3 Bestilte søndag uden problemer:) Og onsdag kunne jeg hente den i GLS Shop:) FANTASTISK:) og super nemt når man kan få pengene retur i deres butikker:)

Kort leveringstid men små størrelser

Ja, leveringstiden kunne man ikke brokke sig over - 3 hverdage og så var pakken der. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at Vero modas størrelser er ret små - især buksestørrelser, men det var vel min egen fejl, at jeg ikke tjekkede op på deres mål og bare bestilte samme størrelse som jeg plejer at bruge. Dog synes jeg også, det var meget svært at bedømme ud fra billeder, hvor tyndt/ tykt stoffet var og dette overraskede mig også.

Super nemt og overskuelig

Masser af inspiration, kort leveringstid, gratis fragt + retur... mere kan man vel ikke ønske sig :-)

Nye modeller, god service og få problemer

Første gang jeg bestilte modtog hjemmesiden ikke min ordre, selvom jeg fik en mail med rabatkode. Anden gang, jeg bestilte, gik det som smurt. Jeg afhentede min pakke, og synes at det er dejligt, at man kan bestille med gls, så der ingen fragt er. Hjemmesiden kan bestemt anbefales.

Jeg er en af de piger, som ikke er særligt høje, og har en del veninder med nogenlunde samme højde. For os er det en stor sats hver gang vi handler på nettet pga, vores højde. Så jeg syntes, at man burde overveje, at der (specielt til kjoler) er to modeller, hvor kjolen er vist på. En med de nuværende modeller, og en under modelhøjde.

Super service, hurtig afsendelse.

Jeg ville shoppe på Vero Modas hjemmeside igår, men siden blev ved med at afvise min ordre. Jeg ringede derfor til deres kundeservice, og fik en sød pige i røret, der hurtigt fandt frem til problemet, og fik løst det i løbet af ingen tid.
Efter ca. 24 timer modtog jeg en mail om at min ordre er afsendt. Dejligt, det går så stærkt.

Super service!

Skulle få byttet en skjorte i Vera Moda Stenløse. Desværre var skjorten i den ønskede str. udsolgt. En meget venlig og sød butiksassistent skrev mig så op i kundebogen og ville ringe rund for at skaffe min ønskede str. Nu har de lige ringet at skjorten kommer på mandag. Fantastiks når en lavpris butik øger sådan fantastisk kundeservice - og det hele med bare så meget glade i stemmen! Virkelig en dejlig oplevelse :-)

Handlede i butikken i Aalborg storcenter, nogle utrolig søde medarbejder som vær meget snaksaglige.
Har handlet i mange veromoda butikker og bliver altid mødt af nogle rare mennesker.

Perfekt handel - som altid

Har handlet hos Vero Moda nogen gange efterhånden og er aldrig blevet skuffet og har aldrig haft nogen problemer. Gode priser, tøjet svarer til billederne mht farve og kvalitet og ikke mindst hurtig levering ( 3 dage efter bestilling ! ). Har aldrig haft nogen problemer af nogen art og kan på det varmeste kun anbefale andre at handle hos Vero Moda :-)

God oplevelse

Modtog min pakke 5 dage efter, og der var kun få problemer i starten, da siden ikke gad gå til betaling. Det lykkedes dog dagen efter. Er alt i alt godt tilfreds. Skulle den have haft fem stjerner, skulle der ikke have været problemer med betalingen :)

Ikke godt nok

Jeg var inde og købe en jakke til konen i Sillebroen Frederikssund, og da vi så kommer hjem til Ølstykke sidder der en alarm i ærmet. Vi tog ind til stenløsecenter-afdelingen for at få hjælp til at få den af. Det viste sig så at de ikke har en maskine til at få lige netop disse alarmer af og vi blev henvist til at tage tilbage til Frederikssund for at få den af...
I dag har bi så været til Frederikssund for at få den af, jeg fortalte om situationen om de spildte ture, tid og irritationer.
Vi fik at vide det var beklageligt og ikke andet at gøre.
Det mener jeg ikke er optimalt, at vi skal tage frem og tilbage pga ekspedientens fejl uden nogle former for kompensation. Vi valgte at gå i veto moda fremfor en billigere internetmodel - og alligevel står jeg med en følelse af at det ikke er professionelt til trods.

Is Veromoda your company?

Veromoda Details

VERO MODA International dynamic fashion website with inspiring menu options. Find your VERO MODA shop in the store locator or shop online. Get inspired and involved in your VERO MODA fashion world.

Visit Veromoda